Op dat 5de sterretje te klikken.quote:
ik zou het verschil niet eens merkenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ie de lensdop van de lens want anders ziet ie niks.
Thanks.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op dat 5de sterretje te klikken.
En er zat ook een lekkage, valt dus onder verborgen gebreken.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk dat je het ging checken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik moet die link ook nog een keer hebben eigenlijk kan met 4g ook nog een keer stemmen
T Mobile ligt er uit hierquote:Op maandag 11 maart 2019 20:57 schreef TillyB het volgende:
[..]het werkt! Ik heb ook nog een keer met 3G gestemd
Gaaf hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dacht ik trek haar een sexy dress aan.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Wij sliepen vroeger vaak op een boot na het stappen,half buiten,half binnen.Dan is wakker worden ook mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaaf hoor.Vroeger heb ik ook regelmatig buiten geslapen. Tof was dat, lekker naar de sterren kijken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die ene arm klopt niet, of heeft ze maar een arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dacht ik trek haar een sexy dress aan.
En 1 tet.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:03 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die ene arm klopt niet, of heeft ze maar een arm?
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het Softenon armpje is wel heel realistisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze dacht ik trek haar een sexy dress aan.L2B's Mixcloud
Moest Tjitske Reidinga niet ooit janken van schrik oid toen ze haar portretten te zien kreeg?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt mij best wel akward voor die Annechien er zitten echt vreselijke portretten tussen zeg
Ik had het filmpje net gevonden.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Moest Tjitske Reidinga niet ooit janken van schrik oid toen ze haar portretten te zien kreeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |