abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185537263
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:10 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Daar ben ik nog niet helemaal van overtuigd. We gaan morgen of overmorgen een advocatenkantoor bellen om te vragen wat voor kans hij heeft voor een urgentie.
G
E
E
N
"Pools are perfect for holding water"
pi_185537287
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2019 21:22 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Advocaten kosten regelen wij. Maak je daar niet druk om. Ja tuurlijk is huisarts gratis , dat is ook een soort van mol die ervoor moet zorgen dat de maatschappij zo min mogelijk financiële schade ondervind. Die denkt echt niet aan jou rechten dat is zijn taak ook niet.
Wat gul van jullie

:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_185539344
Mijn broer is niet gevaarlijk. Alleen een waan zou ervoor kunnen zorgen dat die iets geks zou kunnen doen want hij voelt zich bedreigd. Er is dus nog niets aan de hand met betrekking tot gevaar. Er is tot op heden niets gebeurd. Alleen wij zijn dan wel van mening dat we een kind geen risico kunnen laten lopen. We zijn ook bang dat mijn broertje later ook psychisch kan worden door die gestoorde gedrag van mijn broer. Hij zegt dat die wordt achtervolgd en dat ze hem afluisteren tegen een kind van 9. En toen hij een waan erbij ontwikkelde dat dat kind van 9 negen een van de daders zou zijn was het echt klaar voor ons.
pi_185539535
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:14 schreef Serhfood het volgende:
Mijn broer is niet gevaarlijk. Alleen een waan zou ervoor kunnen zorgen dat die iets geks zou kunnen doen want hij voelt zich bedreigd. Er is dus nog niets aan de hand met betrekking tot gevaar. Er is tot op heden niets gebeurd. Alleen wij zijn dan wel van mening dat we een kind geen risico kunnen laten lopen. We zijn ook bang dat mijn broertje later ook psychisch kan worden door die gestoorde gedrag van mijn broer. Hij zegt dat die wordt achtervolgd en dat ze hem afluisteren tegen een kind van 9. En toen hij een waan erbij ontwikkelde dat dat kind van 9 negen een van de daders zou zijn was het echt klaar voor ons.
En wat zegt de urgentieadvocaat?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185539553
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]

En wat zegt de urgentieadvocaat?
Alleen diagnose is al voldoende.
pi_185539653
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:21 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Om hem midden in de woonwijk te zetten tussen andere kinderen. Hij heeft behandeling nodig geen woning.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_185539691
quote:
[..]

Oh dus morgen heeft hij een woning en hoeft hij niet meer op straat te slapen? Wat fijn zeg
pi_185539714
quote:
[..]

Op basis waarvan concludeert de advocaat dat? Neem aan dat je niet 1 zinnetje hebt gekregen.

Waarom stellen woningbouwverenigingen dan aanvullende eisen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_185539779
Hij gaf er wel bij dat het nooit 100% zeker is alleen dat zo een diagnostisch rapport al voldoende is om in ''serieuze'' aanmerking te komen voor urgentie. Hij zei erbij dat het een standaard procedure is dat families stuk gaan wanneer een van de familie leden/inwonenden schizofreen wordt. En negen van de tien keer heb je dan ook recht op urgentie. Behalve als je niet voor jezelf kunt zorgen als schizofreen. Dan wordt het een ander verhaal zei die.
pi_185539800
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Oh dus morgen heeft hij een woning en hoeft hij niet meer op straat te slapen? Wat fijn zeg
Als die urgentie krijgt heeft die binnen een maand een huis.
pi_185539816
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:31 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Juist ja. Droom verder. En ondertussen mag hij fijn op straat slapen en jullie hebben nu al geregeld dat hij die urgentie direct krijgt, toch?
En ze leefden nog lang en gelukkig...
pi_185540018
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:30 schreef Serhfood het volgende:
Hij gaf er wel bij dat het nooit 100% zeker is alleen dat zo een diagnostisch rapport al voldoende is om in ''serieuze'' aanmerking te komen voor urgentie. Hij zei erbij dat het een standaard procedure is dat families stuk gaan wanneer een van de familie leden/inwonenden schizofreen wordt. En negen van de tien keer heb je dan ook recht op urgentie. Behalve als je niet voor jezelf kunt zorgen als schizofreen. Dan wordt het een ander verhaal zei die.
Dus... Opgelost en slotje?
pi_185540041
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]

Dus... Opgelost en slotje?
Ik ben heel benieuwd naar deel 2, waarin TS daadwerkelijk urgentie aan gaat vragen voor zijn broer in plaats van alleen maar bij een advocaat aankloppen om na te gaan of het eventueel mogelijk is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 11 maart 2019 @ 13:41:59 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185540075
quote:
[..]

Hoe lang staat hij nu al ingeschreven?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Redactie Frontpage maandag 11 maart 2019 @ 13:42:50 #219
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_185540100
Hij moet opgenomen worden. Hij krijgt echt geen urgentie, zo'n iemand als je broer kan niet op zichzelf wonen. Begeleid wonen allicht, maar iemand die zijn broertje van 9 wellicht iets aan zou kunnen doen vertrouwen ze echt niet op zichzelf.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 11 maart 2019 @ 13:46:42 #220
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185540206
quote:
14s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]

Ik ben heel benieuwd naar deel 2, waarin TS daadwerkelijk urgentie aan gaat vragen voor zijn broer in plaats van alleen maar bij een advocaat aankloppen om na te gaan of het eventueel mogelijk is.
Deel twee zal eerder zijn: help we zijn al drieduizend euro aan advocaatkosten kwijt en nog helemaal niks bereikt.
Tot nooit .......
pi_185540312
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:46 schreef Speekselklier het volgende:
[..]

Deel twee zal eerder zijn: help we zijn al drieduizend euro aan advocaatkosten kwijt en nog helemaal niks bereikt.
Even de malafide advocaten-advocaat inschakelen en je geld terughalen _O_ . En dat alles voor een zacht prijsje van ¤ 3.500,-.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 11 maart 2019 @ 13:52:47 #222
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_185540383
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:42 schreef JeMoeder het volgende:
Hij moet opgenomen worden. Hij krijgt echt geen urgentie, zo'n iemand als je broer kan niet op zichzelf wonen. Begeleid wonen allicht, maar iemand die zijn broertje van 9 wellicht iets aan zou kunnen doen vertrouwen ze echt niet op zichzelf.
Het zou goed zijn als hij behandeld wordt.

De realiteit is niet dat mensen met een psychische aandoening waarbij ze wanen kunnen ervaren en bedreigingen uiten langdurig gedwongen opgenomen worden of alleen met begeleiding mogen wonen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:01:39 #223
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185540637
quote:
[..]

Als urgentie zo makkelijk gaat dan mogen tijdens deze woningcrisis alle broertjes van 9 wel uitkijken.
Tot nooit .......
pi_185540746
In onze gemeente is de wachttijd voor urgentie ( :') ) al ruim 6 maanden
pi_185540967
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]

Hoe lang staat hij nu al ingeschreven?
8 jaar.
pi_185540987
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:15 schreef Serhfood het volgende:
[..]

8 jaar.
Goh, dan had hij al lang op eigen kracht een woning kunnen krijgen, waarom heeft hij die nog niet?
  maandag 11 maart 2019 @ 14:19:05 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185541035
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:15 schreef Serhfood het volgende:
[..]

8 jaar.
En hoe vaak reageert hij op woonruimte?
Want in de door jou genoemde provincies is de wachttijd vrijwel overal minder lang.
Tenzij het toch wel weer de gemeente Utrecht is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185541042
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]

Goh, dan had hij al lang op eigen kracht een woning kunnen krijgen, waarom heeft hij die nog niet?
Denk je dat dat zo makkelijk gaat? Een goede vriend van mij is al 32 en 14 jaar ingeschreven en heeft nóg steeds geen sociale huurwoning kunnen vinden. En hij is echt actief op zoek.
pi_185541047
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]

En hoe vaak reageert hij op woonruimte?
Want in de door jou genoemde provincies is de wachttijd vrijwel overal minder lang.
Tenzij het toch wel weer de gemeente Utrecht is.
En zelfs daar lukt het nog wel met 8 jaar
pi_185541057
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:19 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Denk je dat dat zo makkelijk gaat? Een goede vriend van mij is al 32 en 14 jaar ingeschreven en heeft nóg steeds geen sociale huurwoning kunnen vinden. En hij is echt actief op zoek.
Ach hou toch op, dan heeft hij teveel noten op zijn zang
pi_185541069
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 13:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]

Het zou goed zijn als hij behandeld wordt.

De realiteit is niet dat mensen met een psychische aandoening waarbij ze wanen kunnen ervaren en bedreigingen uiten langdurig gedwongen opgenomen worden of alleen met begeleiding mogen wonen.
Hij krijgt al behandeling. Alleen doordat die aangeeft dat die niet ziek is gaat alles heel erg moeizaam , medicatie ontrouw en meer van zulke problemen. Hij ziet je als een vijand wanneer je hem ziek noemt.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:22:42 #232
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_185541114
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Hij krijgt al behandeling. Alleen doordat die aangeeft dat die niet ziek is gaat alles heel erg moeizaam , medicatie ontrouw en meer van zulke problemen. Hij ziet je als een vijand wanneer je hem ziek noemt.
Heel prettig voor zijn toekomstige buren dus...
pi_185541134
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:22 schreef Lunatiek het volgende:
[..]

Heel prettig voor zijn toekomstige buren dus...
Hij is geen probleem veroorzaker. We hebben nooit klachten gekregen van de buren. Alleen echt samen wonen met hem zou niet mijn advies zijn.
pi_185541198
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:20 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Ik heb nu al medelijden met de slachtoffers die hij buren gaat noemen.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:31:30 #235
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_185541323
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:23 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Hij is geen probleem veroorzaker. We hebben nooit klachten gekregen van de buren. Alleen echt samen wonen met hem zou niet mijn advies zijn.
Dan hoeft hij ook het huis niet uit.

Volgens mij snap je zijn ziekte niet en ook niet wat het is om "op jezelf" te wonen.
pi_185541372
quote:
99s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]

Ik heb nu al medelijden met de slachtoffers die hij buren gaat noemen.
Dit. Wat een egoïstische houding heeft TS
pi_185541392
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]

Dan hoeft hij ook het huis niet uit.

Volgens mij snap je zijn ziekte niet en ook niet wat het is om "op jezelf" te wonen.
Hij moet zoooowieeezoooooooo het huis uit. Hij mag nooit meer bij ons komen wonen dat mag je vergeten. En hij kan logisch nadenken en doet zijn eigen ding zonder problemen. Hij maakt zijn eigen eten. Enige is dat voor ons het geen optie is om samen te wonen omdat hij wanen ontwikkeld die gevaarlijk kan zijn. Zijn psychotische gedrag is ook een groot probleem. Hij snapt niet dat wat hij zegt soms echt niet kan. Hij praat alsof er geen rem zit in zijn gedachtes en woorden. Alles floept er zo uit zonder erbij na te denken.
pi_185541417
Maar goed, broer slaapt nu op straat en de familie gaat wel even regelen dat broer binnen een maand een huis heeft. Wat zegt de woningbouwvereniging eigenlijk, nu jullie zeker weten dat broer urgentie krijgt?
pi_185541433
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:35 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Hij moet zoooowieeezoooooooo het huis uit. Hij mag nooit meer bij ons komen wonen dat mag je vergeten. En hij kan logisch nadenken en doet zijn eigen ding zonder problemen. Hij maakt zijn eigen eten. Enige is dat voor ons het geen optie is om samen te wonen omdat hij wanen ontwikkeld die gevaarlijk kan zijn. Zijn psychotische gedrag is ook een groot probleem. Hij snapt niet dat wat hij zegt soms echt niet kan. Hij praat alsof er geen rem zit in zijn gedachtes en woorden. Alles floept er zo uit zonder erbij na te denken.
Maar hij is geen probleem veroorzaker....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_185541469
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar goed, broer slaapt nu op straat en de familie gaat wel even regelen dat broer binnen een maand een huis heeft. Wat zegt de woningbouwvereniging eigenlijk, nu jullie zeker weten dat broer urgentie krijgt?
We hebben geen zekerheid. Alleen de kans is wel groot dat hij urgentie zal krijgen volgens advocaat. Wat de woningbouwvereniging zegt blijkt niet zo belangrijk te zijn. Als zij de urgentie aanvraag afwijzen moeten we naar de rechter gaan die de beslissing zal maken. Advocaat kosten = 1500 euro voor de gehele procedure. Valt dus wel mee.
pi_185541511
quote:
[..]

Verder wel een lieve jongen natuurlijk. Laat slecht ouderschap niet in de weg staan een paar onschuldige mensen jouw broer tot hun persoonlijke kwelgeest te noemen.
  maandag 11 maart 2019 @ 14:40:45 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185541547
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:37 schreef Serhfood het volgende:
[..]

We hebben geen zekerheid. Alleen de kans is wel groot dat hij urgentie zal krijgen volgens advocaat. Wat de woningbouwvereniging zegt blijkt niet zo belangrijk te zijn. Als zij de urgentie aanvraag afwijzen moeten we naar de rechter gaan die de beslissing zal maken. Advocaat kosten = 1500 euro voor de gehele procedure. Valt dus wel mee.
Ik weet dat dit WGR is maar houden jullie nog van hem...?
pi_185541566
quote:
[..]

Maar wat zegt de wbv vandaag dan? Er lijkt me wel wat haast geboden
pi_185541756
quote:
[..]

Misschien eerst verstandig voor een secondopnie? Want er is een grote kans dat het heel anders loopt. Afhankelijk welke informatie je allemaal hebt door gegeven....
pi_185542055
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:47 schreef Rolfieo het volgende:
[..]

Misschien eerst verstandig voor een secondopnie? Want er is een grote kans dat het heel anders loopt. Afhankelijk welke informatie je allemaal hebt door gegeven....
Voor wat bedoel je precies? En over welke info heb je het over? Volgens de advocaat is alleen de diagnose al genoeg , in combinatie met problemen thuis krijg je blijkbaar 9 van de 10 keer een urgentie toegewezen.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 11 maart 2019 @ 14:59:46 #246
408813 crew  trein2000
pi_185542058
quote:
[..]

Zo'n rechter gaat alleen bekijken of de woningbouwvereniging redelijk heeft gehandeld hoor. Die gaat echt niet die beslissing over doen.
zie email 27 oktober
  maandag 11 maart 2019 @ 15:00:21 #247
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_185542076
quote:
Hij mag nooit meer bij ons komen wonen dat mag je vergeten.
Flauwe vraag misschien.
maar mag/kan hij wel NAAST jullie wonen?

Zo niet, waarom denk je dan die ie wel naast een ander kan wonen?

Ik heb zo het gevoel dat hij in zijn nieuwe woning al heel een pak slaag van iemand gaat krijgen.
Tot nooit .......
pi_185542112
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 14:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]

Zo'n rechter gaat alleen bekijken of de woningbouwvereniging redelijk heeft gehandeld hoor. Die gaat echt niet die beslissing over doen.
Volgens het UWV had hij ook geen recht op WIA. Tot we een advocaat erbij hadden gehaald. En nu zit die al 5 jaar in de WIA , volledig afgekeurd. Eerst zeiden ze 20% afkeur, nadat we advocaat erbij hadden gehaald volledig afgekeurd.
pi_185542127
Jullie lijken te denken dat een beetje wanen in combinatie met ouders die het zat zijn, volstaan voor een directe opname van een zorgmijdende psychoot. Nou, je krijgt vermoedelijk nog eerder urgentie.

Vind je dat een onveilig idee voor jezelf of je bloedjes van kinderen? Hou het in gedachten in het stemhokje! En hou op met afschuiven op mensen die toevallig de pech hebben een psychisch ziek familielid te hebben. Of neem zelf een patiënt tijdelijk in huis, totdat z'n opvang geregeld is. Liever niet zeker :D?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 11 maart 2019 @ 15:02:48 #250
408813 crew  trein2000
pi_185542128
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:02 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Volgens het UWV had hij ook geen recht op WIA. Tot we een advocaat erbij hadden gehaald. En nu zit die al 5 jaar in de WIA , volledig afgekeurd. Eerst zeiden ze 20% afkeur, nadat we advocaat erbij hadden gehaald volledig afgekeurd.
Ja leuk, totaal ander verhaal.
zie email 27 oktober
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 11 maart 2019 @ 15:04:10 #251
408813 crew  trein2000
pi_185542158
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:02 schreef sigme het volgende:
Jullie lijken te denken dat een beetje wanen in combinatie met ouders die het zat zijn, volstaan voor een directe opname van een zorgmijdende psychoot. Nou, je krijgt vermoedelijk nog eerder urgentie.

Vind je dat een onveilig idee voor jezelf of je bloedjes van kinderen? Hou het in gedachten in het stemhokje! En hou op met afschuiven op mensen die toevallig de pech hebben een psychisch ziek familielid te hebben. Of neem zelf een patiënt tijdelijk in huis, totdat z'n opvang geregeld is. Liever niet zeker :D?
Waar haal je deze wijsheden vandaan?
zie email 27 oktober
  maandag 11 maart 2019 @ 15:04:45 #252
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_185542177
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:02 schreef sigme het volgende:

Er klinkt geen liefde in die berichten door.
  maandag 11 maart 2019 @ 15:05:04 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_185542183
quote:
[..]

Dan zou ik de advocaat de urgentieaanvraag ook maar laten regelen, hij weet kennelijk prima hoe het moet en dan zou ik daar niet zelf mee prutsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_185542193
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]

Er klinkt geen liefde in die berichten door.
Liefde voor een psychotische persoon? Ik zou zeggen woon ff een dagje of twee samen met hem.
pi_185542237
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2019 15:05 schreef Serhfood het volgende:
[..]

Liefde voor een psychotische persoon? Ik zou zeggen woon ff een dagje of twee samen met hem.
Woon er ff een paar dagen naast, maar dat boeit je duidelijk niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')