SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 10 maart 2019 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MUZ / Radio 49 #2849 - Het beste moet nog steeds komen
Yep, was open vandaag.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie hadden best even langs kunnen komen. Zijn jullie naar Ochtrup geweest?
Ik wist niet dat jij ook weleens in Ochtrup komt. Ik ben daar twee weken geleden nog geweest...quote:Op zondag 10 maart 2019 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, was open vandaag.
Langskomen was niet mogelijk, ben van 10.00 tot 19.00 uur op pad geweest, was blij dat ik weer thuis was...
quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
Wellicht doe ik morgenavond een show, trouwens.
Sta je al op rooster dan?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Klinkt als: in elk geval één luisteraar
Ik was er vandaag voor het eerst...quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook weleens in Ochtrup komt. Ik ben daar twee weken geleden nog geweest...
In het outlet center, neem ik aan?quote:Op zondag 10 maart 2019 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was er vandaag voor het eerst...
Super.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik denk wel dat ik dat morgen doe
Wellicht dat ik inschakel, trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2019 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
Wellicht doe ik morgenavond een show, trouwens.
quote:Op maandag 11 maart 2019 00:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wellicht dat ik inschakel, trouwens.
Nee, ik was vergeten me even te melden.quote:
Dat is voor jouw doen erg laat, ja. En reizen is best vermoeiend, vind ik.quote:Op maandag 11 maart 2019 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik was vergeten me even te melden.
Gisteren lag ik pas tegen 23.00 uur in bed, omdat ik een omweg met de trein moest nemen vanwege de harde wind.
Mee eens. Was het ook. Vooral als het buiten donker,. koud en nat is.quote:Op maandag 11 maart 2019 06:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is voor jouw doen erg laat, ja. En reizen is best vermoeiend, vind ik.
Goedemorgen wat een vrolijkheid.quote:
Goedemorgen.quote:
Alles fijn?quote:Op maandag 11 maart 2019 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen wat een vrolijkheid.[..]
Goedemorgen.
Okay! Jammer. Volgende keer gewoon even langskomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, was open vandaag.
Langskomen was niet mogelijk, ben van 10.00 tot 19.00 uur op pad geweest, was blij dat ik weer thuis was...
Dan ben je één van de weinige vrouwen, volgens mij.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hou niet van winkelen. Winkel zoveel als mogelijk online.
Ik had het ook wel nodig met mijn drukke denkhoofdquote:
Weet je zeker dat het de wind was, en niet iemand die kwam spoken.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het ook wel nodig met mijn drukke denkhoofd
Schrok me alleen kapot vannacht toen mijn de deur van mijn slaapkamer opeens openknalde door de wind
ik heb mijn licht aangedaan en niemand gezien hoorquote:Op maandag 11 maart 2019 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de wind was, en niet iemand die kwam spoken.
Dat is het leuke van spoken hè? Die zie je niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb mijn licht aangedaan en niemand gezien hoor
Dan kan ik misschien beter terug naar bed gaanquote:Op maandag 11 maart 2019 08:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is het leuke van spoken hè? Die zie je niet.
Ik ben jarigggggquote:Op maandag 11 maart 2019 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen wat een vrolijkheid.[..]
Goedemorgen.
Ik denk dat steeds meer vrouwen online shoppen. Op internet is er ook veel meer keuze. In ieder geval van "mijn" merk jurkjes.quote:Op maandag 11 maart 2019 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben je één van de weinige vrouwen, volgens mij.
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Gefeliciteerd, char!
Waar blijft de taart?
En zijn die jurk en dat rokje voor jou, of voor Symph?quote:Op maandag 11 maart 2019 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik shop deels online, bij H&M en Hema, maar dat is voornamelijk ondergoed, pyama’s en beddegoed. De rest komt eigenlijk vooral bij de kringloop vandaan, zaterdag scoorde ik nog een turquoise hoedje, een rood rokje met bloemen van King Louie en een door iemand zelfgemaakte jurk die erg op King Louie lijkt. Rokje en jurk waren bij de allernieuwste kringloopwinkel hier, samen met een Oost-Duitse vaas. Ik weet het niet helemaal met die nieuwe kringloop, het ziet er allemaal wel erg gelikt uit en ze hebben ook veel restpartijen waardoor ik het gevoel krijg in de Blokker, Action of Xenos te lopen. Wel uitgebreide en redelijk betaalbare kledingafdeling, maar dan een aparte vintagehoek met weinig echt vintage.
Ach ja, we hebben nu 3 hele grote kringloopwinkels, een kleine om de hoek die alleen op zaterdag open is, en in de buurgemeentes hebben we er 3 waar we regelmatig komen. En dan in Alkmaar de kringloopboulevard met 4 stuks en daar vlakbij nog de kledingwinkel van het Leger des Heils. Bij een aantal kun je echt leuk snuffelen en vind je altijd wel wat en bij een aantal is het meer: even een snelle blik, want ach, we zijn er toch in de buurt.
quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Bedankt allemaal, ik ben vandaag 28 jaar geworden @:melting
Symph heeft een vaas, daar issie heel blij meequote:Op maandag 11 maart 2019 10:19 schreef Melting het volgende:
[..]
En zijn die jurk en dat rokje voor jou, of voor Symph?
Gefeliciteerd 🎂🎉quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef Charlotte3 het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph heeft een vaas, daar issie heel blij mee
Deze https://goo.gl/images/skdtBj
Hi dochter, van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 maart 2019 09:27 schreef Charlotte3 het volgende:
Hallo pappie, dankjewel!quote:Op maandag 11 maart 2019 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi dochter, van harte gefeliciteerd!
quote:
Heb ik iets gemist?quote:
Heb je genoeg geld gespaard voor de trouwerij van Charlottequote:Op maandag 11 maart 2019 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi dochter, van harte gefeliciteerd!
Nee, maar met 28 jaar had ze makkelijk een dochter van mij kunnen zijn, bedacht ik ineens...quote:Op maandag 11 maart 2019 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Heb ik iets gemist?
Heb je Charlotte geadopteerd, Mad?
Eerst maar eens kijken of ik een uitnodiging daarvoor ontvang...quote:Op maandag 11 maart 2019 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je genoeg geld gespaard voor de trouwerij van Charlotte
Gefeliciteerd!quote:
Mooi. Jullie gaan de weekendje-Barcelona-R49-meet dus betalen 👍quote:Op maandag 11 maart 2019 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
We kregen ergens 1/5 staatslot bij en jawel hoor, we hebben prijs: ¤4
party timequote:Op maandag 11 maart 2019 11:40 schreef Doedezemaar het volgende:
We kregen ergens 1/5 staatslot bij en jawel hoor, we hebben prijs: ¤4
Gisteren.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:50 schreef Charlotte3 het volgende:
Dankjewel @:brother52 & @:Lucky2Bastard, wanneer ben jij jarig?
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht nog, was het nou een dag eerder of later!!
Jij ook gefeliciteerd (nog)![]()
quote:
Elke dag vlooienmarkt daar op dat plein, toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Huh.. mijn hotelletje in Brussel ligt aan het Vossenplein. Maar aangezien ze daar ook zo nodig Frans moeten spreken, hebben ze voor elke straat een naam in beide talen. Het Vossenplein wordt in het Frans - logischerwijs - Place du jeu de balle.
Allez jong, zijt gij mee menne balle voete aant spele?
Gefeliciteerdquote:
Net even gekeken: klopt! Misschien dat ik er woensdagochtend nog even overheen loop. De Thalys vertrekt toch pas om 12:52 uur.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Elke dag vlooienmarkt daar op dat plein, toch?
als je de vlooien maar niet meeneemtquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net even gekeken: klopt! Misschien dat ik er woensdagochtend nog even overheen loop. De Thalys vertrekt toch pas om 12:52 uur.
Ik ga de mijne daar verkopen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
als je de vlooien maar niet meeneemt
De Marollen is sowieso wel een bijzondere wijk begreep ik uit reportages op tv en van blogs. Ben ooit een paar uur in Brussel geweest, de internationale trein mysteryshoppen. Heb toen niet heel veel van de stad gezien, ooit nog maar eens terug. Oh en het busstation en omgeving heb ik ook een keer gezien, het was een stop voor de Eurolinesbus naar Milaan, wat een gribus daarquote:Op maandag 11 maart 2019 12:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Net even gekeken: klopt! Misschien dat ik er woensdagochtend nog even overheen loop. De Thalys vertrekt toch pas om 12:52 uur.
Ik ga ook niet veel van de stad zien. Ik ga morgen om 12:15 met de Thalys daar naartoe, inchecken in het hotel, beetje door de stad banjeren, 's avonds naar een concert, dan naar het hotel en slapen, en dan de volgende dag om 12:52 uur met de trein weer terug. Op beide dagen dus een paar uurtjes. Maar wel genoeg om een Belgische wafel te etenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:36 schreef Doedezemaar het volgende:
De Marollen is sowieso wel een bijzondere wijk begreep ik uit reportages op tv en van blogs. Ben ooit een paar uur in Brussel geweest, de internationale trein mysteryshoppen. Heb toen niet heel veel van de stad gezien, ooit nog maar eens terug. Oh en het busstation en omgeving heb ik ook een keer gezien, het was een stop voor de Eurolinesbus naar Milaan, wat een gribus daar
Tof! Doen zodra het kanquote:Op maandag 11 maart 2019 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Er staat een Roadtrip langs kringwinkels (de Vlaamse naam voor kringloopwinkels) op ons verlanglijstje, maar of dat deze zomer gaat lukken betwijfel ik.
Nice! (niet de stad) Altijd goed als mensen internationaler willen worden.quote:Ik heb toen in Brussel o.a. bonbons van Neuhaus gekocht van mijn vergoeding voor de opdracht. De verkoopster wilde graag Nederlands oefenen, een zeldzaam iets.
Nou, zo raar is dat toch niet? Toen er nog tabakswinkels waren in Nederland, kon je daar ook postzegels kopen.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:01 schreef Doedezemaar het volgende:
In Italië moet je voor een postzegel bij de tabakswinkel zijn, ook een beetje apart. En dan krijg je de vraag: oh, naar Nederland, horen die ook bij Europa eigenlijk?
Dat duurt gelukkig nog erg lang.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Thanks, Melt! Wanneer is Vout eigenlijk jarig?![]()
Wat duurt te lang? Van wie is dat liedje, want het zegt mij niets.quote:Op maandag 11 maart 2019 13:22 schreef Charlotte3 het volgende:
‘Het duurt te lang’
Wat ben ik dat liedje beu!!
Wat een slechte haiku...quote:Op maandag 11 maart 2019 14:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Brr, wat een kou, wat een wind, ik kwam er bijna niet tegenin
en heb je die wel gevonden ?quote:Op maandag 11 maart 2019 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
En ik was alleen maar op zoek naar 4 geschikte schroefjes...
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:30 DJ11 - Monday Jams
Check.quote:Op maandag 11 maart 2019 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft zich zojuist ingepland voor vanavond[..]
Thanksquote:Op maandag 11 maart 2019 18:23 schreef just me het volgende:
Ik kan niet luisteren vanavond, maar veel plezier
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft bijna 3 uur aan muziek klaarstaan
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
De show begint met een statement tegen politieke correctheid
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben helemaal geen fan van de man, maar ik erger me kapot aan die plotselinge correctheid over dat muziek van Michael Jackson ineens niet meer gedraaid mag worden.
De al dan niet dubieuze privépraktijken van MJ staan echt los van zijn muziek.
Nog niet gehoord. De radio staat op het werk niet meer op 2. Is het iets dat ik moet draaien, vind je?quote:
Door al het gezeik had ik hier ineens zin inquote:Op maandag 11 maart 2019 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik vind het onzin om nu geen muziek van MJ te draaien, maar het draaien als politiek statement vind ik dan eigenlijk ook weer onzin.
Je draait zijn muziek als je zin hebt om het te horen en je draait het niet als je er geen zin in hebt. Door het als politiek statement te draaien zorgt ervoor dat ook jij de muziek niet los ziet van zijn privépraktijken.
Ik vind m prachtig. Hoorde m vanmiddag. Nog nooit van haar gehoord, maar ik ben overtuigd.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog niet gehoord. De radio staat op het werk niet meer op 2. Is het iets dat ik moet draaien, vind je?
Iets dergelijk postte ik ook. Heeft een paar leuke nummers gemaakt en zeer zeker zijn stempel op het pop-gebeuren gedrukt, maar om na zijn dood om wazige, niet te controleren uitspraken zijn muziek niet meer draaien is te treurig voor woorden.quote:
Hello was ook nog een single toch?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
Recent werd "Stay" op Radio 49 gedraaid. Ik bedacht me toen dat ik de opvolger-single nog op cd-single in de kast heb staan. Lang niet meer gehoord: I Don't Care.
Ik zal 'm straks even draaienquote:Op maandag 11 maart 2019 19:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind m prachtig. Hoorde m vanmiddag. Nog nooit van haar gehoord, maar ik ben overtuigd.
Ben benieuwd wat je er van vindt, aangezien je nog wel eens kritiek hebt op de keuze van radio 2.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zal 'm straks even draaienHeb 'm toegevoegd aan de playlist
Hoi Lucky.quote:
Van harte mee eensquote:Op maandag 11 maart 2019 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik vind het onzin om nu geen muziek van MJ te draaien, maar het draaien als politiek statement vind ik dan eigenlijk ook weer onzin.
Je draait zijn muziek als je zin hebt om het te horen en je draait het niet als je er geen zin in hebt. Door het als politiek statement te draaien zorgt ervoor dat ook jij de muziek niet los ziet van zijn privépraktijken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Lucky.
Sorry, ik zat me op te winden over MJ
MJ al een tijdje niet meer hoor...quote:Op maandag 11 maart 2019 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Lucky.
Sorry, ik zat me op te winden over MJ
Klinkt als een gezellige clip.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
De videoclip bij dit nummer is heel bizar. Een soort Moby-achtig, skinny mannetje slacht goed uitziende leden van een boyband één voor één af....
Deze keer in de remix van Richard X: I Feel Better van Hot Chip
zal wel weer commotie over die clip ontstaan.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
De videoclip bij dit nummer is heel bizar. Een soort Moby-achtig, skinny mannetje slacht goed uitziende leden van een boyband één voor één af....
Ik sla de clip even over, denk ikquote:Op maandag 11 maart 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het is geen nieuw nummer. Het stamt uit 2010 of zo.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal wel weer commotie over die clip ontstaan.
ow....quote:Op maandag 11 maart 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen nieuw nummer. Het stamt uit 2010 of zo.
De commotie kan ineens jaren later alsnog ontstaanquote:Op maandag 11 maart 2019 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is geen nieuw nummer. Het stamt uit 2010 of zo.
En je staat inderdaad op de clipquote:Op maandag 11 maart 2019 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
N.a.v. de opnames stond er vandaag een mooi stuk in de Tubantia en online.
Voor de geïnteresseerden, zie hier het artikel.
wat swingt ze mee he?!quote:
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:48 schreef Diaan73 het volgende:
N.a.v. de opnames stond er vandaag een mooi stuk in de Tubantia en online.
Voor de geïnteresseerden, zie hier het artikel.
Ze was duidelijk aan het playbackenquote:
gelukkig maarquote:Op maandag 11 maart 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was duidelijk aan het playbacken
Het nummer is door een zanger samen met wat kinderen geschreven. Erg tof!quote:
Heb je de bank al veranderd in een bed? Zo nee, doe maar snel.quote:
Nee hoor, ik zong mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze was duidelijk aan het playbacken
Goedenavond spijkerbroekquote:Op maandag 11 maart 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb je de bank al veranderd in een bed? Zo nee, doe maar snel.
Goeienavond
quote:Op maandag 11 maart 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goeienavond
Goedenavond, sb.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Goeienavond
Dit is dus de topsong, begrijp ik?quote:Op maandag 11 maart 2019 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt goed, Peaceman
Het heeft de statuur van Shirley Bassey, Dusty Springfield en dat soort grootheden
ik moest ook gelijk aan Dusty Springfield denken.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
Klinkt goed, Peaceman
Het heeft de statuur van Shirley Bassey, Dusty Springfield en dat soort grootheden
Het zou mij niet verbazen als we dat nummer aan het einde van het jaar gaan verwelkomen in de top 2000. Past er uitstekend in.quote:Op maandag 11 maart 2019 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zowel Topsong als een topsong; een zeldzame combinatie.
Ik ga deze nog wel eens vaker draaien.
We gaan het zienquote:Op maandag 11 maart 2019 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als we dat nummer aan het einde van het jaar gaan verwelkomen in de top 2000. Past er uitstekend in.
Nou draai je een beetje door.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als we dat nummer aan het einde van het jaar gaan verwelkomen in de top 2000. Past er uitstekend in.
Sowieso komen er in deze show nummers voorbij die zeker die lijst halen. Misschien Yola ook wel.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou draai je een beetje door.
In Elfletterigs jaarlijstje komt het waarschijnlijk wel terug.
Het jaar duurt nog lang, hequote:Op maandag 11 maart 2019 20:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso komen er in deze show nummers voorbij die zeker die lijst halen. Misschien Yola ook wel.
Vind je niet dat het nummer qua sfeer prima in de lijst past? Ik wel. Zoals 11 zei een vleugje Shirley Bassey, vleugje Dusty Springfield....quote:Op maandag 11 maart 2019 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou draai je een beetje door.
In Elfletterigs jaarlijstje komt het waarschijnlijk wel terug.
Ik vind dat een nummer een beetje moet rijpen voordat ik weet of het een plaats in de top2000 verdient. Na één keer horen, durf ik dat nog niet te zeggen. Ik vond het een mooi nummer, maar het maakte verder nog niks los bij mij. Wil niet zeggen dat dat niet kan komen als ik het vaker hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je niet dat het nummer qua sfeer prima in de lijst past? Ik wel. Zoals 11 zei een vleugje Shirley Bassey, vleugje Dusty Springfield....
Ik bedoel als "het duurt te lang"zo hoog kan binnenkomen, dan mag deze er in elk geval wel in.
"Duurt Te Lang" duurt maar 2:36 minuten of zo, maar zelden is er een nummer gemaakt met zo'n toepasselijke songtitel...quote:Op maandag 11 maart 2019 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je niet dat het nummer qua sfeer prima in de lijst past? Ik wel. Zoals 11 zei een vleugje Shirley Bassey, vleugje Dusty Springfield....
Ik bedoel als "het duurt te lang"zo hoog kan binnenkomen, dan mag deze er in elk geval wel in.
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Duurt Te Lang" duurt maar 2:36 minuten of zo, maar zelden is er een nummer gemaakt met zo'n toepasselijke songtitel...
ow dus als ik het zat ben, begin jij het te waarderenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dat een nummer een beetje moet rijpen voordat ik weet of het een plaats in de top2000 verdient. Na één keer horen, durf ik dat nog niet te zeggen. Ik vond het een mooi nummer, maar het maakte verder nog niks los bij mij. Wil niet zeggen dat dat niet kan komen als ik het vaker hoor.
ach dat is niet eens zo'n slecht liedje, maar dat het overgewaardeerd is, zijn we het wel over eens.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Duurt Te Lang" duurt maar 2:36 minuten of zo, maar zelden is er een nummer gemaakt met zo'n toepasselijke songtitel...
Die kans is aanwezig.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dus als ik het zat ben, begin jij het te waarderen
Niet echt bekend mee, eerlijk gezegdquote:Op maandag 11 maart 2019 20:14 schreef peaceman het volgende:
Ken je het werk van Sean Lennon ook 11? Ook best leuk
best de moeite om er eens 30-45 min aan te besteden.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt bekend mee, eerlijk gezegd
40-45 heb je meteen een thema bij.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
best de moeite om er eens 30-45 min aan te besteden.
Relatief rustig nummer voor Zweden dit jaar dus.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:16 schreef Elfletterig het volgende:
Afgelopen weekend koos Zweden z'n inzending voor het Songfestival. Uit vele tientallen inzendingen, welteverstaan. Na allerlei voorrondes kwam John Lundvik als winnaar bovendrijven. Zijn nummer: Too Late For Love
Eigenlijk een beetje in het verlengde van vorig jaar, vind ik. Toen kreeg Zweden enorm veel punten van de vakjury, maar nauwelijks van het publiek. Ik denk dat de inzending van dit jaar zowel jury als publiek zal aanspreken.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Relatief rustig nummer voor Zweden dit jaar dus.
je denkt zelfs al als een PSBquote:Op maandag 11 maart 2019 20:20 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb deze anekdote vast al vaker gedeeld: toen ik Read My Mind van The Killers voor het eerst hoorde, dacht ik: dit zouden de Pet Shop Boys moeten remixen.
Enkele maanden later werd die gedachte werkelijkheid.
Ze hadden imo beter zang in kunnen laten vullen door synt geluiden, dan was het mooier geweest.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor nu pas de vocal effects. Eigenlijk had dit de MadDisaster moeten zijn...
Maar die komt straks pas...
Volgens mij ook. Maar nu ben je er weer.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
Zijn we er nog? De boel lag even plat, geloof ik...
Ik welquote:Op maandag 11 maart 2019 20:28 schreef peaceman het volgende:
Tja Dido, daar ben ik nooit echt een fan van geweest.
UNKLEquote:Op maandag 11 maart 2019 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik welDus als ze dan een nieuw album uitbrengt, is dat goed nieuws.
Er is sowieso heel veel goeds uit, of op komst. Hozier, C Duncan, Dido... binnenkort Keane, Pet Shop Boys, hopelijk ook nog Röyksopp.
quote:
New Order?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
UNKLE
New Order
Cage the Elephant
Lamb
https://www.platomania.nl/verwachte-releasesquote:Op maandag 11 maart 2019 20:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
New Order?![]()
![]()
(De rest is ook leuk hoor, daar niet van)
Kevin Garrett staat er ook tussenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
https://www.platomania.nl/verwachte-releases
Opzwepertje weer hoor.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Een persoonlijke favoriet van me, deze keer: Storm Animal, in de Happy People In The Morning mix (Jam & Spoon zelf)
Ow die van New Order is een re-issuequote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kevin Garrett staat er ook tussen
Dit doet toch enigszins afbraak aan de feestvreugdequote:Op maandag 11 maart 2019 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow die van New Order is een re-issue
Kost ook slechts ¤ 119,-
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit doet toch enigszins afbraak aan de feestvreugde
Helaas was ik toen niet thuisquote:Op maandag 11 maart 2019 20:39 schreef peaceman het volgende:
Deze had prima gepast in mijn show van vrijdag.
ach ja, ik wist toen ook niet dat het daar op uit zou lopen..quote:
Dit is de artiest waarvan jij vond dat ze er in Nederland eens wat aandacht aan moesten besteden?quote:Op maandag 11 maart 2019 20:47 schreef Elfletterig het volgende:
Inmiddels een Top 20-hit in Nederland: Guy Sebastian met Before I Go
Eén van de velenquote:Op maandag 11 maart 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is de artiest waarvan jij vond dat ze er in Nederland eens wat aandacht aan moesten besteden?
Ik ken het van één van jouw shows inderdaad. Top 10 materiaal.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eén van de velenMaar ik heb dit nummer afgelopen najaar veelvuldig in m'n shows gedraaid. Des te gaver om te zien dat het een hit is geworden.
Hmmm.... Afwacht.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
doet me bij vlagen wat aan The Art Of Noise denken....
Vind ik ook. Door die pizzicato-achtige klanken.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heeft wat weg van Moments in love.
Zelfde sfeertje. Mooi.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik ook. Door die pizzicato-achtige klanken.
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Hahaha Tripadvisor![]()
"Wat te doen in Brussel"
"1. Dagtrip naar Brugge en Gent"
![]()
![]()
Hahaha Tripadvisor![]()
"Wat te doen in Brussel"
![]()
![]()
Hahaha Tripadvisor![]()
"Wat te doen in Brussel"
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 maart 2019 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik moet tussen de bedrijven door ook nog wat aandacht aan de kinderen besteden, dus ik ben wat minder online.
Hahaha Tripadvisor![]()
"Wat te doen in Brussel"
![]()
![]()
quote:
Saybia de enige die nog enigszins erbij in de buurt komt misschien.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Vanuit Noorwegen door naar Denemarken, voor waarschijnlijk de enige wereldberoemde band die daar vandaan komt: Laid Back. Nog steeds actief, trouwens. Dit is een oude hit: Bakeman.
ik dacht al dat ik het al eerder gehoord had...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
Beetje richting indie met SOAK, uit Noord-Ierland. Haar single heet Déjà Vu
In elk geval niet in mijn show. En het is ook gloednieuw.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik het al eerder gehoord had...
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het nog ergens op 7-inch single liggen
het was een zeer matige grap...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In elk geval niet in mijn show. En het is ook gloednieuw.
Déjà entendu had het dan moeten zijnquote:
Lekker melodieus, fijne stem ook. Niets mis mee.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry voor de niet-liefhebbersmaar toch nog een keer Dido. Dit is een nogal a-typisch nummer op het nieuwe album. Hell After This.
Wel fijn dat ze even waarschuwt voor de rest van het album. Hell After This is het 3e nummer van 12, maar na de derde hoef je dus niet te luisteren. 't Is toch Hell.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry voor de niet-liefhebbersmaar toch nog een keer Dido. Dit is een nogal a-typisch nummer op het nieuwe album. Hell After This.
Productie is ook weer super. Stiekem is Rollo gewoon één van de beste producers die momenteel rondloopt. Dido wilde ook met niemand anders samenwerken. Zonder hem was dat album er waarschijnlijk niet eens gekomen.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker melodieus, fijne stem ook. Niets mis mee.
Oei...quote:Op maandag 11 maart 2019 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze even waarschuwt voor de rest van het album. Hell After This is het 3e nummer van 12, maar na de derde hoef je dus niet te luisteren. 't Is toch Hell.
Nou, ik ben wel een beetje niet-liefhebber eigenlijk.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker melodieus, fijne stem ook. Niets mis mee.
Waarom?quote:Op maandag 11 maart 2019 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel een beetje niet-liefhebber eigenlijk.
Ik kan haar stem niet meer los horen van dat nummer White Flag. En mijn aversie tegen dat nummer is echt heel erg groot.quote:
Ah, dat maakt één en ander helder.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan haar stem niet meer los horen van dat nummer White Flag. En mijn aversie tegen dat nummer is echt heel erg groot.
Nooit geweten dat ze O'Malley in haar naam heeft staan. Tevens de achternaam van een Amerikaans politicus waar ik 2016 wel gecharmeerd van was als presidentskandidaat. Maar ja, Clinton moest en zou winnen.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus...
Dido Florian Cloud de Bounevialle O'Malley Armstrong
Ja, dat zou ik ook afkorten.
quote:Op maandag 11 maart 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
Ah, dit vind ik echt een heel lekker nummer
Kweenie hoor, maar was het je bedoeling om te verlengen? Is haast geboden in dat geval.quote:Op maandag 11 maart 2019 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Dit zou op zich een ideaal moment voor MadMaster zijn om het topic binnen te treden. Want ik denk dat ik de MadDisaster van deze week er zo maar eens in gooi....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |