Ja weeniequote:
Doe eens lief tegen mij dan gvdquote:
Have funquote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De laatste die ik kocht was in 2012, rest allemaal 2008/09 dus op zich al lang geleden. Maar ja ik ontdek gewoon andere dingen, Clapton bijvoorbeeld, die man heeft ook een discografie waar ik wel ff mee bezig ben. En zo heel veel luister ik niet
Ga voor de lol ff Thriller starten.
Ben nu met Peaky Blinders bezigquote:
Dankje.quote:
Jij hebt altijd mijn aandacht bbyquote:Op maandag 11 maart 2019 20:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke rustig maar, wilde gewoon je aandacht
Oh in dat gevalquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt altijd mijn aandacht bby
Zeg het eensquote:
ben daar ooit aan begonnen, vond het wel leuk maar als ik aan serie begin vergeet ik hem uiteindelijk verder te kijken ofzoquote:
Gewoon normaal denk ikquote:Op maandag 11 maart 2019 20:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ook voor jou, ben je beetje breed of ben je botje?
Haha sukkelquote:Op maandag 11 maart 2019 20:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ben daar ooit aan begonnen, vond het wel leuk maar als ik aan serie begin vergeet ik hem uiteindelijk verder te kijken ofzoheb maar 3 eps gezien
Was niet eens weg, maar ben ook blij om jou weer te zien hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 20:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja weet niet, ben blij dat je er weer ben
Voor mijn gevoel welquote:Op maandag 11 maart 2019 20:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was niet eens weg, maar ben ook blij om jou weer te zien hoor
Nee joh, het is maandagquote:
In je hart ben ik altijd bij jequote:
ja heb dat alleen als ik het direct heel cool vind, ben gewoon niet loyaal genoeg denk ikquote:Op maandag 11 maart 2019 20:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha sukkelBij mij is het alles of niets, of ik kijk 2 afleveringen en daarna nooit meer, of ik bingewatch je de moeder
These hoes aint loyal ;squote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja heb dat alleen als ik het direct heel cool vind, ben gewoon niet loyaal genoeg denk ikkijk liever een film, dan ben je na een paar uur ook echt klaar
Hoezoquote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hopelijk heb je dan een goede winterjas aan
Voor mij heeft hij een speciaal, warm en zonnig plekjequote:
Romantische muziek erbijquote:Op maandag 11 maart 2019 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor mij heeft hij een speciaal, warm en zonnig plekje
Zosk is zo romantisch als een fles motorolie maar daarom houd ik ook zo van mquote:
Ja dat zeg ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |