Ow joh. Dat is geen issue.quote:
Is kort voor Rolf.quote:
Wat ben jij aant kapen en shit?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
• Klagen (met mate)
Wat willen we NIET in dit topic:
• Lijstjes
Hoeveel vragen mag MCH stellen per topic?
• Drie vragen.
niemand zit er op te wachten?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Overigens, is Thijs net als Kerstmis.
Nee, maar ik ga hier geen Kopjechino autobiografie schrijvenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow joh. Dat is geen issue.[..]
Is kort voor Rolf.
Kun je geld mee verdienenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga hier geen Kopjechino autobiografie schrijven
Het stelt altijd teleur?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is waar, wie weet, in de toekomst als ik nog meer fouten heb begaan.quote:
Overbodig?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:55 schreef HostiMeister het volgende:
"Als het even tegen zit, neem een Kopjechino."quote:Op maandag 11 maart 2019 13:57 schreef Kopjechino het volgende:
D[..]
Dat is waar, wie weet, in de toekomst als ik nog meer fouten heb begaan.
Wat is er niet mis met kermis?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Ik lees steeds kermis en probeer te denken wat er mis is met een kermis...
Botsauto's, tokkies, muziek.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Zorg eens wat beter voor jezelf!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef Kopjechino het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog niets gegeten heb. Ben gewoon vergeten te eten. Hoe dan.
Leuk om een keer over heen te wandelenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
allesquote:Op maandag 11 maart 2019 13:59 schreef TaMieke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |