Was 'ie al vziw, hij is nu xbox enhanced ® ™quote:
Ben benieuwd of de nieuw vergaarde studio's al wat kunnen laten zien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:41 schreef DKUp het volgende:
Tering wat kut![]()
Echt tijd voor de E3, die show is tenminste wel de laatste paar jaar goed.
Ohnee was 'ie nog niet. Maar het is dus niet 'slechts' bwcquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Was 'ie al vziw, hij is nu xbox enhanced ® ™
hij was sws niet bc maar thx iigquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Was 'ie al vziw, hij is nu xbox enhanced ® ™
Zal dat niet nog een extra jaartje of meerdere jaren duren?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de nieuw vergaarde studio's al wat kunnen laten zien.
De grootste studio obsidian sowieso niet aangezien hun nieuwe ip gewoon multiplatform is.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de nieuw vergaarde studio's al wat kunnen laten zien.
Bij vonkelnieuwe titels wel, ik zou me kunnen voorstellen dat studio's al projecten hadden liggen om te pitchen bij uitgevers van voor de overname. Gaat dan wel om hele vroege stadia natuurlijk but who knowsquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zal dat niet nog een extra jaartje of meerdere jaren duren?
Kan best inderdaad, maar dan komen die titels over een jaar of later.
Volgend jaar zullen ze wel moeten knallen.
Phil zegt dat ze nieuwe games laten zien van de nieuwe studio’s. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Bij vonkelnieuwe titels wel, ik zou me kunnen voorstellen dat studio's al projecten hadden liggen om te pitchen bij uitgevers van voor de overname. Gaat dan wel om hele vroege stadia natuurlijk but who knows
quote:Op woensdag 17 april 2019 09:11 schreef KingRadler het volgende:
Iemand al plannen om de Xbox One S All-Digital Edition te gaan halen.
mooie dealquote:Op woensdag 17 april 2019 09:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhhhh nee, dan kan je beter deze bundel met Xbox Game Pass nemen.
Verkeerde prijs, geen Xbox Game Pass in het pakket toevoegen (ik weet van die actie maar stop het dan gewoon in het pakket), Xbox One S is eigenlijk overal goedkoper en heeft wel een diskdrive voor games (Xbox tot en met Xbox One) en 4K-Blu-Ray en dvd’s, cd’s eventueel.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:42 schreef 2dope het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze alsnog zo hoog proberen in te zetten met die releaseprijs van dat all-digital ding. Ik had echt ¤175 ofzo verwacht.
SAD inderdaad, neem gewoon een S.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:01 schreef MMaRsu het volgende:
Hij heeft al een nieuwe bijnaam ivm de afkorting
Xbox One SAD edition
Fysieke games verkoop gaat nog goed, dus een keuze hebben om fysiek of digitaal is wel zo fijn.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:35 schreef KingRadler het volgende:
het idee voor SAD is niet verkeert misschien is het wel te vroeg en had het over een paar jaar uitgebracht moeten worden.
Dat laatste idd. Al ben ik benieuwd of de geruchten van de twee console-varianten die Microsoft wellicht gepland heeft kloppen.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:29 schreef DKUp het volgende:
Een All Digital Console is alleen interessant als het een stuk goedkoper is dan een console met een discdrive.
-Console goedkoper
-Digitale games goedkoper dus ook buiten aanbiedingen
-Meer titels met Xbox Game Pass en eventueel Xbox Live Gold.
De volgende consoles ondersteunen toch waarschijnlijk allemaal nog discs.
Retailers staan denk ik ook niet te springen om All Digital consoles.
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat laatste idd. Al ben ik benieuwd of de geruchten van de twee console-varianten die Microsoft wellicht gepland heeft kloppen.
Ik heb welgeteld 1 game fysiek voor m'n One, vind dat digital only heerlijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:06 schreef Friday12 het volgende:
Lol xbox zonder discs.. ja het is goedkoper
Tot je al je games digitaal moet kopen
Digitaal vaak goedkoop bij Sony tijdens sales. Alleen niet het eerste half jaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:06 schreef Friday12 het volgende:
Lol xbox zonder discs.. ja het is goedkoper
Tot je al je games digitaal moet kopen
Dus kutquote:Op woensdag 17 april 2019 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Digitaal vaak goedkoop bij Sony tijdens sales. Alleen niet het eerste half jaar.
iddquote:Op woensdag 17 april 2019 18:16 schreef OMG het volgende:
Moeten ze daar wel beschikbaar zijn, wat voor het grootste deel van de games niet zo is.
Vandaar 'al minder'quote:Op woensdag 17 april 2019 18:16 schreef OMG het volgende:
Moeten ze daar wel beschikbaar zijn, wat voor het grootste deel van de games niet zo is.
Same here, gemakszucht ftwquote:Op woensdag 17 april 2019 15:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 game fysiek voor m'n One, vind dat digital only heerlijk.
Honderden games fysiek op zolder staan en die staan stuk voor stuk al jaren ingepakt eigenlijk.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
Vanavond lekker Ninja Gaiden 2 spelen op de xbox one
En wat is het nu?quote:
SATA poort zit er ook nog steeds, dus kijken wat zo nog voor leuks er in gaan gooienquote:Op woensdag 17 april 2019 11:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
SAD inderdaad, neem gewoon een S.
Dat ze de console ook gewoon niet wat kleiner maken![]()
Wat een bagger reclame
Dit ja, ik koop alleen digitale games als ze echt heel goedkoop zijn of zijn geleverd met een code met een andere game. Games inruilen tegen kortingen is zo chill.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:42 schreef Elan het volgende:
Heb liever fysiek, omdat ik games die uitgespeeld heb dan nog kan inruilen. Of voor geld (om een andere game te kopen) of wel voor andere games.
Wat ik eenmaal heb uitgespeeld raak ik toch niet meer aan. Rouleer constant met de nieuwste titels op deze manier.
Precies dat ja!quote:Op donderdag 18 april 2019 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit ja, ik koop alleen digitale games als ze echt heel goedkoop zijn of zijn geleverd met een code met een andere game. Games inruilen tegen kortingen is zo chill.
Dus ik betaal 129 euro bij als ik een 500gb xbox one heb?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inleveractie voor de SAD bij GameMania
Ingeleverde console - Waarde voor ingeleverde console - Je betaalt nog
XBox One 500GB ¤ 100 ¤ 129
Xbox One 1TB ¤ 130 ¤ 99
Xbox One S 500GB ¤ 130 ¤ 99
Xbox One S 1TB ¤ 150 ¤ 79
PS4 500GB (incl. slim) ¤ 170 ¤ 59
PS4 1TB (incl. slim) ¤ 190 ¤ 39
iddquote:Op donderdag 18 april 2019 11:02 schreef Elan het volgende:
Die inruilactie is echt bullshit, waarom zou je je One S inruilen voor eentje die minder kan dan diegene die je al hebt?
Gaat nergens over, neem gewoon Game Pass en je hebt meer aan je huidige One S inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:02 schreef Elan het volgende:
Die inruilactie is echt bullshit, waarom zou je je One S inruilen voor eentje die minder kan dan diegene die je al hebt?
Het is niet in hun belang als straks niemand meer fysiek kooptquote:Op donderdag 18 april 2019 11:25 schreef KingRadler het volgende:
GameMania wil gewoon je Fysieke games hebben.
Daarom is het in hun belang dat men voor de SAD gaat.
Wat voor upgrade? De s en de normale zijn toch gelijk qua performance (min of meer)quote:Op donderdag 18 april 2019 11:21 schreef Lionheaad het volgende:
Is eigenlijk alleen interessant als je een XBox 500GB hebt en je wil upgraden.
En zelfs dan niet, omdat je dan waarschijnlijk een berg spellen op disc hebt.
Plus dat je je blu-ray speler dan gaat missen.
Stroomverbruik misschien? En minder draaiende onderdelen dus minder defecten?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat voor upgrade? De s en de normale zijn toch gelijk qua performance (min of meer)
Mijns inziens wel.quote:
1TB disk space, 3 gratis games, ingebouwde power supply, 40% kleiner, IR blaster, HDR-support, 4K-upscaling support.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat voor upgrade? De s en de normale zijn toch gelijk qua performance (min of meer)
Forza Motorsport 6-controller leek eropquote:Op donderdag 18 april 2019 12:47 schreef 2dope het volgende:
Ohja en de controller van de One S is beter. Rubber grip, betere range (ideaal als je 20 meter van je Xbox afzit) en Bluetooth wat wel handig is voor draadloos gebruik op je pc.
Eens. Het USP van de One S was juist de UHD blu-ray speler, waarvan uit meerdere tests is gebleken dat het een prima 4K-speler is. Die valt nu weg dus ik had echt een dramatische prijsdaling verwacht. Misschien over een maandje of 2quote:Op donderdag 18 april 2019 12:50 schreef DKUp het volgende:
Online Only zou gewoon een stuk goedkoper moeten zijn.
Same!quote:Klinkt veel maar het zou mij de upgrade OG XOne -> SAD niet waard als je dan alsnog 129 euro neer mag leggen terwijl je je optische drive ook kwijt bent.
Net als bij mobiel abonnement: abonnement + telefoon voor x euro in de maand.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zouden eigenlijk zo'n SAD moeten weggeven als je twee jaar XBL+Pass neemt.
Dat je bij moet betalen snap ik nog wel, maar 129?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus ik betaal 129 euro bij als ik een 500gb xbox one heb?lulz
Omdat het kan.quote:Op donderdag 18 april 2019 11:02 schreef Elan het volgende:
en dat mag dus niet.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zouden eigenlijk zo'n SAD moeten weggeven als je twee jaar XBL+Pass neemt.
Fully uncompressed pixels waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:17 schreef DKUp het volgende:
Volgens de geruchten is de Xbox Scarlett Anaconda geavanceerder dan de PS5![]()
Beetje SAD wel dat zoiets niet magquote:
Zal wel ¤499,- of meer worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Fully uncompressed pixels waarschijnlijk.
Heb je KPN en consorten tussen 1995 en pakweg 2009 aan te danken.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beetje SAD wel dat zoiets niet mag
Maar 9x meer pixels en nog betere performance aanhouden dan de 360quote:
https://www.press-startga(...)ninja-gaiden-ii-360/quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar 9x meer pixels en nog betere performance aanhouden dan de 360hulde
Jammergenoeg heb ik het fucking spel nog steeds niet. Dacht dat ik hem bij een maatje had liggen heb ik hem gewoon verkocht![]()
Zoiets, oktober/november 2020. Maar komen ze dan wel gelijk in Nederland uit?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:51 schreef Elan het volgende:
Wanneer zullen de nieuwe Xboxe(n)(s) verschijnen, Q4 2020?
Neem aan van wel...quote:Op woensdag 24 april 2019 13:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zoiets, oktober/november 2020. Maar komen ze dan wel gelijk in Nederland uit?
De officiële Nederlandse release kan later zijn zoals de One. Ik mag hopen van niet.
Nee, wij waren een Second Tier of een Third Tier land en je moest eigenlijk het eerste jaar/de eerste negen maanden een One uit het buitenland halen. Media Markt NL ging ook opeens Duitste Xbox One’s verkopen.quote:Op woensdag 24 april 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem aan van wel...
De One release was toch ook gewoon wereldwijd op dezelfde dag? Zelfde met recenter bijvoorbeeld de Switch.
Oh ja ik weet het weerquote:Op woensdag 24 april 2019 14:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, wij waren een Second Tier of een Third Tier land en je moest eigenlijk het eerste jaar/de eerste negen maanden een One uit het buitenland halen. Media Markt NL ging ook opeens Duitste Xbox One’s verkopen.
Bij de One S en One X waren de releasen gewoon wereldwijd op dezelfde dag volgens mij.
Halo Infinite als releasetitle en weer een wereldwijde release (itt de One) zou een goede zet zijn lijkt me.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja ik weet het weer![]()
Lijkt me verschrikkelijk. Hopelijk komen ze deze keer ook met wat fatsoenlijke launch-titles op de proppen. Dat viel destijds behoorlijk tegen.
BF 4, CoD Ghost en Forza 5, weinig om echt heel erg enthousiast over te worden.
PS4 had toen inderdaad bijna alleen maar matige games tijdens de launch, dus heel erg was het niet qua games.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja ik weet het weer![]()
Lijkt me verschrikkelijk. Hopelijk komen ze deze keer ook met wat fatsoenlijke launch-titles op de proppen. Dat viel destijds behoorlijk tegen.
BF 4, CoD Ghost en Forza 5, weinig om echt heel erg enthousiast over te worden.
Las van de week op IGN dat GTA VI vermoedelijk in productie is. Mocht dat een launchtitle worden overweeg ik ook een nachtje voor de lokale mediamarkt, maar goed dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Halo Infinite als releasetitle en weer een wereldwijde release (itt de One) zou een goede zet zijn lijkt me.
Leefde ook niet echt heel erg volgens mij, je kocht destijds meer een One als grafische upgrade. Meeste games voor de One kwamen later ook gewoon op de 360 uit. GTA V kwam zelfs een jaar later pas uit op de One. Had iedereen hem allang en breed uitgespeeld op de 360quote:Op woensdag 24 april 2019 14:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS4 had toen inderdaad bijna alleen maar matige games tijdens de launch, dus heel erg was het niet qua games.
Forza 6 was veel beter dan 5.
Nieuwe Fable zou echt genot zijnquote:Op woensdag 24 april 2019 14:15 schreef DKUp het volgende:
Forza Motorsport 8 of Forza Horizon 5, Halo Infinite, Fable, nieuwe IP’s en een sterke third party line-up tijdens de launch.
Alle One-games en dan beschikbare Xbox en Xbox 360-games zijn ook speelbaar.
Forza Motorsport mag van mij ook niet om het jaar uit te komen.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:19 schreef MMaRsu het volgende:
Forza Meh
Horizon is yeah
Halo meh
Fable meh
Kom eens met nieuwe ips
Ja dat zalquote:Op woensdag 24 april 2019 14:22 schreef Elan het volgende:
Die Gamepass is wel echt chill ik heb mijn game pc maar gewoon verkocht. Genoeg te spelen.
Ik kreeg Gears of war 4 bij mijn xbox. Daar keek ik wel naar uit eigenlijk, maar ik vond het maar een slappe game...quote:Op woensdag 24 april 2019 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
Gears vind ik zelf ook enorm slaapverwekkend
Eerste deel uitgespeeld en van 2 en 3 stukjes.quote:Op woensdag 24 april 2019 15:10 schreef MMaRsu het volgende:
Gears vind ik zelf ook enorm slaapverwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |