SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door JR-Style-93 op 10-03-2019 20:48:03 ]Oh.
Hier zat ik vandaag nog aan te denken, het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er een club voor Ten Hag komt. Als Frank er dan alweer uitgetrapt is, is het waarschijnlijk een optelsommetjequote:Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij ooit nog een keer terug komt, als Ten Hag weg is bij Ajax.
Gifgenotquote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier zat ik vandaag nog aan te denken, het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er een club voor Ten Hag komt. Als Frank er dan alweer uitgetrapt is, is het waarschijnlijk een optelsommetje
Netto en Poeperd kunnen het goed vinden met Drankquote:Op zondag 10 maart 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij ooit nog een keer terug komt, als Ten Hag weg is bij Ajax.
Siggy zit nog zonder clubquote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto en Poeperd kunnen het goed vinden met Drank
NEEEEEEE
Ik ga hier nachtmerries van krijgen.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hier zat ik vandaag nog aan te denken, het zou natuurlijk zomaar kunnen dat er een club voor Ten Hag komt. Als Frank er dan alweer uitgetrapt is, is het waarschijnlijk een optelsommetje
Met Duplo spelen samen met Sana.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat doet Boerrigter tegenwoordig ?
Van der hoorn terughalenquote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
”Maar wij hebben Sana”quote:Op zondag 10 maart 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SanaGod uit tegen Dortmund, dat was echt heel erg sneu.
mwoah, ik betwijfel of klaas voor een hongerloontje aan het werk isquote:Op zondag 10 maart 2019 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Maz en Klaas hebben verlengd. Niet helemaal onverwachts.
Hopelijk kan Maz wat stappen maken volgend jaar. Ben toch niet helemaal overtuigd van hem op rb. Misschien zien ze in hem meer een middenvelder voor volgend jaar, na de leegloop.
Klaas, ach. Veel zal hij niet verdienen. Hopelijk kan hij wat jonge gastjes een en ander bijbrengen.
Goed dat ie het doet hoor, maar daar mag je ook als spits nooit voor eigen succes gaan.quote:
Ach anders hadden we Narsingh gekocht, daar hadden we ons dan ook blauw aan geërgerd.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
”Maar wij hebben Sana”
Alles moest zo goedkoop mogelijk in die tijd :’)
en laten we niet vergeten dat Klaas in den beginne van dit seizoen een paar belangrijke doelpuntjes gemaakt heeft.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, ik betwijfel of klaas voor een hongerloontje aan het werk is
Bergwijn 0.5quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders hadden we Narsingh gekocht, daar hadden we ons dan ook blauw aan geërgerd.
Zijn lekkere wijf aanduwen hoop ik voor hem.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet jij weten.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergwijn zou ik er graag bij hebben.
Ik zit nu in de ik ben de druk voor de FOK!-actquote:Op zondag 10 maart 2019 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(ongeïnteresseerd)
Of ben je gestopt met die act?
Was R de Boer niet al middenvelder in die tijd en waren Kluivert en Kanu niet onze spitsen?quote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Even vergelijken @:Tarado
Dit was de basisopstelling in de finale blijkbaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Was R de Boer niet al middenvelder in die tijd en waren Kluivert en Kanu niet onze spitsen?
Ah ja. Ik dacht meer aan de standaardopstelling. Maar dit was idd inde finale de opstelling.quote:Op zondag 10 maart 2019 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit was de basisopstelling in de finale blijkbaar.
Ziyech > finidiquote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Duarte als vervanger voor Eriksen vond ik we het dieptepunt.quote:Op zondag 10 maart 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders hadden we Narsingh gekocht, daar hadden we ons dan ook blauw aan geërgerd.
Heel lastig vergelijken. Veel van de 1995-spelers waren toen ook nog jong, maar die beoordeel je nu op hun hele carrière. Dat kan je van dit Ajax pas over 10 jaar doen.quote:Op maandag 11 maart 2019 06:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ziyech > finidi
F de Jong > Davids
Tadic > R de Boer
(met goede wil De Ligt == Rijkaard)
Voor de rest was 95 beter.
Dat klopt, als ik het me goed herinner stond er in '95 niet eens een ajacied in de top 10 wereldvoetballer van het jaar. Milan en Real waren bij aanvang van de wedstrijden dan ook niet bepaald starstruck. Ik heb er echter al wel rekening mee gehouden: zo rate ik F de Jong hoger dan de 22-jarige Davids, maar in mijn beleving waren F de Boer en Reiziger toentertijd al meer dan solide backs en was Overmars oranje-international. Overigens denk ik niet dat Onana veel minder is dan Van Der Sar.quote:Op maandag 11 maart 2019 07:55 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Heel lastig vergelijken. Veel van de 1995-spelers waren toen ook nog jong, maar die beoordeel je nu op hun hele carrière. Dat kan je van dit Ajax pas over 10 jaar doen.
1 op 1 vergelijken is sowieso moeilijk en het gaat er uiteraard om de kwaliteiten van die betreffende spelers de benutten in je speelwijze. De overeenkomsten zijn veel middenvelders, beide teams hebben eigenlijk maar 1 echte aanvaller staan en veel voetballend vermogen.quote:Op maandag 11 maart 2019 09:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat klopt, als ik het me goed herinner stond er in '95 niet eens een ajacied in de top 10 wereldvoetballer van het jaar. Milan en Real waren bij aanvang van de wedstrijden dan ook niet bepaald starstruck. Ik heb er echter al wel rekening mee gehouden: zo rate ik F de Jong hoger dan de 22-jarige Davids, maar in mijn beleving waren F de Boer en Reiziger toentertijd al meer dan solide backs en was Overmars oranje-international. Overigens denk ik niet dat Onana veel minder is dan Van Der Sar.
Lastig oordelen als je dit team toch niet zo bewust hebt meegemaakt en om te zeggen dat iemand als de ligt ook al is het de ligt, beter is dan rijkaardquote:Op zondag 10 maart 2019 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Een punt wat ook meespeelt is dat het toen relatief makkelijker was om de Champions League te winnen, vooral kampioenen en dus minder zwaargewichten waar je langs moest.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Lastig oordelen als je dit team toch niet zo bewust hebt meegemaakt en om te zeggen dat iemand als de ligt ook al is het de ligt, beter is dan rijkaard
dat is ook zo, het verschil is denk ik nog wel dat het team in 95 het wekelijks liet zien, het was nooit van gaan we wel winnen maar met hoeveel gaan we winnen.quote:Op maandag 11 maart 2019 10:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een punt wat ook meespeelt is dat het toen relatief makkelijker was om de Champions League te winnen, vooral kampioenen en dus minder zwaargewichten waar je langs moest.
Toen kwam je na de poulefase dus meteen tegen Hajduk Split in de kwartfinaleen daarna het piekmoment tegen Bayern (wat wij nu al hadden tegen Real) en je stond toen in de finale en dan kan alles. Dus denk dat mensen sowieso wel romantischer terug denken aan die tijd door de winst, maar het ook niet per se alles zegt over hoe superieur het niveau toen was. Ook toen kwam gewoon alles even samen.
En dat gevoel heb je nu vaak niet? Op het dipje na de winterstop na is dat toch precies het gevoel wat we hadden, voor de winterstop ook 8-0 tegen De Graafschap en nog teleurgesteld zijn dat het geen dubbele cijfers waren waar het kon of 1-7 tegen Excelsior. We liggen nu op koers om dat aantal doelpunten van toen te verbrekenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook zo, het verschil is denk ik nog wel dat het team in 95 het wekelijks liet zien, het was nooit van gaan we wel winnen maar met hoeveel gaan we winnen.
nee nog niet altijd, daar hebben ze toch teveel zeperds voor gemaakt en staan ze nog altijd niet bovenaanquote:Op maandag 11 maart 2019 11:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat gevoel heb je nu vaak niet? Op het dipje na de winterstop na is dat toch precies het gevoel wat we hadden, voor de winterstop ook 8-0 tegen De Graafschap en nog teleurgesteld zijn dat het geen dubbele cijfers waren waar het kon of 1-7 tegen Excelsior. We liggen nu op koers om dat aantal doelpunten van toen te verbreken
Toen vlogen ze sneller uit de bekerquote:Op maandag 11 maart 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nog niet altijd, daar hebben ze toch teveel zeperds voor gemaakt en staan ze nog altijd niet bovenaan
quote:Waarom Ten Hag wel of soms juist niet voor Dolberg als diepe spits kiest
Op eenvoudige wijze nam Ajax zondagmiddag in de Johan Cruijff Arena afstand van Fortuna Sittard: 4-0. De doelpuntenproductie werd eerlijk verdeeld door Dusan Tadic en David Neres. In deze analyse aandacht voor Kasper Dolberg én een kijkje in het hoofd van Erik ten Hag. Waarom kiest de Ajax-trainer tijdens wedstrijden voor een bepaald type spits?
Door Koen Bloks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
als je ze nu tegen fortuna zag spelen op 50%, dan kan je je niet voorstellen dat ze (misschien afgezien van psv) nog enige weerstand gaan krijgen waar ze moeite mee gaan hebben.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen vlogen ze sneller uit de beker
50% van wat? Ik vond het nog wel meevallen, gewoon prima gecontroleerd tegen een tegenstander die er niets van kan, score had wat hoger uit mogen vallen.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je ze nu tegen fortuna zag spelen op 50%, dan kan je je niet voorstellen dat ze (misschien afgezien van psv) nog enige weerstand gaan krijgen waar ze moeite mee gaan hebben.
buiten de CL om dan.
je zag duidelijk dat voetjes werden terug getrokkenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
50% van wat? Ik vond het nog wel meevallen, gewoon prima gecontroleerd tegen een tegenstander die er niets van kan, score had wat hoger uit mogen vallen.
er komen nog wel wat betere tegenstanders aan dan Fortuna, ik ga pas in de titel geloven als Ajax daadwerkelijk op 1 staat na de wedstrijd tegen PSVquote:Op maandag 11 maart 2019 11:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je zag duidelijk dat voetjes werden terug getrokken
sprintjes niet werden afgemaakt
de bal in periodes rond werd gespeeld zonder aan te vallen
ajax gaf echt niet alles
het hielp ook zeker mee dat fortuna als een natte krant verdedigde en zo de 1-0 al snel weg gaf.
Nja het kan natuurlijk altijd een dag niet helemaal mee zitten, misschien in Alkmaar zondag.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als je ze nu tegen fortuna zag spelen op 50%, dan kan je je niet voorstellen dat ze (misschien afgezien van psv) nog enige weerstand gaan krijgen waar ze moeite mee gaan hebben.
buiten de CL om dan.
quote:Op maandag 11 maart 2019 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
er komen nog wel wat betere tegenstanders aan dan Fortuna, ik ga pas in de titel geloven als Ajax daadwerkelijk op 1 staat na de wedstrijd tegen PSV
ik zeg ook niet dat het kampioenschap een feit is.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het kan natuurlijk altijd een dag niet helemaal mee zitten, misschien in Alkmaar zondag.
begrijpelijkquote:Op maandag 11 maart 2019 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax heeft blijkbaar interesse in die Kjell Scherpen van FC Emmen.
ik zou me toch maar druk maken om PSV als ik jou was, tegen Ajax zijn voor hun de enige 2 (NL) wedstrijden in het jaar dat ze het spel niet hoeven te maken en hoeven ze dus ook niet in topvorm te zijn om te winnenquote:Op maandag 11 maart 2019 11:40 schreef Simmertje het volgende:
Ik maak mij ook eerder druk om AZ uit dan PSV thuis. Al denk ik wel dat 6 punten in deze 2 wedstrijden het kampioenschap betekent.
Ze hebben nog meer keepers gehaald laatste jaren.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:52 schreef Adames het volgende:
[..]
begrijpelijk
alles op die pool gooien is ook niet handig. verder loopt er ook weinig rond.
Ik denk dat wanneer wij in de Champions League variant spelen we veel minder kwetsbaar zijn tegen PSV. Daarnaast zullen Viergevertje en Schwaab de grootste moeite hebben met een Tadic die telkens diep gaat. Nee, ik ben echt totaal niet bang voor die wedstrijd.quote:Op maandag 11 maart 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zou me toch maar druk maken om PSV als ik jou was, tegen Ajax zijn voor hun de enige 2 (NL) wedstrijden in het jaar dat ze het spel niet hoeven te maken en hoeven ze dus ook niet in topvorm te zijn om te winnen
Ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik deel je mening niet, om diep te gaan moet je wel de ruimte krijgen en die ligt aan de andere kant, de Ajax kant.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:00 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer wij in de Champions League variant spelen we veel minder kwetsbaar zijn tegen PSV. Daarnaast zullen Viergevertje en Schwaab de grootste moeite hebben met een Tadic die telkens diep gaat. Nee, ik ben echt totaal niet bang voor die wedstrijd.
Alsof PSV zo geweldig kan verdedigen.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik deel je mening niet, om diep te gaan moet je wel de ruimte krijgen en die ligt aan de andere kant, de Ajax kant.
Voorlopig minder tegengoals dan Ajaxquote:Op maandag 11 maart 2019 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof PSV zo geweldig kan verdedigen.
Ik zeg ook nergens dat Ajax geweldig kan verdedigenquote:Op maandag 11 maart 2019 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorlopig minder tegengoals dan Ajax
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat Ajax geweldig kan verdedigen
het is een kwestie van ruimte weggeven en dat hoeven ze tegen Ajax niet, dan functioneren Schwaab en Viergever primaquote:Op maandag 11 maart 2019 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof PSV zo geweldig kan verdedigen.
We gaan het zien, wellicht gaat PSV zondag wel punten verspelen en staan ze dan achter Ajax.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is een kwestie van ruimte weggeven en dat hoeven ze tegen Ajax niet, dan functioneren Schwaab en Viergever prima
Het blijft een topper, daarvoor hoef je niet in vorm te zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 12:19 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk dat mensen hier PSV nog steeds zwaar overschatten. Spelen al weken dramatisch en de meeste spelers zijn hopeloos uit vorm.
dat zou het mooiste scenario zijnquote:Op maandag 11 maart 2019 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het zien, wellicht gaat PSV zondag wel punten verspelen en staan ze dan achter Ajax.
nou en.quote:
Ze zijn goedkoop en geen Ajax 1 niveau. Maar kunnen dat wel halen, dus het kan geen kwaad maar ik zou ze wel nog verhuren aan een Eredivisie club.quote:
Ik word niet warm van deze namen behalve Odegaard. Maar die is geen 20 waard.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:54 schreef skysherrif het volgende:
Vlap, Kokcu, Schouten, Pierie, Odegaard, Scherpen halen.
Plus directe versterkingen als Pavon.
Allemaal middelmaat. (Behalve Odegaard)quote:Op maandag 11 maart 2019 12:54 schreef skysherrif het volgende:
Waarom zou je een half elftal vol middelmaat halen?quote:Op maandag 11 maart 2019 12:54 schreef skysherrif het volgende:
Kan Jong Ajax weer kampioen wordenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou je een half elftal vol middelmaat halen?
Gewoon terugverhuren en de 2 die wel het niveau aankunnen contract verlengenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 11 maart 2019 12:54 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2019 12:54 schreef skysherrif het volgende:
En de concurrentie in Nederland sponsorenquote:Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |