met haar zwarte plekjequote:Op maandag 11 maart 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar hoe moet ze dan ooit met jouw worst spelen
Waar?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:25 schreef HPLC het volgende:
wel mooi, ik zeg tegen Kiid dat ik hem ontvriend heb en meteen is ie weg.
Wat heeft Zidane in godsnaam nog te winnen bij Real, na 3x CL...quote:Op maandag 11 maart 2019 16:27 schreef HPLC het volgende:
Zidane misschien weer coach van Real, zou wel een mooie dikke vinger naar Mourinho zijn
Hij zal het vast niet doen met de gedachte om nog wat te winnenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft Zidane in godsnaam nog te winnen bij Real, na 3x CL...
Lijkt me doodsaai dan.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij zal het vast niet doen met de gedachte om nog wat te winnen
Nee vanmorgen al gehoord dat ik terminaal benquote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk zit je nog te wachten bij de huisarts
Allahu Akbarquote:Op maandag 11 maart 2019 16:38 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee vanmorgen al gehoord dat ik terminaal ben
Hey hallo.quote:
Laatstequote:Op maandag 11 maart 2019 16:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee inform of intermittent fasting?
Ook zo genoten vandaag?quote:
Oh gelukkig was ik de hele dag binnen. Jij?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:56 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee niet bepaaldwat een klote weer
Nee ik was vanmorgen en vanmiddag even buiten lekker nat geregendquote:Op maandag 11 maart 2019 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh gelukkig was ik de hele dag binnen. Jij?
Ik ben lucky geweest. Alleen minieme regenval tijdens mijn beide fietstripjes. Stoor me wel aan het getik ‘s nachts.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:07 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Nee ik was vanmorgen en vanmiddag even buiten lekker nat geregend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |