Nee ik krijg daar geen rode kopen vanquote:Op zondag 10 maart 2019 21:48 schreef JimmyDean het volgende: [..] Dan loop ik de hele dag met een rode kop rond. Maar ja jullie hebben daar foundation voor.
Wel rode lippenquote:Op zondag 10 maart 2019 21:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik krijg daar geen rode kopen van
luister liever spinnen records summer hits 2012quote:
Is funest voor je huid johquote:Op zondag 10 maart 2019 21:50 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee ik krijg daar geen rode kopen van
Ik heb het niet zo op arachnaequote:Op zondag 10 maart 2019 21:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister liever spinnen records summer hits 2012ma goed als jij die ouwe lul muziek leuk vind moet je dat vooral doen
Yep, that's mequote:Op zondag 10 maart 2019 21:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hahaha jij bent echt een gevoelige jongen met een gevoelig huidje, cute
uhquote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind jou ook een leuke meidzou ik wel graag een x een beschuitje mee willen eten
![]()
![]()
![]()
Ok morgen uctquote:Op zondag 10 maart 2019 21:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik vind jou ook een leuke meidzou ik wel graag een x een beschuitje mee willen eten
![]()
![]()
![]()
Picsquote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Bohhhh. Muur is mooi maar wtf er zit kleurverschil tussen twee dezelfde potten. Ga echt slecht. 💁🏻♀️
Wel zelfde batch?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Bohhhh. Muur is mooi maar wtf er zit kleurverschil tussen twee dezelfde potten. Ga echt slecht. 💁🏻♀️
Nee een had ik eerder gehaald maar ga morgen Flexa bellen want fuck hun.quote:
Dit is misschien iets wat je beter vooraf kan checken.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:15 schreef Myrr het volgende:
Babe ze gaan je naar website verwijzen waarin dit staat aangegeven.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee een had ik eerder gehaald maar ga morgen Flexa bellen want fuck hun.
Heb de onderste helft van de muur al eerder gedaan en we willen het nu helemaal omhoog gaan trekken. Dat gaat niet als de kleur niet hetzelfde is.
Ze hebben heel recentelijk dus vernieuwd. Misschien hebben ze nog stash liggen van daarvoor.
Eh ja die dingen gaan door een grondige keuring heen om dit te voorkomen. Het hoort niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is misschien iets wat je beter vooraf kan checken.
Oh.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Eh ja die dingen gaan door een grondige keuring heen om dit te voorkomen. Het hoort niet.
Eh nee lees allemaal klachten van mensen die tijdens schilderen even bij gingen halen en ook verschil hadden.quote:
Mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Gewoon beetje in en om het huis bezig, maak mij niet zo druk, Krijg vandaag ook nog visite.
Je kan met dit weer nog prima conducteurs bespugen hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja met dit weer doe je niet zoveel
Uhuquote:Op maandag 11 maart 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee echt, door dat klote weer.
Anders kon ik lekker gaan grasmaaien.
Zal het onthouden als ik eens met de trein gaquote:Op maandag 11 maart 2019 07:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan met dit weer nog prima conducteurs bespugen hoor.
Hoi Femquote:Op maandag 11 maart 2019 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal het onthouden als ik eens met de trein ga
Ja hoor, stelde geen reet voor. Code oranje was wat overdreven.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goedemorgen haags, beetje goed door de storm gekomen?
Heb altijd zoiets, op den duur kun je het niet meer serieus nemen wat ze zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, stelde geen reet voor. Code oranje was wat overdreven.
De plicht roept?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Had wel in bed willen blijven.
Nog niet bekeken. Is het ernstig?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Wat is dit echt voor weer jongens
Kijk die vooruitspellingen dan
Na komend weekend wordt alles anders.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Mag het hopen jaquote:Op maandag 11 maart 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na komend weekend wordt alles anders.
Teken dat ze niet goed vast zitten.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mag het hopen ja
Een van de daken van m’n loodsen is vorige week los gekomen
Ik ben blij dat mijn paardrijbroek niet is weggewaaid.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
klassieke pianomuziek?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze maandag is fantastisch;
* Koffie
* Klassieke pianomuziek
* Ik start de dag alleen op
Waren alle dagen maar zo
Ja, die heb ik nu opstaan, best rustgevendquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu opstaan, best rustgevend
Morgenquote:
Daar ben ik nog niet helemaal over uit, denk kip tandooriquote:Op maandag 11 maart 2019 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen![]()
Wat schaft de pot vanavond?
ik werd vanmorgen vrij bruut uit mn slaap gerukt.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu opstaan, best rustgevend
Ik had t zelfdequote:Op maandag 11 maart 2019 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen vrij bruut uit mn slaap gerukt.
schijnbaar sliep ik nog zo vast dat de wake up light geen effect had
Oeh, lekker!quote:Op maandag 11 maart 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit, denk kip tandoorien bij jou?
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
The best beef stew in the world![]()
Ik ben sowieso bang dat zo'n wake up light geen effect heeft op mijquote:Op maandag 11 maart 2019 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen vrij bruut uit mn slaap gerukt.
schijnbaar sliep ik nog zo vast dat de wake up light geen effect had
normaal werkt het bij mij best aardig. vandaag dus nietquote:Op maandag 11 maart 2019 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben sowieso bang dat zo'n wake up light geen effect heeft op mij
XD Goede vraag, moet wel een heftig gerecht zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Bij welk gerecht heb je die kettingzaak nodig waar ze in begin mee zwaaide
Zie mij al helemaal in de keuken staan. Hey J ik had helaas geen kettingzaag, maar met de cirkelzaag wou het ook wel aardig!! Smakelijk eten!!quote:Op maandag 11 maart 2019 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
XD Goede vraag, moet wel een heftig gerecht zijn
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zie mij al helemaal in de keuken staan. Hey J ik had helaas geen kettingzaag, maar met de cirkelzaag wou het ook wel aardig!! Smakelijk eten!!
Waarom negatief? Ik vind haar wel grappig, is een echte Engelsequote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik vind het jammer dat ze gestopt is wegens negatieve reacties, maar ja..
Omdat ze zoveel kritiek kreeg over echt van alles, ja dan zou ik ook zoiets hebben van; ik stop er mee, bekijk het maar.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Waarom negatief? Ik vind haar wel grappig, is een echte Engelse
Ach iedereen heeft zijn/haar eigen manier. Niets mis mee maar tegenwoordig lijkt het vooral het tijdperk van zeuren en zeiken. Het ziet er toch goed uit, vind het een mooi gerecht voor de winter als het koud isquote:Op maandag 11 maart 2019 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel kritiek kreeg over echt van alles, ja dan zou ik ook zoiets hebben van; ik stop er mee, bekijk het maar.
Ja ik vind haar ook geweldig. Gelukkig heeft ze haar YT kanaal niet verwijderd.
Zeker! Ik haal heel veel inspiratie en tips uit zulke video's en ik ben blij dat mensen ze makenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zijn/haar eigen manier. Niets mis mee maar tegenwoordig lijkt het vooral het tijdperk van zeuren en zeiken. Het ziet er toch goed uit, vind het een mooi gerecht voor de winter als het koud is
Buufquote:Op maandag 11 maart 2019 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker! Ik haal heel veel inspiratie en tips uit zulke video's en ik ben blij dat mensen ze maken
Buurmanquote:
Heb jaren geleden heel veel Jamie Oliver gekeken, die had ook wel eens dingen dat ik dacht, dat zou ik even anders doen, maar ook heel veel leuke en lekkere dingen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker! Ik haal heel veel inspiratie en tips uit zulke video's en ik ben blij dat mensen ze maken
Nee hoor, viel wel tegen hequote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman
Ben je al uit je verschoning gewaaid ?
Meestal doe ik dingen toch net even iets anders dan het originele receptquote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb jaren geleden heel veel Jamie Oliver gekeken, die had ook wel eens dingen dat ik dacht, dat zou ik even anders doen, maar ook heel veel leuke en lekkere dingen.
CPC loop afgelast XDquote:Op maandag 11 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, viel wel tegen he
Kan vanavond ook ravioli eten met pesto saus, hoef dan alleen kookroom te halen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meestal doe ik dingen toch net even iets anders dan het originele recept
Totaal geen last van en beter.. dan zit de stad niet op slot..quote:Op maandag 11 maart 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar had mijn vriendin dan weer last van.
True !quote:Op maandag 11 maart 2019 09:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Er zijn gewoon teveel lekkere dingen
Ze zou de 21km gaan lopen voor het eerst. Hard voor getraind dus snap de teleurstelling wel bij haar.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Totaal geen last van en beter.. dan zit de stad niet op slot..
Kan gebeuren.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zou de 21km gaan lopen voor het eerst. Hard voor getraind dus snap de teleurstelling wel bij haar.
Of ze gaat gewoon een flink blokje om jeetjequote:Op maandag 11 maart 2019 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans.
Doet ze ook wel hoor. Jeetjequote:Op maandag 11 maart 2019 09:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of ze gaat gewoon een flink blokje om jeetje
in jouw hoofdquote:Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom binnen, vier mods en twee gewone users. Waar gaat het mis?
komt het nog goed, denk je?quote:
Thats me!quote:Op maandag 11 maart 2019 10:11 schreef Driepink het volgende:
En personen die zichzelf identificeren als eenhoorns
Hoiquote:Op maandag 11 maart 2019 10:11 schreef Driepink het volgende:
En personen die zichzelf identificeren als eenhoorns
schaam je je voor je hoorn?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Of ze gaat gewoon een flink blokje om jeetje
alle gewone users moeten nu gewoon hard werken maar die mods hebben verder niks te doenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom binnen, vier mods en twee gewone users. Waar gaat het mis?
Preciesquote:Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle gewone users moeten nu gewoon hard werken maar die mods hebben verder niks te doen
En wat doen ze hier?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alle gewone users moeten nu gewoon hard werken maar die mods hebben verder niks te doen
Hier is het droogquote:Op maandag 11 maart 2019 10:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pffff komt nu echt met bakken naar beneden
de tijd van ons eerlijke hardwerkende mensen die hier in hun vrije tijd komen proberen te verknallenquote:
hier op kantoor had een slimme joop zijn raam vrijdag niet dichtgedaan dus toen ik aankwam lag heel de hal vol met papierquote:
Wat een opwindende taak moet dan voor hen zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 10:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de tijd van ons eerlijke hardwerkende mensen die hier in hun vrije tijd komen proberen te verknallen
Hahaha, ik had ook gelachenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hier op kantoor had een slimme joop zijn raam vrijdag niet dichtgedaan dus toen ik aankwam lag heel de hal vol met papier
gelachen en doorgelopen
Het helpt niet, bij de apotheek is ook altijd drama.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
Ik zit al 40 minuten te wachten bij de huisarts, zal ik de assistente bedreigen j/n
lichte hartaanval gehad?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
Ik zit al 40 minuten te wachten bij de huisarts, zal ik de assistente bedreigen j/n
Neuh.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:53 schreef Flamarande het volgende:
ow heb je een dag van je werk overgeslagen hahahahahahahahassaaquote:Op maandag 11 maart 2019 10:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee lichte keelpijn sinds gisteren
Laat je je gelijk even op diabetes en soa's testen?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee lichte keelpijn sinds gisteren
Hahaha ik snap hemquote:Op maandag 11 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ow heb je een dag van je werk overgeslagen hahahahahahahahassaa
nice hoe heb je dat geflikt, heb nog 4 maanden tot het einde van mijn contract maar ze hebben al gezegd dat ze het willen verlengenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hahaha ik snap hem![]()
Nee ben al 3 weken werkloos
He shitquote:Op maandag 11 maart 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice hoe heb je dat geflikt, heb nog 4 maanden tot het einde van mijn contract maar ze hebben al gezegd dat ze het willen verlengen
Gwn niet meer komen en je telefoon uitzettenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice hoe heb je dat geflikt, heb nog 4 maanden tot het einde van mijn contract maar ze hebben al gezegd dat ze het willen verlengen
maar ze weten waar ik woonquote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gwn niet meer komen en je telefoon uitzetten
Heb je dit serieus gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gwn niet meer komen en je telefoon uitzetten
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:02 schreef Driepink het volgende:
Ik voel me nu echt een mongool....
inb4 je bent echt een mongool
Wat nu weerquote:Op maandag 11 maart 2019 11:02 schreef Driepink het volgende:
Ik voel me nu echt een mongool....
inb4 je bent echt een mongool
Wat moet je andersquote:Op maandag 11 maart 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja dat ik vraag of ze dat echt gedaan hebt
Ik hap nog ook
Kijk in je hart Herman.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
1 van mijn collega's is een oude zak en gaat binnen 2 jaar met pensioen en zit al allemaal te zeggen dat ik straks zijn taken kan overnemen
dat maakt het weggaan toch wat lastiger, zou ik nu weggaan zodat ze nog een vervanger kunnen zoeken of over 2 jaar zodat ze helemaal naar de klote gaan
Kijk naar je verstandquote:Op maandag 11 maart 2019 11:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn hart zegt dat ik gewoon mijn gaming backlog wil wegwerken maar er geen tijd voor heb
Netjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn verstand zegt dat ik nog een hoop boeken wil lezen maar er geen tijd voor heb
Hoe zal het met jou gaan zonder daginvulling?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn verstand zegt dat ik nog een hoop boeken wil lezen maar er geen tijd voor heb
top. ik heb 1 jaar uitkering gehad en dat was de beste tijd van mijn leven. had meer energie, meer leuke dingen om te doen en was gelukkigerquote:Op maandag 11 maart 2019 11:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe zal het met jou gaan zonder daginvulling?
mijn berichten hebben een prima inhoud toch??quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga jij ooit nog inhoudelijk reageren of maken we het niet meer mee.
minder inhoud dan je moeder op een vrijdagavondquote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
mijn berichten hebben een prima inhoud toch??
iig een hoop inhoud.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:21 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
waarom is een naam en huillach wel acceptabel(maar niet volgens de policy) maar ''opdonderen'' niet acceptabelquote:
Waar zie jij een huillach?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom is een naam en huillach wel acceptabel(maar niet volgens de policy) maar ''opdonderen'' niet acceptabel
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zie jij een huillach?
quote:
jelly zijn omda tjouw berichten niet gewaardeerd worden maar de mijne welquote:Op maandag 11 maart 2019 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
of de policy streng volgen of helemaal niet
ANDERS GAAT HET HE LE MAAL NERGENS MEERO VERR!!
Hij heeft gewoon een punt. Je bent al vaker aangesproken op dat soort posts.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
jelly zijn omda tjouw berichten niet gewaardeerd worden maar de mijne wel
ik zal deze discussie beëindigen met het feit dat ik niet carequote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
jelly zijn omda tjouw berichten niet gewaardeerd worden maar de mijne wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |