Heyquote:
Zeker. Op zich is het wel los van elkaar te zien. Maar omdat ik in die hele "act" van hem ben getrapt denk ik ergens altijd nog dat hij de goede man wat als hij pretendeerde te zijn. Dus in die zin is het wel complex.quote:
Misschien moet je de film even kijken, dat heldert één en ander wel op.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/D1Kopo0WoAEUVI2?format=jpg&name=large
Zullen wij samen een romantische film kijken?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:20 schreef Chloroform het volgende:
Isn't It Romantic is echt een schijtkutfilm
Hij blijft the King of pop wat er ook maar gebeurd moge zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker. Op zich is het wel los van elkaar te zien. Maar omdat ik in die hele "act" van hem ben getrapt denk ik ergens altijd nog dat hij de goede man wat als hij pretendeerde te zijn. Dus in die zin is het wel complex.[..]
Misschien moet je de film even kijken, dat heldert één en ander wel op.
Nee kijk liever iets leuksquote:Op maandag 11 maart 2019 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen wij samen een romantische film kijken?
Heb eerste uur gekeken maar vond dat ze te veel details vertelden over hoe mj ze had verkrachtquote:Op maandag 11 maart 2019 20:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zeker. Op zich is het wel los van elkaar te zien. Maar omdat ik in die hele "act" van hem ben getrapt denk ik ergens altijd nog dat hij de goede man wat als hij pretendeerde te zijn. Dus in die zin is het wel complex.[..]
Misschien moet je de film even kijken, dat heldert één en ander wel op.
Weliswaar met een klein smetjequote:Op maandag 11 maart 2019 20:21 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Hij blijft the King of pop wat er ook maar gebeurd moge zijn
Ja gezelligquote:Op maandag 11 maart 2019 20:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zullen we samen een interracial gangbang kijken.
Nog één zo'n dt-fout en je mag weer opdonderstralen.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:24 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon niet te veel bij nadenken wanneer je zijn muziek beluisterd
Vond die details wel meevallen (quote:Op maandag 11 maart 2019 20:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb eerste uur gekeken maar vond dat ze te veel details vertelden over hoe mj ze had verkracht
primaquote:Op maandag 11 maart 2019 20:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nog één zo'n dt-fout en je mag weer opdonderstralen.
wat netflix de hele tijd spamt als je opentquote:Op maandag 11 maart 2019 20:20 schreef Chloroform het volgende:
Isn't It Romantic is echt een schijtkutfilm
Eigenlijk zette ik het sowieso eigenlijk nooit meer opquote:Op maandag 11 maart 2019 20:24 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon niet te veel bij nadenken wanneer je zijn muziek beluisterd
Ja kutfilm, niet kijkenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:27 schreef Trollscience het volgende:
is dat die[..]
wat netflix de hele tijd spamt als je opent
Wow hoezoquote:
Heb je After Life trailer gezien?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja was ik niet van plan maar thx voor de bevestiging
Dat is toch wel bijzonder dat je het nooit meer op zet maar je wel alles hebt, hoe kan dat?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk zette ik het sowieso eigenlijk nooit meer opHoor hem alleen die enkele keer op de radio. Terwijl ik alles van hem heb sinds Off The Wall. En Spotify heeft ws (bijna) alles.
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je After Life trailer gezien?
Nieuwe serie met Ricky Gervaisquote:
Nee :s leef jij soms om mijn zelfvertrouwen kapot te maken ofzo :squote:
Jaa moeten we echt vaker doen (:quote:Op maandag 11 maart 2019 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja vond ik ook (: leuk dat je gekomen was
De laatste die ik kocht was in 2012, rest allemaal 2008/09 dus op zich al lang geleden. Maar ja ik ontdek gewoon andere dingen, Clapton bijvoorbeeld, die man heeft ook een discografie waar ik wel ff mee bezig ben. En zo heel veel luister ik nietquote:Op maandag 11 maart 2019 20:30 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat is toch wel bijzonder dat je het nooit meer op zet maar je wel alles hebt, hoe kan dat?
As ifquote:Op maandag 11 maart 2019 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee :s leef jij soms om mijn zelfvertrouwen kapot te maken ofzo :s
Denk eerder dat het ouderdom isquote:Op maandag 11 maart 2019 20:35 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat een vuige hoer het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |