die staat met zijn telescoop op het duinquote:Op maandag 11 maart 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah. Het had kunnen zijn dat je om je heen keek en dacht, waar Aap
Ja op afstand red je dat nog eh?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch houden we het hier al vrij lang met je uit
Gaaf, daar heb je ook veel minder last van restverlichting.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:49 schreef sacha het volgende:
[..]
die staat met zijn telescoop op het duin
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef Marsani het volgende:
Wat een rare dag. We mogen nog niet breken want de akte passeert pas op 1 april. Maar ik dacht dat er een lekkage bij het bad zat en wilde eronder kijken en haalde hier en daar wat dingetjes weg. Stort de hele boel inelkaar.
Bad in de hal gezet om te kijken wat er nu aan de hand is en of er echt een lekkage zit en komt de makelaar aan de deur om iets te vragen. Staat dat bad daar pontificaal in de hal.
Nou ja, letterlijk gezien was het geen breken wat ik deed.
Goedenavond iedereen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch houden we het hier al vrij lang met je uit
Ja ik moet die link ook nog een keer hebben eigenlijk kan met 4g ook nog een keer stemmenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:51 schreef Marsani het volgende:
[..]
Waar kan dat? Ik wil ook op Voxs want vond haar kunstwerk erg mooi.
Onvoorziene omstandigheden.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef Marsani het volgende:
Wat een rare dag. We mogen nog niet breken want de akte passeert pas op 1 april. Maar ik dacht dat er een lekkage bij het bad zat en wilde eronder kijken en haalde hier en daar wat dingetjes weg. Stort de hele boel inelkaar.
Bad in de hal gezet om te kijken wat er nu aan de hand is en of er echt een lekkage zit en komt de makelaar aan de deur om iets te vragen. Staat dat bad daar pontificaal in de hal.
Goedenavond iedereen.
Je hebt groot gelijk dat je het ging checken.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef Marsani het volgende:
Goedenavond iedereen.
Wat is er te zien dan ?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:49 schreef sacha het volgende:
[..]
die staat met zijn telescoop op het duin
Tezamen worstelen we ons er wel doorheenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja op afstand red je dat nog eh?
Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik moet die link ook nog een keer hebben eigenlijk kan met 4g ook nog een keer stemmen
Hopelijk heeft ie de lensdop van de lens want anders ziet ie niks.quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Stemmen.![]()
https://projectrembrandt.ntr.nl/renske-schilt/
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Stemmen.![]()
https://projectrembrandt.ntr.nl/renske-schilt/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |