niet allemaal tochquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
koekjes smaken naar schimmel, gadverdamme man
Iewquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Is de datum niet goed meer?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
deze specifieke voor mijn neus wel, en ze zijn gisteren gemaaktquote:
Datum is altijd goedquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de datum niet goed meer?
Wat maakt dat uit?quote:Op maandag 11 maart 2019 14:12 schreef Driepink het volgende:
Hahaha, topic heet billen en Crack post er in
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
bilspleet op z'n engels is een crack toch
Hopelijk ben ik dan dood en begravenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort de hele dag songfestival liedjes draaien. Jij mag raden wanneer dat is.
net opgezocht wie ons vertegenwoordigt, een of andere droeftoeter van de userfamfare die een keertje in de halve finale stond van the voice seizoen 69quote:
Hou je ook niet zo van billenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net opgezocht wie ons vertegenwoordigt, een of andere droeftoeter van de userfamfare die een keertje in de halve finale stond van the voice seizoen 69
hoop dat we laatste worden
ik hou ontzettend van billen. als een vrouw goeie billen heeft dan maakt het me geen zak uit dat ze de borst van een 6 jarig jongetje heeftquote:
Is goed Michaelquote:Op maandag 11 maart 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ontzettend van billen. als een vrouw goeie billen heeft dan maakt het me geen zak uit dat ze de borst van een 6 jarig jongetje heeft
echt hèquote:Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net opgezocht wie ons vertegenwoordigt, een of andere droeftoeter van de userfamfare die een keertje in de halve finale stond van the voice seizoen 69
hoop dat we laatste worden
En mannelijke billenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou ontzettend van billen. als een vrouw goeie billen heeft dan maakt het me geen zak uit dat ze de borst van een 6 jarig jongetje heeft
oei, noem je haags nu een loser? dat wordt gedisciplineerd wordenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:26 schreef Roces18 het volgende:
billentopics zonder billenwat is dit voor losertopic
kom hier liever niet maar werd gelokt door billen
Hoe weet jij hoe schimmel smaaktquote:Op maandag 11 maart 2019 14:11 schreef Crack_ het volgende:
![]()
klap op de billen dan maarquote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oei, noem je haags nu een loser? dat wordt gedisciplineerd worden
Ben alwetendquote:Op maandag 11 maart 2019 14:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe schimmel smaakt
Kutbetaquote:Op maandag 11 maart 2019 14:35 schreef Der_Mann het volgende:
ik wilde net gaan pissen maar ging eerst even mijn handen wassen en terwijl ik dat deed glipte een collega snel de enige wc in dus toen liep ik gewoon zonder iets te zeggen weer terug
ik heb afgelopen weekend zo'n 12 uur apex gespeeld en nog steeds 0 potjes gewonnen, dat was ook nietsquote:
Ik win bijna alleen maar, veel te makkelijkquote:Op maandag 11 maart 2019 14:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb afgelopen weekend zo'n 12 uur apex gespeeld en nog steeds 0 potjes gewonnen, dat was ook niets
Terecht ook, boefjequote:Op maandag 11 maart 2019 14:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik zit waarschijnlijk in mijn proeftijd
Doe ik voor jou, ik vond het heel heftig toen je van de week zei dat ik steeds debieler werd.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gewaagd
Stoere zet vriend
Je scoort weer punten
onze tactiek is steeds als een van de laatste teams ergens droppen, 20 minuten lang de beste loot verzamelen en dan ergens in de top 3 verliezen van het eerste team die we zienquote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik win bijna alleen maar, veel te makkelijk
Jij mag daar uiteraard een andere mening over hebben dan ik. Mijn mening is niet de waarheid natuurlijk, slechts een mening haha.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe ik voor jou, ik vond het heel heftig toen je van de week zei dat ik steeds debieler werd.
Heb geen uitnodiging gehadquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
TR gezet voor het niet lezen van de user policy
Waardeloosquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
onze tactiek is steeds als een van de laatste teams ergens droppen, 20 minuten lang de beste loot verzamelen en dan ergens in de top 3 verliezen van het eerste team die we zien
Maar ik hecht waarde aan jouw mening.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag daar uiteraard een andere mening over hebben dan ik. Mijn mening is niet de waarheid natuurlijk, slechts een mening haha.
en dat respecteer ikquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jij mag daar uiteraard een andere mening over hebben dan ik. Mijn mening is niet de waarheid natuurlijk, slechts een mening haha.
Dat waardeer ikquote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar ik hecht waarde aan jouw mening.
Hey @2NutZquote:Op maandag 11 maart 2019 14:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel, jij ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Sjongejongejonge nou welkom op fok! hoor teringjantje
Hahahaha dikke doeiquote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef Crack_ het volgende:
Sjongejongejonge nou welkom op fok! hoor teringjantje
tijd is geldquote:Op maandag 11 maart 2019 14:41 schreef Zosk het volgende:
Geen tijd om jullie allemaal te quoten sorry
Ik heb geen klokken nodig want ik kom toch nooit op tijdquote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: verkoop je klokken? Maar dat is wel een hele slechte grap.
ik zou die grap gemaakt hebben. ook al weet je dat je een hele slechte grap gaat plaatsen, je moet gewoon zelfvertrouwen hebbenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: verkoop je klokken? Maar dat is wel een hele slechte grap.
ik heb anders genoeg vrienden die mij hatenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is iets wat we samen horen te bepalen, niet alleen ik
Bijzonderquote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb anders genoeg vrienden die mij haten
Daarom plaatste ik hem gewoon maar wel met een disclaimertje.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou die grap gemaakt hebben. ook al weet je dat je een hele slechte grap gaat plaatsen, je moet gewoon zelfvertrouwen hebben
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou die grap gemaakt hebben. ook al weet je dat je een hele slechte grap gaat plaatsen, je moet gewoon zelfvertrouwen hebben
Is goedquote:Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gelukkig ook beste vrienden die van mij houden @:HPLC
Heyquote:Op maandag 11 maart 2019 14:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb gelukkig ook beste vrienden die van mij houden @:HPLC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:46 schreef Zosk het volgende:
Gaan jouw potjes ook altijd zo, Herman?ToskSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohjaquote:Op maandag 11 maart 2019 14:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn telefoon nooit in de auto
quote:Op maandag 11 maart 2019 14:46 schreef Zosk het volgende:
Gaan jouw potjes ook altijd zo, Herman?veel beter, dit waren mijn stats van laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2019 14:50:12 ]
Plaatje van een willekeurige cheater gebruikenquote:Op maandag 11 maart 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
veel beter, dit waren mijn stats van laatst
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op maandag 11 maart 2019 14:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ga lekker friet eten om een griepje te voorkomen, gek
is geen cheater, was een thread op reddit vandaag.quote:Op maandag 11 maart 2019 14:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Plaatje van een willekeurige cheater gebruiken
Professioneel gamer worden als je op een console speeltquote:Op maandag 11 maart 2019 14:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is geen cheater, was een thread op reddit vandaag.
gewoon een of andere no lifer die graag een professioneel apex gamer wil worden en ook streamt. speelt ook op ps4 zoals de ekten
hij wilde op PC verder gaan maar wel nog steeds met een controller, als hij er maar gelukkig van wordtquote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Professioneel gamer worden als je op een console speelt
Lekkere disadvantagequote:Op maandag 11 maart 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij wilde op PC verder gaan maar wel nog steeds met een controller, als hij er maar gelukkig van wordt
een paar van de beste fortnite spelers op PC spelen ook met een controller maar dat is een kutspel dus dat boeit verder nietquote:
dat is korter geleden dan je laatste goeie postquote:Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik dat speelde is denk ik al een maand of 2 geleden, minimaal
wanneer nietquote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Flamarande het volgende:
Heeft iemand weleens hout behandeld met epoxy
Dan let je nooit op. Alleen al op deze pagina tel ik er 5quote:Op maandag 11 maart 2019 15:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is korter geleden dan je laatste goeie post
dat is jouw mening en die klopt nietquote:Op maandag 11 maart 2019 15:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan let je nooit op. Alleen al op deze pagina tel ik er 5
Als ik zo thuis ben zal ik je even sturen waarmee ik mijn tafel heb behandeld.quote:Op maandag 11 maart 2019 15:09 schreef Flamarande het volgende:
Heeft iemand weleens hout behandeld met epoxy
omdat ze er anders nooit zou zijn HOEOEOHEOEHEOHEEAHAHAHEHEHEquote:Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Flamarande het volgende:
Waarom is myrr hier alleen als je haar niet nodig hebt
Kortenhoefjesquote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze er anders nooit zou zijn HOEOEOHEOEHEOHEEAHAHAHEHEHE
En zelfgemaakte?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waar gaat het nog meer over tafels, vind het een leuk onderwerp
?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat ze er anders nooit zou zijn HOEOEOHEOEHEOHEEAHAHAHEHEHE
ghehe haahaquote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
ik had laatst weer mijn xbox aangezet, ik dacht ik zal halo MCC multiplayer eens proberen
in mijn eerste potje werd ik geteamkilled door iemand die me vervolgens ging teabaggen, toen killde ik hem terug, toen zat hij steeds op me te schieten, toen killde ik hem weer en toen werd ik gekickt en had ik een ban van 10 minuten
toch weer een hoop plezier op de xbox
over 2 weken komt het nieuwe spel van de makers van Dark Souls uit. hopelijk heeft Frank daar in het bos gamewinkels zittenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
ik ga vanavond maar weer eens Far Cry spelen
Sekiro?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over 2 weken komt het nieuwe spel van de makers van Dark Souls uit. hopelijk heeft Frank daar in het bos gamewinkels zitten
misschien speelt hij daar nu wel minecraft in het echtquote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over 2 weken komt het nieuwe spel van de makers van Dark Souls uit. hopelijk heeft Frank daar in het bos gamewinkels zitten
Wat leuk, ik heb er nog niets van gezien. Geen screenshot, geen gameplay, niets. Eerste keer dat ik ervan hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeilijk veel zin in, heb zelfs de collector's edition gepreordered
je kent de naam maar hebt er niet van gehoordquote:Op maandag 11 maart 2019 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb er nog niets van gezien. Geen screenshot, geen gameplay, niets. Eerste keer dat ik ervan hoor.
Kom fifa spelen dan ben ik er ook vanavondquote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
ik ga vanavond maar weer eens Far Cry spelen
ik heb je ontvriendquote:Op maandag 11 maart 2019 16:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kom fifa spelen dan ben ik er ook vanavond
heb gezocht naar dark souls en toen zag ik bij google nieuws iets over sekiro staanquote:Op maandag 11 maart 2019 16:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kent de naam maar hebt er niet van gehoord
dat kan
goeie verklaring vriendquote:Op maandag 11 maart 2019 16:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
heb gezocht naar dark souls en toen zag ik bij google nieuws iets over sekiro staan
Nee een klaagkroegsukkeltje.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Noem je me nou een keukenkampioenmongool
Bedankt vriend.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek tegen mijn vriend, vriend
Bedankt vriendquote:Op maandag 11 maart 2019 16:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bek tegen mijn vriend, vriend
hopelijk zit je nog te wachten bij de huisartsquote:Op maandag 11 maart 2019 16:18 schreef Flamarande het volgende:
Oke dit gaat 100 jaar duren gelukkig heb ik toch geen werk hahahaha
heb begrepen dat haar voet misschien wordt geamputeerd wegens een zwart vlekjequote:Op maandag 11 maart 2019 16:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk zit je nog te wachten bij de huisarts
liever haar vingersquote:Op maandag 11 maart 2019 16:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb begrepen dat haar voet misschien wordt geamputeerd wegens een zwart vlekje
met der voetenquote:Op maandag 11 maart 2019 16:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar hoe moet ze dan ooit met jouw worst spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |