Wilco en Patrick dan?quote:
Is een besloten groep, en nee ga er niet lid van worden...quote:Op maandag 11 maart 2019 13:12 schreef Alocanda het volgende:
7 mensen bij de poort, geen oud utopianen of familie. https://www.facebook.com/groups/302284057148179/
Wilco vond ik nog wel grappig maar Patjequote:
Mike en Lotus bij ongeveer 12,35 als bekend is dat Tim eruit is. bevestigen dat Tim eruit moest?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
De aandachtshoeren kunnen niet zonder de aandacht maar worden door iedereen uitgekotst en uitgelachen
Ik was nieuwsgierig genoeg.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is een besloten groep, en nee ga er niet lid van worden...
Ben je fan van Tim vraagt de fimster aan iemand,mevrouw steekt haar middelvinger op.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:12 schreef Alocanda het volgende:
7 mensen bij de poort, geen oud utopianen of familie. https://www.facebook.com/groups/302284057148179/
Aan het praten over bomen.quote:
Oei wat een tuig.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben je fan van Tim vraagt de fimster aan iemand,mevrouw steekt haar middelvinger op.
Ze zijn bang om als fan gezien te worden. Het zijn ramptoeristen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben je fan van Tim vraagt de fimster aan iemand,mevrouw steekt haar middelvinger op.
Die twee liegen alles in hen eigen voordeel. Die proberen wat schade te herstellen door nu overal Talpa de schuld van te geven. Lekker doorgaan zo, hebben ze binnenkort een schadeclaim aan hen broek hangen bovenop de boetes die ze al moeten gaan betalenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wilco vond ik nog wel grappig maar Patje[..]
Mike en Lotus bij ongeveer 12,35 als bekend is dat Tim eruit is. bevestigen dat Tim eruit moest?
Ik zie niks, moet waarschijnlijk een account hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De meesten die er staan willen zeker weten dat hij er echt uit gaat.quote:
Dat gaat de hernieuwde kennismaking van de buitenwereld worden voor Tim, hopelijk staat er wel familie, anders kan die zo nog een bus pakken of trein naar waar?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De meesten die er staan willen zeker weten dat hij er echt uit gaat.
En straks zie je ze weer sjouwen op de markt en informatie doorgevenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:15 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze zijn bang om als fan gezien te worden. Het zijn ramptoeristen.
Maar sinds 15 jaar weer een gewoon huis.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
chris heeft ook gekraakt met haar kinderen WTF![]()
![]()
Antikraak,Christel moet niet zo opscheppen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Als je geen lid bent kun je niets zien van wat daar gepost wordtquote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
yep.. had je dat nog niet mee gekregenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:16 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
Ik dacht eerst dat ze bij het terrein stonden maar dat was niet eens het geval, ze stopte met filmen en gingen weer rijden zeiden zequote:Op maandag 11 maart 2019 13:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die twee liegen alles in hen eigen voordeel. Die proberen wat schade te herstellen door nu overal Talpa de schuld van te geven. Lekker doorgaan zo, hebben ze binnenkort een schadeclaim aan hen broek hangen bovenop de boetes die ze al moeten gaan betalen
Dat was Dylan, die zat anti-kraak.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Antikraak,Christel moet niet zo opscheppen.
Familie staat niet op de parkeerplaats. Misschien binnen?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat gaat de hernieuwde kennismaking van de buitenwereld worden voor Tim, hopelijk staat er wel familie, anders kan die zo nog een bus pakken of trein naar waar?
Jessie kletst uit zijn nek. Af en toe ging ze spetteren o.i.d. als ze geen zin had om echt te werken, net als een aantal anderen, daar en hier. Dat doen Christel en Hiske ook niet. Merel niet te vergeten.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vergelijkt Chris met Bil, alleen Bil was bezig
haar kids zijn 18+quote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar sinds 15 jaar weer een gewoon huis.
Ze stonden in een donker hoekje op een parkeerplaats in de buurt. Die zijn nooit meer welkom op het terreinquote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze bij het terrein stonden maar dat was niet eens het geval, ze stopte met filmen en gingen weer rijden zeiden ze![]()
Watquote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep.. had je dat nog niet mee gekregen
ze mag dr handn dichtkijpen dat jeugdzorg ze niet heeft afgenomen
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep.. had je dat nog niet mee gekregen
ze mag dr handn dichtkijpen dat jeugdzorg ze niet heeft afgenomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Oké, bij Utopia 1 kwam er altijd een auto dan rijden vanaf de febo met die persoon erin, misschien dat dit bij Tim ook het geval dan is. Hoe naar persoon ik het ook vond, gun hem wel iemand,/familie die er nu voor hem zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Familie staat niet op de parkeerplaats. Misschien binnen?
Waren in A'dam voor een afspraak, echter te laat.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze bij het terrein stonden maar dat was niet eens het geval, ze stopte met filmen en gingen weer rijden zeiden ze![]()
Je weet niet wat ze meegemaakt heeft. Ik heb zelf in een onbewoonbaar verklaard huisje gezeten (met kind) .quote:
OKé, ik heb maar stukje gezien, begin, moment dat bekend was wie eruit ging en het eindequote:Op maandag 11 maart 2019 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze stonden in een donker hoekje op een parkeerplaats in de buurt. Die zijn nooit meer welkom op het terrein
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Nog minstens twee maanden genieten van deze clown
![]()
[ link | afbeelding ]Dat mag jij vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer terug
![]()
[ link | afbeelding ]je kan er beter bij zeggen, ijsclownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
![]()
[ link | afbeelding ]Die wil ineens wat doen zodat ze niet op de bank komt.Net al slijmen met A3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks, daar dusquote:Op maandag 11 maart 2019 13:20 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waren in A'dam voor een afspraak, echter te laat.
... Franny wel!!!!quote:
Ze wilT wat doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:21 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die wil ineens wat doen zodat ze niet op de bank komt.Net al slijmen met A3
![]()
[ link | afbeelding ]Is gelijk haar promo praatje aan het houden dat ze meer wil helpen iedereen en wil werken aan wat ze nu eigenlijk wil en wie ze is......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo moe van haar....quote:Op maandag 11 maart 2019 13:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is gelijk haar promo praatje aan het houden dat ze meer wil helpen iedereen en wil werken aan wat ze nu eigenlijk wil en wie ze is......![]()
Kriss heeft al heel wat geventileerd over dr privequote:Op maandag 11 maart 2019 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze meegemaakt heeft. Ik heb zelf in een onbewoonbaar verklaard huisje gezeten (met kind) .
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
En die ballon blijft leeglopen, ik verwacht nog twee nieuwen in de trant van wat er al zit, dom tussen de 20 en 25 thuiswonend en bereidt te neuken met wie dan ookquote:Op maandag 11 maart 2019 13:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat was dit een nepcadeau van de Febo. Dit zouden wij leuk en spannend moeten vinden.
Dit is voor kleuters. We willen, of beter gezegd IK wil spanning van een hoger niveau.
Voel me eigenlijk besodemieterd. Even dacht ik, nou, waar gaat dit naartoe...... en toen pfrrrrrrrt.... ballon leeg.
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]Leg dat uit aan Shelly. Ik weet dat welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer terug
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:23 schreef mazaru het volgende:
[..]Vreselijk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat 'ie al bij de bushalte?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Iemand heeft tampons voor Tim meegebracht.
Daar heb je gelijk in Aggie, maar ik vermoed dat Chris voornamelijk met zichzelf bezig heeft moeten zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:20 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je weet niet wat ze meegemaakt heeft. Ik heb zelf in een onbewoonbaar verklaard huisje gezeten (met kind) .
Nee daar verwacht ik wel wat meer van. Die twee die er tijdens de stemmingsweek komen zijn altijd van die passanten, over de twee opvolgers van Mike en Lotus zal op zijn minst wel wat langer over nagedacht zijn wie ze daar gaan droppen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:23 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En die ballon blijft leeglopen, ik verwacht nog twee nieuwen in de trant van wat er al zit, dom tussen de 20 en 25 thuiswonend en bereidt te neuken met wie dan ook
Nah, wat vreemd, het was zo'n lieve jongen.quote:
Nog niet.Ze zagen hem net wel rijden.quote:
Geen familie te zien bij 'de uitgang'.quote:
Die stripper staat er niet? Daar zou hij nog contact mee opnemen.quote:
Nog niet gespot.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die stripper staat er niet? Daar zou hij nog contact mee opnemen.
Dat neuken of niet neuken vind ik nog niet eens interessant. Ben benieuwd of er nog meer "harde werkers" binnenkomen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:23 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En die ballon blijft leeglopen, ik verwacht nog twee nieuwen in de trant van wat er al zit, dom tussen de 20 en 25 thuiswonend en bereidt te neuken met wie dan ook
Ik hoop dat haar moeder lekker negatief is.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown zonder rode baret helemaal hysterisch dat ze fucking post heeft.
Dei kans hebben ze allang laten lopen, ze gaan pijlsnel richting waar utopia 1 gestopt is, jong en geil erin douwenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee daar verwacht ik wel wat meer van. Die twee die er tijdens de stemmingsweek komen zijn altijd van die passanten, over de twee opvolgers van Mike en Lotus zal op zijn minst wel wat langer over nagedacht zijn wie ze daar gaan droppen.
Dus veel meegemaakt.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Kriss heeft al heel wat geventileerd over dr prive
kids opgepakt weg gegaan
jaren blowend op de bank.overspannen
kids bij oma
kids naar vaders
warrige verhalen
vanmorgen over dr moeder ,.. zo iet nodig deze dingen te vertellen
Kriss compleet vant pad af imo
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ma Geit mag wel wat bijgevoerd worden zeg
poeh botjes bij de flanken
Die platbodem mag ook vertrekken, wat mij betreft. Word gek van dat irritante 'kijk mij tv-maken' gedoe. Kijk mij leuk zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:29 schreef Cyberpunk77 het volgende:
100% dat Shelly over 2 maanden moet moven
Ger??quote:Op maandag 11 maart 2019 13:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die platbodem mag ook vertrekken, wat mij betreft. Word gek van dat irritante 'kijk mij tv-maken' gedoe. Kijk mij leuk zijn.
Yep. Kan die naam niet meer noemen.quote:
Genoeg chips op voorraadquote:
KARMAquote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Oeps, drama in de brief van Shelley.
quote:
Het staat in de brief van haar moeder.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
Oeps, drama in de brief van Shelley.
Het is een vuil takkewijf. Nu net weer even misselijk doen over Shelley.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny geniet nu helemaal van haar rol.
Vreselijk mokkel die zogenaamd depressieve kut.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef DaniqueV het volgende:
Franny: terwijl Brandon binnen komt, Shelly zei ik ben er voor je! ze krijgt post, brengt chips en aspirine? en is weg, Yeahh Schelly mag blijven zegt ze heel sarcastisch.
Terwijl ook Brandon en Jens en Myl bij haar in het huisje zitten
Kan zijn, ik denk eerder een woord met 3 lettergrepenquote:
De mijne had ze al.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Het is een vuil takkewijf. Nu net weer even misselijk doen over Shelley.
Zij krijgt in het vervolg mijn publieksstem, zeker weten
Briljante nickname!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep. Kan die naam niet meer noemen.
Ik geloof niet ik karma, maar iets dergelijks is het wel.quote:
On the fly bedacht.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef QuarterBack het volgende:
SL voordat Sjel aan het verklappen gaat
We komen er toch wel achter.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef QuarterBack het volgende:
SL voordat Sjel aan het verklappen gaat
Dat dus......en let maar op, je krijgt een nu nog grotere aandachtsh**r te zien, dat je bijna gaat wensen dat Tim nog bij haar wasquote:Op maandag 11 maart 2019 13:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vreselijk mokkel die zogenaamd depressieve kut.
Bescheidenheid kent ze niet. Door en door verrot.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus......en let maar op, je krijgt een nu nog grotere aandachtsh**r te zien, dat je bijna gaat wensen dat Tim nog bij haar was
Natuurlijk. Het moet wel gedeeld worden.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
We komen er toch wel achter.Die gaat het hele terrein over om het met iedereen te bespreken.
De onzekere depressie show kan weer van stal, Timo is wegquote:Op maandag 11 maart 2019 13:35 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Dat dus......en let maar op, je krijgt een nu nog grotere aandachtsh**r te zien, dat je bijna gaat wensen dat Tim nog bij haar was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:37 schreef Zeyina het volgende:
Vraag van Brenda op de live stream bij de poort waar ze staan te wachten op TimWaar kan ik dat zien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag van Brenda op de live stream bij de poort waar ze staan te wachten op TimWas Brenda aan de poort, wacht op Tim?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Vraag van Brenda op de live stream bij de poort waar ze staan te wachten op TimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het vertrek uit Uto heeft haar goed gedaan
Ja madam gaat in Utopia en verwacht nu dus dat de buitenwereld stil blijft staan....quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze gedroeg zich alsof er iemand was overleden..
Dat dus, wat een debiel dat mens.............quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze hebben bij de FEBO niet voor niets gewacht met de post nadat Tim weg was. Hebben we nog wat drama.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef PoezeligDing het volgende:
Clown: Sorry, maar ik moet echt naar haar trouwfeest.
Mooi ook oprotten en wegblijven. Ruimt lekker op.
Of op z'n minst, alsof iemand iets ernstigs was overkomen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze had Tim persoonlijk het liefst in zijn bek geschetenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]![]()
het vertrek uit Uto heeft haar goed gedaan
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of op z'n minst, alsof iemand iets ernstigs was overkomen.
die dikke krop van dr, bizarquote:Op maandag 11 maart 2019 13:40 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
1 van de pijlers waar onze maatschappij op gebouwd gaat worden
De toekomst
Drijfzand is het...
Nee. Ze gaf een opmerking bij die live stream van bij de poort van Utopiaquote:Op maandag 11 maart 2019 13:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Was Brenda aan de poort, wacht op Tim?
tis toch ook vreselijkquote:Op maandag 11 maart 2019 13:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of op z'n minst, alsof iemand iets ernstigs was overkomen.
Humor van Brendaquote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze gaf een opmerking bij die live stream van bij de poort van Utopia
Daarstraks heel verhaal van Hiske tegen Jessie dat Chris hulp nodig heeft om dingen aan te pakken.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Hiske voelde zich genegeerd.............Het is net een setje..........
Bleef ze der maar in.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:43 schreef sjampoeh het volgende:
hiske weer moeilijk doen![]()
straal voorbij
ze zat in haarzelf
Zal wel een moetje zijn.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
13 april.
Is dat huwelijk snel in elkaar geflanst offe ...
Dondersgoed.quote:
Ik ook.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:45 schreef schizolientje het volgende:
Nou, ik dacht ook dat het over iets verschrikkelijks terminaal enz. ging en ja over een bruiloft???? Je zal wel meer missen en nu zou ze wel gaan vragen aan de groep om verlof, hahahaha. Ik zie het helemaal voor me hoe ze dan voor iedereen gaat staan
Is 13 april op een zaterdag?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ja Shel dan moet je je misschien wat meer met je familie bezighouden i.p.v. met Gerrit.
13 april trouwerij helemaal voorbereid en jij weet nergens van zielig hoor.
Onvoorstelbaar idd....Dit geeft wel weer dat die Hiske ook niet echt snugger is...quote:Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Daarstraks heel verhaal van Hiske tegen Jessie dat Chris hulp nodig heeft om dingen aan te pakken.
Dat Chris dat niet overziet.
Ik dacht: Waarom helpt Hiske haar daar niet bij dan? Waarom geeft ze zo'n beetje Jessie de opdracht om dat te doen net als met de bakkerij van Adriaan
Misschien was dat de bedoeling?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ja Shel dan moet je je misschien wat meer met je familie bezighouden i.p.v. met Gerrit.
13 april trouwerij helemaal voorbereid en jij weet nergens van zielig hoor.
Stampvoetend.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:45 schreef schizolientje het volgende:
Nou, ik dacht ook dat het over iets verschrikkelijks terminaal enz. ging en ja over een bruiloft???? Je zal wel meer missen en nu zou ze wel gaan vragen aan de groep om verlof, hahahaha. Ik zie het helemaal voor me hoe ze dan voor iedereen gaat staan
Ah.. okay. Ik dacht al.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Ze gaf een opmerking bij die live stream van bij de poort van Utopia
Of ze wulT Sjelie er juist niet bij hebben.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of ze wulT Sjelie er juist niet bij hebben.
Yep, dan speelt ons 1e thuis dus der gaat geen hond naar die bruiloft.quote:
Ze wil 't, ze wil 't, ze wil 't.!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tis toch ook vreselijk
ze kunnne best wachten omdat Shelly dat wilt
ze wilt ut niet
ze wilteh
De UI van Sjamp erbij denkende...........quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De UI van Sjamp erbij denkende...........
ojaquote:Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De UI van Sjamp erbij denkende...........
quote:
Verwend nest is het.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat een aansteller..
[ link | afbeelding ]
Er is geen enkele oud Utopiaan bij de poort voor Tim. Ook familie was niet te vinden.quote:
Als ik haar gezicht zie, krijg ik altijd een beeld voor me van een plamuurmes...quote:Op maandag 11 maart 2019 13:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Wat een aansteller..
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:48 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Typische reaktie van die kut clown
Niet blij zijn voor haar nicht, maar gelijk verontwaardigd als een klein kind liggen kniezen in een hoekje
Empathisch vermogen: 0. Is alleen met haarzelf bezig.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:48 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Niet blij zijn voor haar nicht, maar gelijk verontwaardigd als een klein kind liggen kniezen in een hoekje
Daar is ze toe in staatquote:Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gaat ze straks als reden gebruiken dat anderen ook naar begrafenissen mochten.
Oeiquote:Op maandag 11 maart 2019 13:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is geen enkele oud Utopiaan bij de poort voor Tim. Ook familie was niet te vinden.
(Idee was dat die misschien binnen waren )
En met haar HAAR bezigquote:Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Empathisch vermogen: 0. Is alleen met haarzelf bezig.
Ze weet waarschijnlijk nog waar de poort is....Deurtje open en achter je weer dicht doen...........Opgeruimd staat netjes....quote:Op maandag 11 maart 2019 13:48 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Ik weet weer waarom ik een hekel aan haard had. Verrotte inborst.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gisteravond weer. Vertellen dat toen haar zus overleden was ze het alleen maar erg voor haar moeder vond. Nooit aan zichzelf gedacht heeft.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef Elounda2019 het volgende:
[..]
Empathisch vermogen: 0. Is alleen met haarzelf bezig.
Kan ik me wel voorstellen. Bang om door schuimpjes aangevallen te worden. Wat moet je daar te staan als hater?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Er is geen enkele oud Utopiaan bij de poort voor Tim. Ook familie was niet te vinden.
(Idee was dat die misschien binnen waren )
'Je trouwt maar één keer' gaat natuurlijk ook niet op.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een tampon uitdelen en Tim in de ballen grijpen hoorde ik iemand zeggenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen. Bang om door schuimpjes aangevallen te worden. Wat moet je daar te staan als hater?
Jammerquote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Haar moeder wilt ook niet meer komen.
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gisteravond weer. Vertellen dat toen haar zus overleden was ze het alleen maar erg voor haar moeder vond. Nooit aan zichzelf gedacht heeft.
Geen woord over hoe het voor zus zelf geweest moet zijn.
nah zeg wat RaaaaaaaRquote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Moeder van Sjeldel wilt ook niet meer komen vertelt clowntje
Begrafenis of een bruiloft...Moeilijke keuze......quote:Op maandag 11 maart 2019 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Die gaat niet op nu.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Je trouwt maar één keer' gaat natuurlijk ook niet op.
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Haar moeder wilt ook niet meer komen.
Als die bolle nep dj op haar ligt welquote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik heb een zwaar leven een heel zwaar leven............denkt Shelley
Ik vind het wel humor dat mensen de moeite nemen om die grootsmoel uit te lachen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een tampon uitdelen en Tim in de ballen grijpen hoorde ik iemand zeggen
Een ander raadde dat weer af, want hij kon wel platjes hebben
ik dacht net, gaat dr niet lukken dit keerquote:Op maandag 11 maart 2019 13:52 schreef QuarterBack het volgende:
Ja hoor, een huillie eruit geperst , goed zo
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:52 schreef mrmojorisin3 het volgende:
[..]
Als die bolle nep dj op haar ligt wel
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Tim: Relaties, steek je vinger er niet in.
Shelley krijgt nooit leuke post...quote:Op maandag 11 maart 2019 13:51 schreef QuarterBack het volgende:
Ze had gehoopt op leuke post, haar moeder wilT ook niet meer komen
Gelukkig maar, heb net een nieuwe laptop, de vorige is geknald door die kop van haar moeder....quote:Op maandag 11 maart 2019 13:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Moeder van Sjeldel wilt ook niet meer komen vertelt clowntje
Als ik haar gezicht zie, dan zie ik Bassie......mimimimimimimimimmiiiiquote:Op maandag 11 maart 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik haar gezicht zie, krijg ik altijd een beeld voor me van een plamuurmes...
Pak een ui, dan lijkt het nog echter.....Kom je kan het....quote:
Is Tim nog bij de Febo?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Niet bij een bruiloft kunnen zijn is een gevoelig onderwerp voor Shelley. Ik heb haar nog nooit zo zien huilen.
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb net een nieuwe laptop, de vorige is geknald door die kop van haar moeder....
Oh echtquote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dikke drama post
13 april een bruiloft en Mams komt niet meer
lkkr bezig Shelly Wilteh
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
TroostMeisjes joehoeee
shelly is drietig waar zijn hullies?
Het mag niet anders zou ze niet zo jankenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze hier na toe mag, zou ik belachelijk vinden
Als ze daarna maar niet meer terug komt vin ik alles best.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef renevanlaaren het volgende:
als ze hier na toe mag, zou ik belachelijk vinden
Ze is tenslotte een doener,geen denker.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou ga maar weer bij Greet in bed liggen. Is goed voor je ontwikkeling.
quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik haar gezicht zie, dan zie ik Bassie......mimimimimimimimimmiiii
Mama komt ook niet meer. Dat is ook wel een puntje hoor. Ze wilde haar mama zo graag zien. Ze wilde vast weten hoe goed ze het deed en of mama trots was op haar meisje.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef MacDeMarco het volgende:
Niet bij een bruiloft kunnen zijn is een gevoelig onderwerp voor Shelley. Ik heb haar nog nooit zo zien huilen.
kijk dan hebben we iemand nodig als huub, die zou bij de stemming zeggen echt niet. dan ga je maar lekker naar huisquote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Het mag niet anders zou ze niet zo janken
Totaal niet..................quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef Bramenstruik het volgende:
raar heb nul komma nul medelijden met Sjellie
ze heeft geen killerbody, maar wel een killermentaliteit, als ze niet zo fokking dom wasquote:Op maandag 11 maart 2019 13:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou ga maar weer bij Greet in bed liggen. Is goed voor je ontwikkeling.
Is die moeder zo erg dan? Beetje Gina moeder typetje of zo?quote:Op maandag 11 maart 2019 13:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb net een nieuwe laptop, de vorige is geknald door die kop van haar moeder....
Haar ex.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze bedoeld Gerrit, maar zegt row...........Wie is row?...
Haar ex >> Rooquote:Op maandag 11 maart 2019 13:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze bedoeld Gerrit, maar zegt row...........Wie is row?...
Mens is echt een horrorfilm.............quote:Op maandag 11 maart 2019 13:56 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die moeder zo erg dan? Beetje Gina moeder typetje of zo?
Heb haar nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |