Je kan met dit weer nog prima conducteurs bespugen hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja met dit weer doe je niet zoveel
Uhuquote:Op maandag 11 maart 2019 07:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee echt, door dat klote weer.
Anders kon ik lekker gaan grasmaaien.
Zal het onthouden als ik eens met de trein gaquote:Op maandag 11 maart 2019 07:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je kan met dit weer nog prima conducteurs bespugen hoor.
Hoi Femquote:Op maandag 11 maart 2019 07:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal het onthouden als ik eens met de trein ga
Ja hoor, stelde geen reet voor. Code oranje was wat overdreven.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goedemorgen haags, beetje goed door de storm gekomen?
Heb altijd zoiets, op den duur kun je het niet meer serieus nemen wat ze zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, stelde geen reet voor. Code oranje was wat overdreven.
De plicht roept?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:29 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Had wel in bed willen blijven.
Nog niet bekeken. Is het ernstig?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Wat is dit echt voor weer jongens
Kijk die vooruitspellingen dan
Na komend weekend wordt alles anders.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
Mag het hopen jaquote:Op maandag 11 maart 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na komend weekend wordt alles anders.
Teken dat ze niet goed vast zitten.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Mag het hopen ja
Een van de daken van m’n loodsen is vorige week los gekomen
Ik ben blij dat mijn paardrijbroek niet is weggewaaid.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Rozevla het volgende:
klassieke pianomuziek?quote:Op maandag 11 maart 2019 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deze maandag is fantastisch;
* Koffie
* Klassieke pianomuziek
* Ik start de dag alleen op
Waren alle dagen maar zo
Ja, die heb ik nu opstaan, best rustgevendquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 11 maart 2019 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu opstaan, best rustgevend
Morgenquote:
Daar ben ik nog niet helemaal over uit, denk kip tandooriquote:Op maandag 11 maart 2019 08:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen![]()
Wat schaft de pot vanavond?
ik werd vanmorgen vrij bruut uit mn slaap gerukt.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu opstaan, best rustgevend
Ik had t zelfdequote:Op maandag 11 maart 2019 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen vrij bruut uit mn slaap gerukt.
schijnbaar sliep ik nog zo vast dat de wake up light geen effect had
Oeh, lekker!quote:Op maandag 11 maart 2019 08:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit, denk kip tandoorien bij jou?
quote:Op maandag 11 maart 2019 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
The best beef stew in the world![]()
Ik ben sowieso bang dat zo'n wake up light geen effect heeft op mijquote:Op maandag 11 maart 2019 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd vanmorgen vrij bruut uit mn slaap gerukt.
schijnbaar sliep ik nog zo vast dat de wake up light geen effect had
normaal werkt het bij mij best aardig. vandaag dus nietquote:Op maandag 11 maart 2019 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben sowieso bang dat zo'n wake up light geen effect heeft op mij
XD Goede vraag, moet wel een heftig gerecht zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 08:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Bij welk gerecht heb je die kettingzaak nodig waar ze in begin mee zwaaide
Zie mij al helemaal in de keuken staan. Hey J ik had helaas geen kettingzaag, maar met de cirkelzaag wou het ook wel aardig!! Smakelijk eten!!quote:Op maandag 11 maart 2019 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
XD Goede vraag, moet wel een heftig gerecht zijn
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zie mij al helemaal in de keuken staan. Hey J ik had helaas geen kettingzaag, maar met de cirkelzaag wou het ook wel aardig!! Smakelijk eten!!
Waarom negatief? Ik vind haar wel grappig, is een echte Engelsequote:Op maandag 11 maart 2019 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ja, ik vind het jammer dat ze gestopt is wegens negatieve reacties, maar ja..
Omdat ze zoveel kritiek kreeg over echt van alles, ja dan zou ik ook zoiets hebben van; ik stop er mee, bekijk het maar.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Waarom negatief? Ik vind haar wel grappig, is een echte Engelse
Ach iedereen heeft zijn/haar eigen manier. Niets mis mee maar tegenwoordig lijkt het vooral het tijdperk van zeuren en zeiken. Het ziet er toch goed uit, vind het een mooi gerecht voor de winter als het koud isquote:Op maandag 11 maart 2019 09:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel kritiek kreeg over echt van alles, ja dan zou ik ook zoiets hebben van; ik stop er mee, bekijk het maar.
Ja ik vind haar ook geweldig. Gelukkig heeft ze haar YT kanaal niet verwijderd.
Zeker! Ik haal heel veel inspiratie en tips uit zulke video's en ik ben blij dat mensen ze makenquote:Op maandag 11 maart 2019 09:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft zijn/haar eigen manier. Niets mis mee maar tegenwoordig lijkt het vooral het tijdperk van zeuren en zeiken. Het ziet er toch goed uit, vind het een mooi gerecht voor de winter als het koud is
Buufquote:Op maandag 11 maart 2019 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker! Ik haal heel veel inspiratie en tips uit zulke video's en ik ben blij dat mensen ze maken
Buurmanquote:
Heb jaren geleden heel veel Jamie Oliver gekeken, die had ook wel eens dingen dat ik dacht, dat zou ik even anders doen, maar ook heel veel leuke en lekkere dingen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker! Ik haal heel veel inspiratie en tips uit zulke video's en ik ben blij dat mensen ze maken
Nee hoor, viel wel tegen hequote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurman
Ben je al uit je verschoning gewaaid ?
Meestal doe ik dingen toch net even iets anders dan het originele receptquote:Op maandag 11 maart 2019 09:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb jaren geleden heel veel Jamie Oliver gekeken, die had ook wel eens dingen dat ik dacht, dat zou ik even anders doen, maar ook heel veel leuke en lekkere dingen.
CPC loop afgelast XDquote:Op maandag 11 maart 2019 09:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, viel wel tegen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |