Die platbodem mag ook vertrekken, wat mij betreft. Word gek van dat irritante 'kijk mij tv-maken' gedoe. Kijk mij leuk zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
100% dat Shelly over 2 maanden moet moven
Ger??quote:Op maandag 11 maart 2019 13:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die platbodem mag ook vertrekken, wat mij betreft. Word gek van dat irritante 'kijk mij tv-maken' gedoe. Kijk mij leuk zijn.
Yep. Kan die naam niet meer noemen.quote:
Genoeg chips op voorraadquote:
KARMAquote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Oeps, drama in de brief van Shelley.
quote:
Het staat in de brief van haar moeder.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Oeps, drama in de brief van Shelley.
Het is een vuil takkewijf. Nu net weer even misselijk doen over Shelley.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny geniet nu helemaal van haar rol.
Vreselijk mokkel die zogenaamd depressieve kut.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef DaniqueV het volgende:
Franny: terwijl Brandon binnen komt, Shelly zei ik ben er voor je! ze krijgt post, brengt chips en aspirine? en is weg, Yeahh Schelly mag blijven zegt ze heel sarcastisch.
Terwijl ook Brandon en Jens en Myl bij haar in het huisje zitten
Kan zijn, ik denk eerder een woord met 3 lettergrepenquote:
De mijne had ze al.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het is een vuil takkewijf. Nu net weer even misselijk doen over Shelley.
Zij krijgt in het vervolg mijn publieksstem, zeker weten
Briljante nickname!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep. Kan die naam niet meer noemen.
Ik geloof niet ik karma, maar iets dergelijks is het wel.quote:
On the fly bedacht.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef QuarterBack het volgende:
SL voordat Sjel aan het verklappen gaat
We komen er toch wel achter.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef QuarterBack het volgende:
SL voordat Sjel aan het verklappen gaat
Dat dus......en let maar op, je krijgt een nu nog grotere aandachtsh**r te zien, dat je bijna gaat wensen dat Tim nog bij haar wasquote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vreselijk mokkel die zogenaamd depressieve kut.
Bescheidenheid kent ze niet. Door en door verrot.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus......en let maar op, je krijgt een nu nog grotere aandachtsh**r te zien, dat je bijna gaat wensen dat Tim nog bij haar was
Natuurlijk. Het moet wel gedeeld worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We komen er toch wel achter.Die gaat het hele terrein over om het met iedereen te bespreken.
De onzekere depressie show kan weer van stal, Timo is wegquote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus......en let maar op, je krijgt een nu nog grotere aandachtsh**r te zien, dat je bijna gaat wensen dat Tim nog bij haar was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Zeyina het volgende:
Vraag van Brenda op de live stream bij de poort waar ze staan te wachten op TimWaar kan ik dat zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag van Brenda op de live stream bij de poort waar ze staan te wachten op TimWas Brenda aan de poort, wacht op Tim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Vraag van Brenda op de live stream bij de poort waar ze staan te wachten op TimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het vertrek uit Uto heeft haar goed gedaan
Ja madam gaat in Utopia en verwacht nu dus dat de buitenwereld stil blijft staan....quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze gedroeg zich alsof er iemand was overleden..
Dat dus, wat een debiel dat mens.............quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze hebben bij de FEBO niet voor niets gewacht met de post nadat Tim weg was. Hebben we nog wat drama.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown: Sorry, maar ik moet echt naar haar trouwfeest.
Mooi ook oprotten en wegblijven. Ruimt lekker op.
Of op z'n minst, alsof iemand iets ernstigs was overkomen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze had Tim persoonlijk het liefst in zijn bek geschetenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]![]()
het vertrek uit Uto heeft haar goed gedaan
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of op z'n minst, alsof iemand iets ernstigs was overkomen.
die dikke krop van dr, bizarquote:Op maandag 11 maart 2019 13:40 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
1 van de pijlers waar onze maatschappij op gebouwd gaat worden
De toekomst
Drijfzand is het...
Nee. Ze gaf een opmerking bij die live stream van bij de poort van Utopiaquote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was Brenda aan de poort, wacht op Tim?
tis toch ook vreselijkquote:Op maandag 11 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of op z'n minst, alsof iemand iets ernstigs was overkomen.
Humor van Brendaquote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze gaf een opmerking bij die live stream van bij de poort van Utopia
Daarstraks heel verhaal van Hiske tegen Jessie dat Chris hulp nodig heeft om dingen aan te pakken.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske voelde zich genegeerd.............Het is net een setje..........
Bleef ze der maar in.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
hiske weer moeilijk doen![]()
straal voorbij
ze zat in haarzelf
Zal wel een moetje zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
13 april.
Is dat huwelijk snel in elkaar geflanst offe ...
Dondersgoed.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:45 schreef schizolientje het volgende:
Nou, ik dacht ook dat het over iets verschrikkelijks terminaal enz. ging en ja over een bruiloft???? Je zal wel meer missen en nu zou ze wel gaan vragen aan de groep om verlof, hahahaha. Ik zie het helemaal voor me hoe ze dan voor iedereen gaat staan
Is 13 april op een zaterdag?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ja Shel dan moet je je misschien wat meer met je familie bezighouden i.p.v. met Gerrit.
13 april trouwerij helemaal voorbereid en jij weet nergens van zielig hoor.
Onvoorstelbaar idd....Dit geeft wel weer dat die Hiske ook niet echt snugger is...quote:Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daarstraks heel verhaal van Hiske tegen Jessie dat Chris hulp nodig heeft om dingen aan te pakken.
Dat Chris dat niet overziet.
Ik dacht: Waarom helpt Hiske haar daar niet bij dan? Waarom geeft ze zo'n beetje Jessie de opdracht om dat te doen net als met de bakkerij van Adriaan
Misschien was dat de bedoeling?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ja Shel dan moet je je misschien wat meer met je familie bezighouden i.p.v. met Gerrit.
13 april trouwerij helemaal voorbereid en jij weet nergens van zielig hoor.
Stampvoetend.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:45 schreef schizolientje het volgende:
Nou, ik dacht ook dat het over iets verschrikkelijks terminaal enz. ging en ja over een bruiloft???? Je zal wel meer missen en nu zou ze wel gaan vragen aan de groep om verlof, hahahaha. Ik zie het helemaal voor me hoe ze dan voor iedereen gaat staan
Ah.. okay. Ik dacht al.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze gaf een opmerking bij die live stream van bij de poort van Utopia
Of ze wulT Sjelie er juist niet bij hebben.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ze wulT Sjelie er juist niet bij hebben.
Yep, dan speelt ons 1e thuis dus der gaat geen hond naar die bruiloft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |