Precies, dat kan ook goed een reden voor haar gedrag zijn, maar dat weet ik niet. Het lijkt mij ook vreselijk ja.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vreselijk lijkt mij het, dan is het lastig nog spontaan te zijn waarschijnlijk.
Eet smakelijquote:
Dat ga jij straks allemaal meemaken onze eigen Voxsie Meis on the tellyquote:Op maandag 11 maart 2019 19:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vreselijk lijkt mij het, dan is het lastig nog spontaan te zijn waarschijnlijk.
Ik weet niet hoe spontaan je kan zijn als je gezicht strak getrokken en voorzien van een plamuur laag is. Stel je voor dat je echt lacht en je gezicht barst los.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Precies, dat kan ook goed een reden voor haar gedrag zijn, maar dat weet ik niet. Het lijkt mij ook vreselijk ja.
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat ga jij straks allemaal meemaken onze eigen Voxsie Meis on the telly
Ik doe niet aan plamuur dus dat zou ik ook niet weten.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe spontaan je kan zijn als je gezicht strak getrokken en voorzien van een plamuur laag is. Stel je voor dat je echt lacht en je gezicht barst los.
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat ga jij straks allemaal meemaken onze eigen Voxsie Meis on the telly
Ik red me wel,komt goed.Wat ligt er bij jou op het bordje?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedenavond, FF.
Je moet hier op de apenheul zelf voor je eten zorgen.
Ik ben niet kieskeurig maar vrouwen die make-up als plamuur gebruiken?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe spontaan je kan zijn als je gezicht strak getrokken en voorzien van een plamuur laag is. Stel je voor dat je echt lacht en je gezicht barst los.
Er lag weer eens shoarma op.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik red me wel,komt goed.Wat ligt er bij jou op het bordje?
Een schilderij kopen nu het nog kan!quote:Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik een handtekening? Die worden later geld waard.
Beetje kekke Banksy of zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een schilderij kopen nu het nog kan!
Ik heb een echte Fann aan de muur.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Goeie! Of gewoon bij Voxs voor de deur gaan liggen en uit haar vuilnis mislukte doeken opvissen. Die worden natuurlijk ook veel geld waard.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
van wie ben je fan?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een echte Fann aan de muur.
Ja, dat is steengoed gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:07 schreef Recce het volgende:
Verstappen heeft straf gekregen voor het duwen van Ocon omdat het niet goed voor het imago van de sport zou zijn en vervolgens stoppen ze die beelden in een officieel F1 filmpje.Wel een vet filmpje overigens.
Ik stelde het mij enkel voorquote:Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan plamuur dus dat zou ik ook niet weten.
Dan mag je die later ook wel een keertje..quote:Op maandag 11 maart 2019 19:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Mag ik een handtekening? Die worden later geld waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |