Onthoud dat gevoel goed voor de volgende keerquote:Op maandag 11 maart 2019 23:13 schreef wyccie het volgende:
Net met een volle buik een korte interval/sprinttraining gedaan.
Ging best goed hoor, maar ik weet weer waarom ik liever lange afstanden loop.
Zware benen, verzuring, piepende ademhaling. Geukkig niet misselijk. En ik hield het toch beter vol dan verwacht.
Toch weer blij dat ik ben gegaan.
Dat zijn de lekkerste trainingenquote:Op maandag 11 maart 2019 23:13 schreef wyccie het volgende:
Net met een volle buik een korte interval/sprinttraining gedaan.
Ging best goed hoor, maar ik weet weer waarom ik liever lange afstanden loop.
Zware benen, verzuring, piepende ademhaling. Geukkig niet misselijk. En ik hield het toch beter vol dan verwacht.
Toch weer blij dat ik ben gegaan.
Wij doen vanavond 10x300 'up the clock'. Starten op 66" en elke interval 3" sneller. En zodra je het niet meer bij kunt houden doe je de rest van de intervallen op de laatste tijd die je bij hebt kunnen houden. Wel een toffe training, maar m'n benen zijn best stijf van zondag, dus denk de 54" bereiken al wel een uitdaging gaat wordenquote:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:54 schreef YUR het volgende:
![]()
Eindelijk weer trailen dit jaar![]()
Ingeschreven voor La Chouffe Trail, en Beartrail en Duinentrail gepland (samen in 1 weekend)
Had ik al ge--d ?
Oh, dat lijkt mij ook wel een heel toffe training zeg!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:59 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Wij doen vanavond 10x300 'up the clock'. Starten op 66" en elke interval 3" sneller. En zodra je het niet meer bij kunt houden doe je de rest van de intervallen op de laatste tijd die je bij hebt kunnen houden. Wel een toffe training, maar m'n benen zijn best stijf van zondag, dus denk de 54" bereiken al wel een uitdaging gaat worden[..]
Gewoon vaker op de baan lopen. Dan leer je dat vanzelf. Tempogevoel is zo gegroeid in de loop van alle jaren op de baan.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het al knap dat iemand aan kan voelen of 'ie op een tempo voor 66 seconden of 63 seconden loopt. Dat zou ik echt alleen kunnen als er een soort robot voor me uit rijdt die exact op de benodigde gemiddelde snelheid gaat
Een seconde per 100 meter is alweer 10 seconden op de kilometer. Op deze snelheden merk je dat echt wel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het al knap dat iemand aan kan voelen of 'ie op een tempo voor 66 seconden of 63 seconden loopt. Dat zou ik echt alleen kunnen als er een soort robot voor me uit rijdt die exact op de benodigde gemiddelde snelheid gaat
Lijkt me niks aan....quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:54 schreef YUR het volgende:
![]()
Ingeschreven voor La Chouffe Trail, en Beartrail en Duinentrail gepland (samen in 1 weekend)
Had ik al ge--d ?
Hardlopend kan ik het niet maar ik kan zwemmend vaak ook wel inschatten wat voor tijd eruit komt rollenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:04 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:54 schreef YUR het volgende:
![]()
Had ik al ge--d ?
Jawel!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ik dat trailen niet al te leuk ga vinden.
modder, smerig, hoogtemeters, je enkels verzwikken, verdwalen......quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ik dat trailen niet al te leuk ga vinden.
Cool! Hoe is de training verlopen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog tien dagen en dan mag ik weer van start tijdens Northburn100.
Het enige verschil met verleden jaar is dat ik het dit jaar zonder pacer zal moeten doen![]()
Verleden jaar een hele tijd lopen te hallucineren waarbij ik wilde zwijnen tegen kwam en rotswoningen waarin cowboys woonden, dus Mrs.RD staat niet te juichen bij het idee dat ik een rondje om ga in mijn eentje... maar zoals wij hier zeggen "should be right mate"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |