Overigens begrijp ik ergens wel iets van de fouten die de slachtoffers hebben gemaakt en de kritiek daarop.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Ok. Dus de beschuldigde beweert iets. Dat is toch geen bewijs dat die coaching van getuigen daadwerkelijk plaatsgevonden heeft? Basp noemt het alsof het een feit is.
Je bedoelt jouw waarheid.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dat kan ook de conclusie zijn.
Maar wat is er mis met nog eenmaal een poging doen om de waarheid boven tafel te krijgen?
Het recht, en het Amerikaanse recht met juryrechtspraak, is dat echt de maatstaf voor de waarheid?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:41 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw waarheid.
De waarheid is boven tafel. De man is meerdere malen uitgebreid onderzocht en onschuldig bevonden.
Wel als je eenzelfde gang naar het rechtssysteem als ultieme poging ziet de waarheid boven tafel te krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het recht, en het Amerikaanse recht met juryrechtspraak, is dat echt de maatstaf voor de waarheid?
Dat zie ik niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:44 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Wel als je eenzelfde gang naar het rechtssysteem als ultieme poging ziet de waarheid boven tafel te krijgen.
Hoezo, mijn waarheid? Ik roep nergens dat hij zeker weten schuldig is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:41 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Je bedoelt jouw waarheid.
De waarheid is boven tafel. De man is meerdere malen uitgebreid onderzocht en onschuldig bevonden.
Raar dat alle rechtszaken inzake misbruik, na zijn dood, afgevallen zijn wegens ‘geen bewijs’ dan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hoezo, mijn waarheid? Ik roep nergens dat hij zeker weten schuldig is.
Maar er zijn sinds 2005 wel wat zaken voorgevallen die een nieuw onderzoek rechtvaardigen.
Dus in jouw ogen bestaat er geen mogelijkheid dat hij toch schuldig is? Dat is al net zo simpel gesteld als de mensen die hier roepen dat hij dat wel was.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Raar dat alle rechtszaken inzake misbruik, na zijn dood, afgevallen zijn wegens ‘geen bewijs’ dan.
kijk de documentaire daarin zeggen de mannen dat ze door advocaten getraind werden om alles te ontkennen.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus in jouw ogen bestaat er geen mogelijkheid dat hij toch schuldig is?
"Kijk de documentaire!!!!!!". Zo werkt het niet he. Onderbouw je post eens met feiten waaruit blijkt dat er mensen getraind zijn door Michael Jackson (of zijn staf) zodat er voordeel ontstond in de toenmalige rechtszaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
kijk de documentaire daarin zeggen de mannen dat ze door advocaten getraind werden om alles te ontkennen.
Ah, als iemand wat beweert is het in jouw ogen meteen een feit?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
kijk de documentaire daarin zeggen de mannen dat ze door advocaten getraind werden om alles te ontkennen.
Want je brengt dikgedrukte toch echt alsof het vast staat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ook al leefde hij nog was het alsnog een welles nietes verhaal zonder fysieke bewijzen. Aangezien Jackson miljoenen had en bij andere zaken ook al getuigen trainde, men in de VS een jury rechtspraak heeft wordt het heel moeilijk om deze zaak zonder beïnvloeding objectief te beoordelen.
Dus zou er best wat te zeggen zijn voor een nieuw onderzoek.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Natuurlijk is er een mogelijkheid dat hij schuldig is. Net zo goed dat er een mogelijkheid is dat jij of ik schuldig zijn.
Ja, en dat zijn deze mannen nu natuurlijk niet. Niks geen training door advocaten of documentairemakers.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:53 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een lijk ondervragen is wel wat lastig. Net als een lijk veroordelen wel wat lastig is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus zou er best wat te zeggen zijn voor een nieuw onderzoek.
Dus als iemand dood is moet alles maar in de doofpot?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:09 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Een lijk ondervragen is wel wat lastig. Net als een lijk veroordelen wel wat lastig is.
Het maakt niet meer uit of hij wel of niet schuldig was, hij kan niet meer gestraft worden.
Nee, maar omdat het lastiger te bewijzen valt is een veroordeling gewoon ontzettend moeilijk. Echter, wat er nu gebeurt is een publieke veroordeling zonder enig bewijs. En dat is schandalig en zou nooit mogen voorkomen (net als kindermisbruik).quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is moet alles maar in de doofpot?
Dus nu zouden deze mannen die redelijk vaak met een brok in de keel hun verhaal vertelden getraind zijn door de documentaire maker. Net alsof hun verhaal volgens sommigen hier die niet eens die docu gekeken hebben, gewoon totaal uit hun duim gezogen zou zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, en dat zijn deze mannen nu natuurlijk niet. Niks geen training door advocaten of documentairemakers.
Waarom zou het waar zijn? Hun beweren iets, dan is het aan hun om met iets te komen waardoor je ze zou moeten geloven.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus nu zouden deze mannen die redelijk vaak met een brok in de keel hun verhaal vertelden getraind zijn door de documentaire maker. Net alsof hun verhaal volgens sommigen hier die niet eens die docu gekeken hebben, gewoon totaal uit hun duim gezogen zou zijn.
Nouja daar kan een nieuw onderzoek mogelijk wel wat aan bijschaven. Een oordeel van onderzoekers geeft wat meer houvast dan fans en haters die maar van alles aan het roepen zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, maar omdat het lastiger te bewijzen valt is een veroordeling gewoon ontzettend moeilijk. Echter, wat er nu gebeurt is een publieke veroordeling zonder enig bewijs. En dat is schandalig en zou nooit mogen voorkomen (net als kindermisbruik).
Je denkt niet dat er al wat onderzoek is geweest voor de 2 rechtszaken aangespannen door de 2 gasten uit de documentaire, die enkele jaren terug afgewezen zijn door rechters?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja daar kan een nieuw onderzoek mogelijk wel wat aan bijschaven. Een oordeel van onderzoekers geeft wat meer houvast dan fans en haters die maar van alles aan het roepen zijn.
Geen idee hoe compleet dat is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je denkt niet dat er al wat onderzoek is geweest voor de 2 rechtszaken aangespannen door de 2 gasten uit de documentaire, die enkele jaren terug afgewezen zijn door rechters?
Op grond waarvan? Die zijn in 2012 afgewezen toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je denkt niet dat er al wat onderzoek is geweest voor de 2 rechtszaken aangespannen door de 2 gasten uit de documentaire, die enkele jaren terug afgewezen zijn door rechters?
Nee, 2017 was de laatste. Omdat er (terugkerend fenomeen) er naast verklaringen geen enkel bewijs was. Tenminste, dat is wat ik gisteravond erover las. Kan ernaast zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op grond waarvan? Die zijn in 2012 afgewezen toch?
Omdat de claim meer dan 12 maanden na zijn dood kwam.....
Zo'n claim moet binnen 12 maanden na het overlijden worden ingediend, in 2017 was dat dus ook al ruimschoots te laat.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, 2017 was de laatste. Omdat er (terugkerend fenomeen) er naast verklaringen geen enkel bewijs was. Tenminste, dat is wat ik gisteravond erover las. Kan ernaast zitten natuurlijk.
Dus ze zijn eerder wel getraind door advocaten, maar nu niet?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus nu zouden deze mannen die redelijk vaak met een brok in de keel hun verhaal vertelden getraind zijn door de documentaire maker. Net alsof hun verhaal volgens sommigen hier die niet eens die docu gekeken hebben, gewoon totaal uit hun duim gezogen zou zijn.
Als iemand dood is, dan moet je ophouden met dit soort onzin waar geen enkel bewijs voor is behalve wat krokodillentranen van gasten die duidelijk uit zijn op geld.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus als iemand dood is moet alles maar in de doofpot?
Als er geen enkel bewijs voor is zal dat uit het onderzoek blijken. Ik begrijp niet waarom dat zo'n probleem is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als iemand dood is, dan moet je ophouden met dit soort onzin waar geen enkel bewijs voor is behalve wat krokodillentranen van gasten die duidelijk uit zijn op geld.
Je zou zeggen: liever als iemand dood is, dan heeft hij er geen last meer van.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als iemand dood is, dan moet je ophouden met dit soort onzin waar geen enkel bewijs voor is behalve wat krokodillentranen van gasten die duidelijk uit zijn op geld.
Wie ben jij om te bepalen dat het allemaal niet waar is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:40 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:13 schreef deedeetee het volgende:
Mij komt het ook als zeer onverantwoord voor dat de ouders van de jongens hun kinderen zo maar met zo´n duidelijk verknipt figuur als MJ lieten omgaan.
Ik las ergens iets over 7 uur met MJ aan de telefoon hangen.....
Is dat strafbaar? Een logeetje hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen dat het allemaal niet waar is.
Sterker nog; met de verklaringen die Robson in 2005 in de rechtszaak gegeven heeft, zou Jackson nu mogelijk niet eens vrijgesproken zijn, want hij heeft destijds gewoon verklaard dat hij minstens 20 keer in de slaapkamer van MJ overnacht heeft.
Na de vrijspraak in 2005 was een van de juryleden nog zo vrij om de moeder van het kind dat hem aangeklaagd had voor gek te verklaren omdat ze hem in de slaapkamer van MJ had laten slapen.
Soort van "eigen schuld, dikke bult" dus.... terwijl ook Robson toen verklaard heeft in de slaapkamer van MJ te slapen.
Wel als je als ouders daarna een paar miljoen krijgt. Dan leen je je kind wel ff uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar leen je je kind toch niet voor uit ?
Dat zou strafbaar moeten zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:20 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Wel als je als ouders daarna een paar miljoen krijgt. Dan leen je je kind wel ff uit.
Ik zag evenmin iets schokkends in die lap tekst.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is dat strafbaar? Een logeetje hebben?
Nee hoor, maar je vindt het zelf dus net als MJ geen enkel probleem dat een volwassene het bed deelt met kinderen die geen familie zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Is dat strafbaar? Een logeetje hebben?
Ik begrijp niet waarom mensen niet begrijpen dat er o.a. in 2012 al onderzoek is geweest.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als er geen enkel bewijs voor is zal dat uit het onderzoek blijken. Ik begrijp niet waarom dat zo'n probleem is.
Welke andere reden zouden ze nog hebben. Een lijk kan je niet straffen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat deze mannen uit zijn op geld?
Sommige ouders doen veel als ze geld ruiken of met alle geweld een ster van hun kind willen makenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar leen je je kind toch niet voor uit ?
Ik heb meer moeite met het deel dat hij zich niet eens meer kan verdedigen. Na je dood nog even fijn door het slijk gehaald worden, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je zou zeggen: liever als iemand dood is, dan heeft hij er geen last meer van.
Of ik het wel of geen probleem vind is niet relevant. Dat is de vraag namelijk niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je vindt het zelf dus net als MJ geen enkel probleem dat een volwassene het bed deelt met kinderen die geen familie zijn?
Okay.
Ben jij de ideale vrouw? De vrouw die altijd als ze in bed stapt seks wil en verwacht?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je vindt het zelf dus net als MJ geen enkel probleem dat een volwassene het bed deelt met kinderen die geen familie zijn?
Okay.
En sommige mensen zijn star struck, en zouden nooit geloven dat hij iets zou doen wat niet door de beugel kan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Sommige ouders doen veel als ze geld ruiken
Waar the heck slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ben jij de ideale vrouw? De vrouw die altijd als ze in bed stapt seks wil en verwacht?
Ik gok op dat wat jij normaal vindt niet per se de status quo is.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar the heck slaat dat nou weer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |