Nu ben ik nieuwsgierig naar jouw foto!quote:Op maandag 11 maart 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is uiterlijk en meer niet. Met je naaldhakken in bad liggen op insta. Ik heb het een keer geprobeerd.
welke ex?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het is allemaal zo nep. Die dame die nu met haar ex gaat lijkt me qua omgang een stuk leuker en meer relaxed
Kan ik die versie nog terugvinden in dat topic (wel leuk om te vergelijken)? Je hoeft niets hier te plaatsen hoor, vind het wel (als je het hebt laten staan).quote:Op maandag 11 maart 2019 18:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
De linkerkant van het schilderij ( wang) en dat was lastig, vooral ook om de juiste kleurtonen weer te vinden.. oh ik weet ook nog wat ik veranderd heb tov vorige versie. Haar kaak! Die was te hoog geplaatst..
Plamuurmeisjes noem ik dat.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zag enkel altijd wat fotootjes voorbij komen en daar is ze zo enorm plastic (en in mijn ogen 'doods')
Het is allemaal zo gelukkig met geld en mooie plaatjes. Ik weet het niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, zag enkel altijd wat fotootjes voorbij komen en daar is ze zo enorm plastic (en in mijn ogen 'doods')
Ik heb nu een kunstheupquote:
Gewoon roepen dat je het ergens niet mee eens bentquote:Op maandag 11 maart 2019 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ik was ff andere dingen doen.![]()
Jullie ineens veel verder.![]()
Ik snap er geen reet meer van.![]()
Zoveel mensen aanwezig hier.![]()
Dus doe ik gewoon juichen.
Wat zijn we ook een stelletje kreupelen bij elkaar.quote:
Ik ben het er niet mee eens dat jij hier post.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je het ergens niet mee eens bent
Die staat nog wel in dat topic, weet niet meer precies welke ik plaatste. Komt het niet door die opgespoten lippen?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kan ik die versie nog terugvinden in dat topic (wel leuk om te vergelijken)? Je hoeft niets hier te plaatsen hoor, vind het wel (als je het hebt laten staan).
jah, wat doe ik hierquote:Op maandag 11 maart 2019 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn we ook een stelletje kreupelen bij elkaar.
oei geen succes dusquote:
Zo dan! Ik dacht dat we online vrienden warenquote:Op maandag 11 maart 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens dat jij hier post.![]()
Vreselijk lijkt mij het, dan is het lastig nog spontaan te zijn waarschijnlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:59 schreef Lyza666 het volgende:
Wel boeiend om te observeren hoe andere mensen op een bekend iemand reageren trouwens. Lijkt me behoorlijk lastig, dat zal ook niet altijd fijn zijn.
Dat vraag ik mij bij iedereen af.quote:
Zijn we ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zo dan! Ik dacht dat we online vrienden waren
Ga ff kieken. Misschien welquote:Op maandag 11 maart 2019 19:01 schreef Voxs het volgende:
[..]
Die staat nog wel in dat topic, weet niet meer precies welke ik plaatste. Komt het niet door die opgespoten lippen?
Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gewoon roepen dat je het ergens niet mee eens bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |