mijn moeder beviel gewoon tussen het afwassen doorquote:Op maandag 11 maart 2019 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben normaal geboren. Toen thuis bevalling nog gewoon was.
Het is hier al zo serieusquote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Driepink het volgende:
Ik wilde serieus bijna een nieuw topic openen
ik zat nog in de vorigequote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef Driepink het volgende:
Ik wilde serieus bijna een nieuw topic openen
Mijn moeder kreeg in de avond de eerste weeën en heeft de huisarts gebeld. Die kwam langs en zei dat het nog wel even duurde. Hij heeft op de bank geslapen en ik werd de volgende ochtend op de wereld gezet.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:32 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn moeder beviel gewoon tussen het afwassen dooralleen voor mij moest ze weer
naar het ziekenhuis, altijd wat met dat kind
Ik zou het niet erg vinden om naast haar wakker te worden hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
WTF Silvi Meis alweer verloofd ....of toch niet Mario wat weet jij ?
Jee, dat lees ik nu pas. Zwaar kloten, zeg.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt, die was beter. Maar door de korte droogtijd, trok ik er met een volgend laagje de verf tot op het doek af..dus herstel, dus nooit zo fris als eerder.
niet als ik nuchter ben in eder gevalquote:Op maandag 11 maart 2019 18:37 schreef Driepink het volgende:
Even muziekjes spam, maar dit luister ik nu![]()
Pretty sadquote:Op maandag 11 maart 2019 18:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden om naast haar wakker te worden hoor
Wat heb je met je buren gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel joh.
Ik heb dit nu KEIHARD aanstaanWant geen buren meer voor 2 dagen
ejoy zou ik zeggen.........quote:Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel joh.
De start van die 2e track.quote:Op maandag 11 maart 2019 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |