ow heb je een dag van je werk overgeslagen hahahahahahahahassaaquote:Op maandag 11 maart 2019 10:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee lichte keelpijn sinds gisteren
Laat je je gelijk even op diabetes en soa's testen?quote:Op maandag 11 maart 2019 10:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee lichte keelpijn sinds gisteren
Hahaha ik snap hemquote:Op maandag 11 maart 2019 10:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ow heb je een dag van je werk overgeslagen hahahahahahahahassaa
nice hoe heb je dat geflikt, heb nog 4 maanden tot het einde van mijn contract maar ze hebben al gezegd dat ze het willen verlengenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hahaha ik snap hem![]()
Nee ben al 3 weken werkloos
He shitquote:Op maandag 11 maart 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice hoe heb je dat geflikt, heb nog 4 maanden tot het einde van mijn contract maar ze hebben al gezegd dat ze het willen verlengen
Gwn niet meer komen en je telefoon uitzettenquote:Op maandag 11 maart 2019 10:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nice hoe heb je dat geflikt, heb nog 4 maanden tot het einde van mijn contract maar ze hebben al gezegd dat ze het willen verlengen
maar ze weten waar ik woonquote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gwn niet meer komen en je telefoon uitzetten
Heb je dit serieus gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2019 11:00 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gwn niet meer komen en je telefoon uitzetten
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:02 schreef Driepink het volgende:
Ik voel me nu echt een mongool....
inb4 je bent echt een mongool
Wat nu weerquote:Op maandag 11 maart 2019 11:02 schreef Driepink het volgende:
Ik voel me nu echt een mongool....
inb4 je bent echt een mongool
Wat moet je andersquote:Op maandag 11 maart 2019 11:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja dat ik vraag of ze dat echt gedaan hebt
Ik hap nog ook
Kijk in je hart Herman.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:07 schreef Der_Mann het volgende:
1 van mijn collega's is een oude zak en gaat binnen 2 jaar met pensioen en zit al allemaal te zeggen dat ik straks zijn taken kan overnemen
dat maakt het weggaan toch wat lastiger, zou ik nu weggaan zodat ze nog een vervanger kunnen zoeken of over 2 jaar zodat ze helemaal naar de klote gaan
Kijk naar je verstandquote:Op maandag 11 maart 2019 11:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn hart zegt dat ik gewoon mijn gaming backlog wil wegwerken maar er geen tijd voor heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |