abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 maart 2019 @ 15:07:25 #256
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185542249
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:05 schreef Leandra het volgende:
Wat de woningbouwvereniging zegt blijkt niet zo belangrijk te zijn.
Neuh, als eigenaar van de woning heb je weinig te vertellen als er een psychopaat voor de deur staat die een huis wil huren. Als je zo makkelijk aan een woning kan komen zet elke ouder zijn kind gewoon op straat.
Tot nooit .......
  maandag 11 maart 2019 @ 15:08:30 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185542276
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef Speekselklier het volgende:
[..]

Neuh, als eigenaar van de woning heb je weinig te vertellen als er een psychopaat voor de deur staat die een huis wil huren. Als je zo makkelijk aan een woning kan komen zet elke ouder zijn kind gewoon op straat.
Volgens mij ging er iets mis met de quote :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_185542280
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]

Woon er ff een paar dagen naast, maar dat boeit je duidelijk niet
Er naast kan wel. We hebben nooit problemen gehad met de buren. Ik heb het over samenwonen.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:10:08 #259
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185542320
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:08 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Er naast kan wel. We hebben nooit problemen gehad met de buren. Ik heb het over samenwonen.
Tot je het toverwoord roept 'je bent ziek' dan staat woont er ineens iemand anders naast je.
Tot nooit .......
  maandag 11 maart 2019 @ 15:10:36 #260
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185542335
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:08 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Er naast kan wel. We hebben nooit problemen gehad met de buren. Ik heb het over samenwonen.
Wat als het daar toch ook weer uit de hand loopt?
pi_185542384
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:10 schreef Speekselklier het volgende:
[..]

Tot je het toverwoord roept 'je bent ziek' dan staat woont er ineens iemand anders naast je.
Nee het is niet zo dat die je iets aandoet alleen hij ziet dat wel als een scheldwoord alsof je hem beledigt. Dan neemt die afstand van je.
pi_185542390
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Wat als het daar toch ook weer uit de hand loopt?
Ik denk dat er niemand zo gek genoeg is om samen met hem te wonen onder 1 dak.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:14:16 #263
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185542425
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Ik denk dat er niemand zo gek genoeg is om samen met hem te wonen onder 1 dak.
Ik bedoel eigenlijk dat het probleem zich verplaatst: ipv dat hij je broertje van iets verdenkt, denkt hij het over zijn buren. Want complotten zullen er volgens hem zijn.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:14:30 #264
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185542429
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:12 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Ik denk dat er niemand zo gek genoeg is om samen met hem te wonen onder 1 dak.
En een urgentie-verklaring gaat samen met een psychologisch raport. Daarin zal minstens moeten staan dat hij veilig op zichzelf kan wonen.

We hoeven ons dus geen zorgen te maken om die verklaring, die komt er toch niet.
Tot nooit .......
pi_185542454
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef Lunatiek het volgende:
Heel prettig voor zijn toekomstige buren dus...
Was ook het eerste wat ik dacht. Die buren worden straks ook beschuldigd van afluisteren en moord plannen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_185542461
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]

Dan zou ik de advocaat de urgentieaanvraag ook maar laten regelen, hij weet kennelijk prima hoe het moet en dan zou ik daar niet zelf mee prutsen.
Ik mag aannemen dat dat inmiddels op die manier in gang gezet is, toch, TS?
pi_185542465
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Ik bedoel eigenlijk dat het probleem zich verplaatst: ipv dat hij je broertje van iets verdenkt, denkt hij het over zijn buren. Want complotten zullen er volgens hem zijn.
Tot op heden is zoiets niet gebeurt. Dat is dus een beetje gissen. Kan ik geen antwoord op geven.
pi_185542480
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Ik mag aannemen dat dat inmiddels op die manier in gang gezet is, toch, TS?
Ja de procedure is al begonnen advocaat neemt het over vanaf nu. Dus vanaf nu is het afwachten.
pi_185542489
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:16 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Ja de procedure is al begonnen advocaat neemt het over vanaf nu. Dus vanaf nu is het afwachten.
_O-
pi_185542493
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:02 schreef sigme het volgende:
Jullie lijken te denken dat een beetje wanen in combinatie met ouders die het zat zijn, volstaan voor een directe opname van een zorgmijdende psychoot. Nou, je krijgt vermoedelijk nog eerder urgentie.

Vind je dat een onveilig idee voor jezelf of je bloedjes van kinderen? Hou het in gedachten in het stemhokje! En hou op met afschuiven op mensen die toevallig de pech hebben een psychisch ziek familielid te hebben. Of neem zelf een patiënt tijdelijk in huis, totdat z'n opvang geregeld is. Liever niet zeker :D?
De patiënt in kwestie is al vijf jaar afgekeurd. Dus minimaal vijf jaar van ziektebeeld.
Dat zal niet altijd makkelijk zijn geweest, maar er was dus ook al vijf jaar de tijd om te kijken naar een woonvoorziening die beter past dan het ouderlijk huis. En passende hulp. En broer naar die hulp toe bewegen.

En toch wordt hij opeens het huis uit gezet omdat het niet meer veilig is voor het inwonenende broertje. Fair enough, veiligheid van kinderen eerst.
Maar dit is niet van de ene op de andere dag ontstaan, TS geeft ook aan dat het niet makkelijk was met zijn broer samen te leven. Er was tijd zat om te kijken welke andere oplossing wel mogelijk was.
Ik heb het idee dat dat niet is gebeurd.

Nu het geëscaleerd is moet de woningbouw maar urgentie gaan verlenen.
En kijken naar een betere instelling op medicatie of begeleiding anderszins is onmogelijk ‘want broer wil dat niet’. Bij het ‘niet willen’ lijkt het voor TS en de familie te stoppen. Terwijl ik van mening ben dat je ook dan een verantwoordelijkheid hebt om te kijken naar passende hulp. En tijdig aangeeft dat je eigen mogelijkheden nu stoppen en dat je er over Xperiode je handen vanaf trekt, Juist om te voorkomen dat de situatie thuis escaleert, zoals nu is gebeurd.

En daar stoor ik me aan, zowel in als buiten het stemhokje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185542531
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]

De patiënt in kwestie is al vijf jaar afgekeurd. Dus minimaal vijf jaar van ziektebeeld.
Dat zal niet altijd makkelijk zijn geweest, maar er was dus ook al vijf jaar de tijd om te kijken naar een woonvoorziening die beter past dan het ouderlijk huis. En passende hulp. En broer naar die hulp toe bewegen.

En toch wordt hij opeens het huis uit gezet omdat het niet meer veilig is voor het inwonenende broertje. Fair enough, veiligheid van kinderen eerst.
Maar dit is niet van de ene op de andere dag ontstaan, TS geeft ook aan dat het niet makkelijk was met zijn broer samen te leven. Er was tijd zat om te kijken welke andere oplossing wel mogelijk was.
Ik heb het idee dat dat niet is gebeurd.

Nu het geëscaleerd is moet de woningbouw maar urgentie gaan verlenen.
En kijken naar een betere instelling op medicatie of begeleiding anderszins is onmogelijk ‘want broer wil dat niet’. Bij het ‘niet willen’ lijkt het voor TS en de familie te stoppen. Terwijl ik van mening ben dat je ook dan een verantwoordelijkheid hebt om te kijken naar passende hulp. En tijdig aangeeft dat je eigen mogelijkheden nu stoppen en dat je er over Xperiode je handen vanaf trekt, Juist om te voorkomen dat de situatie thuis escaleert, zoals nu is gebeurd.

En daar stoor ik me aan, zowel in als buiten het stemhokje.
Vergeet niet dat familie de huisarts als mol ziet
pi_185542536
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]

Was ook het eerste wat ik dacht. Die buren worden straks ook beschuldigd van afluisteren en moord plannen.
Mijn buurman was ook zo. Ouders en broer ontkende alles, hij zou geen gevaar zijn. Later heeft hij iemand in elkaar geschopt en is van de balustrade gesprongen. Daarmee was hij wel uit mijn leven, alles er omheen was erg triest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185542601
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Vergeet niet dat familie de huisarts als mol ziet
Ik weet niet hoe mijn vader erover denkt alleen een huisarts is niet voor niets gratis. Wij hebben er slechte ervaring mee omdat huisarts ons ook geen enkel goede advies gaf toen we ruzie hadden met het UWV. Het was overduidelijk dat de huisarts zich schaarde achter het UWV.
pi_185542641
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Ik weet niet hoe mijn vader erover denkt alleen een huisarts is niet voor niets gratis. Wij hebben er slechte ervaring mee omdat huisarts ons ook geen enkel goede advies gaf toen we ruzie hadden met het UWV. Het was overduidelijk dat de huisarts zich schaarde achter de UWV.
Oh man, wat een omgekeerde logica (en ik zou het zelfs heel voorzichtig een waanidee durven noemen)
pi_185542672
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Ik weet niet hoe mijn vader erover denkt alleen een huisarts is niet voor niets gratis. Wij hebben er slechte ervaring mee omdat huisarts ons ook geen enkel goede advies gaf toen we ruzie hadden met het UWV. Het was overduidelijk dat de huisarts zich schaarde achter het UWV.
Wellicht dat het goed is als jij en je vader je eens inlezen over de taak van een huisarts. Als jullie de taal niet goed genoeg kennen kan dat vast op een andere manier.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185542673
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef Serhfood het volgende:

Ik weet niet hoe mijn vader erover denkt alleen een huisarts is niet voor niets gratis. Wij hebben er slechte ervaring mee omdat huisarts ons ook geen enkel goede advies gaf toen we ruzie hadden met het UWV. Het was overduidelijk dat de huisarts zich schaarde achter het UWV.
Volgens mij zijn er meer mensen paranoïde bij jullie thuis.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 maart 2019 @ 15:26:36 #277
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185542719
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef Serhfood het volgende:
Ik weet niet hoe mijn vader erover denkt alleen een huisarts is niet voor niets gratis. Wij hebben er slechte ervaring mee omdat huisarts ons ook geen enkel goede advies gaf toen we ruzie hadden met het UWV. Het was overduidelijk dat de huisarts zich schaarde achter het UWV.
Eh durf het bijna niet te vragen.
Ben jij toevallig ook zijn broer?
(alleen dan niet tegelijk)
Tot nooit .......
  maandag 11 maart 2019 @ 15:27:09 #278
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185542737
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]

Volgens mij zijn er meer mensen paranoïde bij jullie thuis.
iedereen behalve zijn broer denk ik.
Die is blij dat ie eindelijk uit huis kan.
Tot nooit .......
  Redactie Frontpage maandag 11 maart 2019 @ 15:29:04 #279
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_185542781
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:22 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Ik weet niet hoe mijn vader erover denkt alleen een huisarts is niet voor niets gratis. Wij hebben er slechte ervaring mee omdat huisarts ons ook geen enkel goede advies gaf toen we ruzie hadden met het UWV. Het was overduidelijk dat de huisarts zich schaarde achter het UWV.
En wat heeft een huisarts erbij te winnen door zijn ziel te verkopen aan het UWV? Volgens mij zijn er meer mensen in jullie gezin paranoïde schizofreen.

Ik denk dat de kans groter is dat zowel de huisarts als de arts van het UWV onafhankelijk de dezelfde diagnose hebben gesteld.

[ Bericht 4% gewijzigd door JeMoeder op 11-03-2019 15:36:21 ]
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_185542796
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]

Mijn buurman was ook zo. Ouders en broer ontkende alles, hij zou geen gevaar zijn. Later heeft hij iemand in elkaar geschopt en is van de balustrade gesprongen. Daarmee was hij wel uit mijn leven, alles er omheen was erg triest.
De volgend info hebben we er niet bij verteld aan niemand en proberen we ook te vergeten(alleen nu hij een dreiging is voor een 9 jarige kind is de maat vol):

Rond zijn 20ste had die nog geen diagnose ''schizofrenie'' en kreeg ook geen medicatie. Hij had toen zijn oom in Duitsland bijna vermoord. Ook probeerde hij mij een keer rond zijn 22ste met een tazer die specifiek voor koeien wordt gebruikt mij geprobeerd te vermoorden. Mijn moeder en vader hadden hem met moeite tegen gehouden. Hij werd boos alleen het liep uit de hand hij kon zijn woede niet stoppen die volledig door klapte waarbij hij dus huilend en schreeuwend op me af kwam met zo een wapen.

Hij kan dus wel gevaarlijk zijn. Is alsof het een beetje gokken is wanneer het zal gebeuren. Tot nu toe heeft die in ieder geval niemand iets aan gedaan.
pi_185542816
Waarom hebben jullie een koeientaser in huis?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Frontpage maandag 11 maart 2019 @ 15:31:35 #282
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_185542851
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Serhfood het volgende:
[..]

De volgend info hebben we er niet bij verteld aan niemand en proberen we ook te vergeten(alleen nu hij een dreiging is voor een 9 jarige kind is de maat vol):

Rond zijn 20ste had die nog geen diagnose ''schizofrenie'' en kreeg ook geen medicatie. Hij had toen zijn oom in Duitsland bijna vermoord. Ook probeerde hij mij een keer rond zijn 22ste met een tazer die specifiek voor koeien wordt gebruikt mij geprobeerd te vermoorden. Mijn moeder en vader hadden hem met moeite tegen gehouden. Hij werd boos alleen het liep uit de hand hij kon zijn woede niet stoppen die volledig door klapte waarbij hij dus huilend en schreeuwend op me af kwam met zo een wapen.

Hij kan dus wel gevaarlijk zijn. Is alsof het een beetje gokken is wanneer het zal gebeuren. Tot nu toe heeft die in ieder geval niemand iets aan gedaan.
Dus dan is hij dat ook voor zijn toekomstige buren. Lekker hoor, dat je hem niet laat opnemen en een onschuldig voor jou onbekend iemand in gevaar brengt. Familieleden als jij zijn een groot onderdeel van het probleem.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_185542858
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Serhfood het volgende:
[..]

De volgend info hebben we er niet bij verteld aan niemand en proberen we ook te vergeten(alleen nu hij een dreiging is voor een 9 jarige kind is de maat vol):

Rond zijn 20ste had die nog geen diagnose ''schizofrenie'' en kreeg ook geen medicatie. Hij had toen zijn oom in Duitsland bijna vermoord. Ook probeerde hij mij een keer rond zijn 22ste met een tazer die specifiek voor koeien wordt gebruikt mij geprobeerd te vermoorden. Mijn moeder en vader hadden hem met moeite tegen gehouden. Hij werd boos alleen het liep uit de hand hij kon zijn woede niet stoppen die volledig door klapte waarbij hij dus huilend en schreeuwend op me af kwam met zo een wapen.

Hij kan dus wel gevaarlijk zijn. Is alsof het een beetje gokken is wanneer het zal gebeuren. Tot nu toe heeft die in ieder geval niemand iets aan gedaan.
Iemand bijna vermoorden is niet bepaald “niemand iets aan doen”
Hij is dus wel gewoon gevaarlijk en heeft hulp nodig.
pi_185542860
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom hebben jullie een koeientaser in huis?
Hij zei dat die dat had gekocht omdat hij zich niet veilig voelde. Hij voelt zich bedreigt vanuit bepaalde wanen die hij dan ontwikkeld.
  Redactie Frontpage maandag 11 maart 2019 @ 15:31:56 #285
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_185542862
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:30 schreef Ludachrist het volgende:
Waarom hebben jullie een koeientaser in huis?
Om z'n moeder de keuken in te krijgen natuurlijk :D
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_185542868
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Serhfood het volgende:
[..]

De volgend info hebben we er niet bij verteld aan niemand en proberen we ook te vergeten(alleen nu hij een dreiging is voor een 9 jarige kind is de maat vol):

Rond zijn 20ste had die nog geen diagnose ''schizofrenie'' en kreeg ook geen medicatie. Hij had toen zijn oom in Duitsland bijna vermoord. Ook probeerde hij mij een keer rond zijn 22ste met een tazer die specifiek voor koeien wordt gebruikt mij geprobeerd te vermoorden. Mijn moeder en vader hadden hem met moeite tegen gehouden. Hij werd boos alleen het liep uit de hand hij kon zijn woede niet stoppen die volledig door klapte waarbij hij dus huilend en schreeuwend op me af kwam met zo een wapen.

Hij kan dus wel gevaarlijk zijn. Is alsof het een beetje gokken is wanneer het zal gebeuren. Tot nu toe heeft die in ieder geval niemand iets aan gedaan.
:')

INB4 dit helemaal fout gaat.
pi_185542875
Wat is überhaupt een koeientaser, nu ik er over nadenk?

Daar gebruik je toch gewoon een stroomstootding voor, om koeien een beetje de goede kant op te sturen, en die geeft een lager voltage dan een daadwerkelijke taser.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_185542891
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:29 schreef Serhfood het volgende:
[..]

De volgend info hebben we er niet bij verteld aan niemand en proberen we ook te vergeten(alleen nu hij een dreiging is voor een 9 jarige kind is de maat vol):

Rond zijn 20ste had die nog geen diagnose ''schizofrenie'' en kreeg ook geen medicatie. Hij had toen zijn oom in Duitsland bijna vermoord. Ook probeerde hij mij een keer rond zijn 22ste met een tazer die specifiek voor koeien wordt gebruikt mij geprobeerd te vermoorden. Mijn moeder en vader hadden hem met moeite tegen gehouden. Hij werd boos alleen het liep uit de hand hij kon zijn woede niet stoppen die volledig door klapte waarbij hij dus huilend en schreeuwend op me af kwam met zo een wapen.

Hij kan dus wel gevaarlijk zijn. Is alsof het een beetje gokken is wanneer het zal gebeuren. Tot nu toe heeft die in ieder geval niemand iets aan gedaan.
En net was hij niet gevaarlijk, toch?
En jullie schoppen hem liever letterlijk de straat op ipv kijken hoe hij psychische hulp kan krijgen? Want ik garandeer je dat die dagen en nachten nu op straat zijn psychische gezondheid geen goed hebben gedaan. En met eigen woonruimte is hij niet geholpen, echt niet
pi_185542896
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef Ludachrist het volgende:
Wat is überhaupt een koeientaser, nu ik er over nadenk?
Cattleprod, zoek het op 😏
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185542932
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:32 schreef Ludachrist het volgende:
Wat is überhaupt een koeientaser, nu ik er over nadenk?

Daar gebruik je toch gewoon een stroomstootding voor, om koeien een beetje de goede kant op te sturen, en die geeft een lager voltage dan een daadwerkelijke taser.
Is een tazer met 2 puntjes erop als je die dan indrukt krijg je een flinke schok waarbij je niet meer kan bewegen. In ieder geval als je het op een mens gebruikt kan die niet meer bewegen. Ik heb het zelf moeten meemaken.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:36:05 #291
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_185542972
Laat je primitieve gevoelens over de eer van de familie eens los en zorg dat hij hulp krijgt.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:36:12 #292
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185542975
Het verhaal van TS wordt een beetje raar.

Maar waar ik wel een beetje van opkijk, is dat iedereen lijkt te vinden dat mensen met een psychiatrische aandoening als de broer van TS beter niet iemands buurman kunnen worden. Waar moeten mensen als de broer van TS dan wonen?
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:37:17 #293
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185543004
En na dit verhaal nog steeds denken dat er een proffesional is die de urgentieverklaring ondersteund?


quote:
Om woonurgentie te krijgen op basis van psychische gronden moet een erkende professionele hulpverlener en / of instelling je aanvraag ondersteunen.
Ook moet je kunnen aantonen dat een langer verblijf in je huidige woning ernstige schade toebrengt aan je geestelijke gezondheid .
Daarnaast moet aangetoond worden dat een andere woning de psychische problemen oplost of helpt diezelfde psychische problemen op te lossen.
Denk hierbij aan het volgen van therapie in de buurt.
Tot nooit .......
  Redactie Frontpage maandag 11 maart 2019 @ 15:37:28 #294
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_185543008
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Het verhaal van TS wordt een beetje raar.

Maar waar ik wel een beetje van opkijk, is dat iedereen lijkt te vinden dat mensen met een psychiatrische aandoening als de broer van TS beter niet iemands buurman kunnen worden. Waar moeten mensen als de broer van TS dan wonen?
Hij moet behandeld worden en in de gaten worden gehouden. Dat gaat zo niet gebeuren. Het gezin van TS denkt: ons probleem is weg, na ons de zondvloed. Dat er een grote kans bestaat dat de broer van TS onbehandeld iemand iets zal aandoen, maakt ze blijkbaar geen ruk uit.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_185543019
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef Nobu het volgende:
Laat je primitieve gevoelens over de eer van de familie eens los en zorg dat hij hulp krijgt.
Dat is alleen mogelijk vanuit een dwangopname. Dat gunnen we hem niet.
pi_185543036
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Het verhaal van TS wordt een beetje raar.

Maar waar ik wel een beetje van opkijk, is dat iedereen lijkt te vinden dat mensen met een psychiatrische aandoening als de broer van TS beter niet iemands buurman kunnen worden. Waar moeten mensen als de broer van TS dan wonen?
Het probleem is dat ze hem actief de hulp ontzeggen. Met enige hulp zou de broer prima moeten kunnen leven maar dat wil de familie niet want de huisarts zit in een complot :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185543046
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:34 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Is een tazer met 2 puntjes erop als je die dan indrukt krijg je een flinke schok waarbij je niet meer kan bewegen. In ieder geval als je het op een mens gebruikt kan die niet meer bewegen. Ik heb het zelf moeten meemaken.
En, sinds jij het hebt moeten meemaken, is er toen iets veranderd bij jullie thuis?
Is er begeleiding voor je broer geweest, heeft hij medicatie gekregen, slikt hij die nog steeds?

En zo niet (wat ik vermoed, omdat je kleine broertje nu slachtoffer dreigt te worden), wat heeft jullie al die tijd tegengehouden hulp te zoeken, voordat het nu zo uit de hand liep dat jullie hem zonder enig houvast de straat hebben opgestuurd?

Hij kan er niets aan doen dat hij deze aandoening heeft. En jullie ook niet. Maar hoe jullie als directe omgeving ermee omgaan en hem helpen een zo fijn mogelijk leven te leiden, daar kunnen jullie wel dingen in doen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 maart 2019 @ 15:38:49 #298
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185543048
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef Serhfood het volgende:
Dat is alleen mogelijk vanuit een dwangopname. Dat gunnen we hem niet.
Nee zeg, stel je voor dat ie daar mee geholpen is.
Tot nooit .......
pi_185543055
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]

Hij moet behandeld worden en in de gaten worden gehouden. Dat gaat zo niet gebeuren. Het gezin van TS denkt: ons probleem is weg, na ons de zondvloed. Dat er een grote kans bestaat dat de broer van TS onbehandeld iemand iets zal aandoen, maakt ze blijkbaar geen ruk uit.
Hij is niet gevaarlijk zolang je niet met hem samen woont. Dat is onze ervaring met hem sinds meer dan 8 jaar. Hij is al heel lang psychotisch en we kennen hem onderhand goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')