Zeker niet; want het seizoen van Atlético zit er toch praktisch op terwijl er een kleine leegloop wordt verwacht.quote:
Terug naar de middenmoot.quote:Op dinsdag 2 april 2019 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker niet; want het seizoen van Atlético zit er toch praktisch op terwijl er een kleine leegloop wordt verwacht.
Ik vraag me af of Griesman de bal wel raaktequote:Op dinsdag 2 april 2019 21:10 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Op de milliseconde af geen buitenspel, volgens mij.
Nu wel in de reservetijd met een counter en een stiffie.. 2-0quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Griesman de bal wel raakte
quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ondertussen staat Getafe 'alweer' achter bij Espanyol. Het momentum lijkt verdwenen. Valencia kan morgen zomaar vierde staan, al is het voor een dagje.
lol.quote:
Valverde is geen halve zool en gunt Messi even wat rust wegens pijntjes bij een 10 punten-voorsprong op de nummer 2.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Raar doelpunt. Zet gotfrrredomme ook Messi erin joh..achterlijke halve zool van een trainer
Ik snap de logica maar Barcelona zonder Messi is niks..de liefhebber wil alleen Messi.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valverde is geen halve zool en gunt Messi even wat rust wegens pijntjes bij een 10 punten-voorsprong op de nummer 2.
Je hebt praktisch iedere week of doordeweeks de kans om Messi te zien. En dan in paniek raken omdat hij één van de 8 wedstrijden deze maand niet speelt, lol.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik snap de logica maar Barcelona zonder Messi is niks..de liefhebber wil alleen Messi.
Thuis halen ze wel vaker betere resultaten tegen topploegen, dus zoveel schaamte hoef je niet mee te dragen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:51 schreef Bolasie het volgende:
Ik wilde dus na de 0-2 (en eigenlijk had het toen al 0-4 moeten staan) posten dat Villarreal er niet zo veel kon. Gelukkig heb ik dat niet gedaan.
Klopt..ik kijk niet veel naar Barcelona de laatste tijd en als ik kijk dan is dat alleen voor Messi. Maar goed..hij is gelukkig ingevallen. Vrees dat het te laat is.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je hebt praktisch iedere week of doordeweeks de kans om Messi te zien. En dan in paniek raken omdat hij één van de 8 wedstrijden deze maand niet speelt, lol.
Buiten Messi zit er niet veel idee of spirit in het Barça van Valverde.quote:
Trage stream?quote:
Messiquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Buiten Messi zit er niet veel idee of spirit in het Barça van Valverde.
Ronaldo are you watching?quote:
Iedere keer denk je dat Barça punten gaat verspelen of een zware avond tegemoet gaat, en dan is hij er altijd weer.quote:
Bij de volgende krijgt ie hem gewoon weer. Zeker als hij in de CL schittert.quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Bizar dat hij 5e werd bij de Gouden Bal.. achterlijke mongolen
Ronaldo heeft zich enorm op kracht gericht waardoor hij die fijne techniek kwijt is wat hij met name bij Man Utd en zijn begin jaren bij Real nog wel had.quote:
Altijd lastig Huesca in eigen huis...quote:Op dinsdag 2 april 2019 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
Morgen Huesca v Celta.. Het is dat Ajax speelt en om 21:30 Valencia v Real Madrid is.
Celta heel erg bagger in uitwedstrijden. Huesca over het algemeen vrij taai ondanks plek 20. Zou me vooralsnog verbazen als Celta daar wint.quote:
Ik zie de uitslag wel verschijnen, ga gezien het andere aanbod niet zoeken naar die wedstrijdquote:Op dinsdag 2 april 2019 23:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Celta heel erg bagger in uitwedstrijden. Huesca over het algemeen vrij taai ondanks plek 20. Zou me vooralsnog verbazen als Celta daar wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |