quote:Op dinsdag 2 april 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ondertussen staat Getafe 'alweer' achter bij Espanyol. Het momentum lijkt verdwenen. Valencia kan morgen zomaar vierde staan, al is het voor een dagje.
lol.quote:
Valverde is geen halve zool en gunt Messi even wat rust wegens pijntjes bij een 10 punten-voorsprong op de nummer 2.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Raar doelpunt. Zet gotfrrredomme ook Messi erin joh..achterlijke halve zool van een trainer
Ik snap de logica maar Barcelona zonder Messi is niks..de liefhebber wil alleen Messi.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valverde is geen halve zool en gunt Messi even wat rust wegens pijntjes bij een 10 punten-voorsprong op de nummer 2.
Je hebt praktisch iedere week of doordeweeks de kans om Messi te zien. En dan in paniek raken omdat hij één van de 8 wedstrijden deze maand niet speelt, lol.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik snap de logica maar Barcelona zonder Messi is niks..de liefhebber wil alleen Messi.
Thuis halen ze wel vaker betere resultaten tegen topploegen, dus zoveel schaamte hoef je niet mee te dragen.quote:Op dinsdag 2 april 2019 22:51 schreef Bolasie het volgende:
Ik wilde dus na de 0-2 (en eigenlijk had het toen al 0-4 moeten staan) posten dat Villarreal er niet zo veel kon. Gelukkig heb ik dat niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |