ghehe haahaquote:Op maandag 11 maart 2019 15:52 schreef Der_Mann het volgende:
ik had laatst weer mijn xbox aangezet, ik dacht ik zal halo MCC multiplayer eens proberen
in mijn eerste potje werd ik geteamkilled door iemand die me vervolgens ging teabaggen, toen killde ik hem terug, toen zat hij steeds op me te schieten, toen killde ik hem weer en toen werd ik gekickt en had ik een ban van 10 minuten
toch weer een hoop plezier op de xbox
over 2 weken komt het nieuwe spel van de makers van Dark Souls uit. hopelijk heeft Frank daar in het bos gamewinkels zittenquote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
ik ga vanavond maar weer eens Far Cry spelen
Sekiro?quote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over 2 weken komt het nieuwe spel van de makers van Dark Souls uit. hopelijk heeft Frank daar in het bos gamewinkels zitten
misschien speelt hij daar nu wel minecraft in het echtquote:Op maandag 11 maart 2019 15:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
over 2 weken komt het nieuwe spel van de makers van Dark Souls uit. hopelijk heeft Frank daar in het bos gamewinkels zitten
Wat leuk, ik heb er nog niets van gezien. Geen screenshot, geen gameplay, niets. Eerste keer dat ik ervan hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 16:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moeilijk veel zin in, heb zelfs de collector's edition gepreordered
je kent de naam maar hebt er niet van gehoordquote:Op maandag 11 maart 2019 16:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb er nog niets van gezien. Geen screenshot, geen gameplay, niets. Eerste keer dat ik ervan hoor.
Kom fifa spelen dan ben ik er ook vanavondquote:Op maandag 11 maart 2019 15:57 schreef HPLC het volgende:
ik ga vanavond maar weer eens Far Cry spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |