abonnement Unibet Coolblue
pi_189976274
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu 5 uur onderweg en eerste gym verslagen. Best vermakelijk!

Alleen die dialogen zonder stemmen en Hop laat mij met rust man! :')
Ja idd die hop is echt een hopper die iedere keer in beeld springt als er iets is :')
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:31:45 #202
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189976487
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Niet perse mee eens. Ik speel zelf sinds Blue en ik vermaak me hier prima mee.

Alleen Dratini er niet in hebben vergeef ik ze niet. :{w
Hij probeert zijn piraterij alvast goed te praten.
pi_189983064
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu 5 uur onderweg en eerste gym verslagen. Best vermakelijk!

Alleen die dialogen zonder stemmen en Hop laat mij met rust man! :')
Ik vind het zeer mooi ook de achtergrond bij route 1 en 2 in gevechten. Maar dat je dan bij t openingsfilmpje geen stemmen hebt.. toen voelde t ff als een telefoon game.

Plus ik wil een rivaal die ik haat omdat het een zak is die ik keer op keer wil verslaan
Hop is dat simpele broertje waar je medelijden mee hebt...
  Redactie Games zondag 17 november 2019 @ 10:40:01 #204
181272 crew  Noppie2000
pi_189983459
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:39 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Plus ik wil een rivaal die ik haat omdat het een zak is die ik keer op keer wil verslaan
quote:
“I think the biggest reason that rivals were more of a jerk in the early days is that we were just limited in what we could express with the pixel graphics. There’s not much that you can do with that kind of little sprite on the screen, so we worked harder to characterize them through dialogue and give them certain personalities.

Also, because it’s just dialogue and there’s not a whole lot going on on the screen, it doesn’t give as harsh of an impression even if they’re jerks, I think. Now we have HD graphics and the visuals are much more impressive. If you also made him a jerk, the impression would be a lot stronger on players. Another thing, just my own personal take, is that it feels that people with those kinds of personalities these days are just not as accepted by players as they were back then.”
:+
  zondag 17 november 2019 @ 10:41:46 #205
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_189983467
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 09:39 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Plus ik wil een rivaal die ik haat omdat het een zak is die ik keer op keer wil verslaan
Hop is dat simpele broertje waar je medelijden mee hebt...
Ik voel me vereerd. _O_
pi_189984230
Grinden hoeft bijna niet meer. Sterker nog, door dir exp share worden nu mijn pokemon overleveled.
pi_189992446
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:11 schreef Rijst het volgende:
Grinden hoeft bijna niet meer. Sterker nog, door dir exp share worden nu mijn pokemon overleveled.
Dat is idd wat jammer ja :')
pi_190001364
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 12:11 schreef Rijst het volgende:
Grinden hoeft bijna niet meer.
Ik vind het wel fijn. Scheelt mij tijd. Vooral als mijn Pokémons hoge levels zijn en ik Pokémons uit eieren moet levelen.
Blessed be.
pi_190001645
Afgelopen weekend een paar uur gespeeld. Hoewel ik het een prima game vind, snap ik de kritieken wel. Het is in wijze gewoon een 3DS-game en exact hetzelfde als voorgaande delen. Wel een paar veranderingen, maar niet perse progressieve. Ik vind dat Dynamaxing ook niet echt passen bij Pokémon. Ik weet ook niet wat het moet voorstellen, is het een droomwereld of een andere dimensie ofzo? Vond de mega-evoluties in X en Y leuker.

Grafisch stelt het inderdaad niks voor. Pokémonsprites zijn kartelig en omgevingen stammen af uit het PS2-tijdperk. Het soort mij persoonlijk niet wanneer ik de game in handheldmodus speel, maar op de tv ziet het er niet uit. De animaties van aanvallen zijn inderdaad ook niet top, als je je er aan stoort kun je het beter uitzetten denk ik. Voor de rest is het wel gewoon lekker kleurrijk en sfeervol, maar niet speciaal.

Daarnaast mis ik een aantal features die het allemaal wat overzichtelijker maken. In de wild area zou het handig zijn als je een mapje had, vind het erg onduidelijk waar ik naar toe moet. Ik mis ook die optie uit Omega Ruby en Alpha Sapphire dat je heel makkelijk kunt zien welke Pokémon je nog moet vangen op een bepaalde route. Ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik het een verbetering vind dat je de Pokemon nu al kunt zien in de overworld.

En het is inderdaad erg makkelijk met de exp. share, maar dat vind ik dan weer niet zo heel erg. Ivm werk heb ik sowieso niet heel erg veel tijd om te gaan grinden. Daarnaast is Pokémon sinds Gold en Silver al super eenvoudig, dus ach.

Voor de rest gewoon een uitstekende game, het blijft namelijk gewoon Pokémon. Voor mij altijd een succesformule.
  maandag 18 november 2019 @ 14:12:39 #210
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190004954
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190007765
Ik heb wel problemen met de online functionaliteit. Wilde een paar keer zo'n dynamax raid doen met spelers, maar ik krijg niemand gevonden. Ben ik de enige? Het enige van alle online bende dat ik heb zien werken is de mystery gift, dus ik heb een normale Meowth, niet die lelijke Galar versie :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190014100


https://www.reddit.com/r/(...)the_credits_scene_d/

Gamefreak pls

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_190016301
Ik mis de optie om een Pokémon met je mee te laten lopen of je zelfs te laten vervoeren zoals in Let’s Go :(.

Ondanks dat GameFreak zich er eigenlijk wel ontzettend makkelijk vanaf heeft gemaakt vermaak ik me wel echt prima met het spel. Alleen dat Dynamaxing en dat achterlijke vuur maken en roeren met koken steeds vind ik echt helemaal niks.
pi_190016464
Ik mis een filter- of sorteerfunctie in mijn pokebox. Ik loop me nu lam te zoeken naar een type Pokemon als ik mijn team voor een gym in elkaar wil zetten.

Of zie ik iets over het hoofd?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190018593
quote:
7s.gif Op maandag 18 november 2019 17:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb wel problemen met de online functionaliteit. Wilde een paar keer zo'n dynamax raid doen met spelers, maar ik krijg niemand gevonden. Ben ik de enige? Het enige van alle online bende dat ik heb zien werken is de mystery gift, dus ik heb een normale Meowth, niet die lelijke Galar versie :+
Dit heb ik ook, het mysterie ruilen etc. reageert ook niemand op.
Wellicht omdat ik geen volle friendslist heb?

Of iedereen spelt het gewoon lekker singleplayer :P
pi_190019114
Bij mij werken de online functies ook niet.
pi_190019269
Nintendo plus gecheckt, alles, maar niemand speelt schijnbaar ?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 19 november 2019 @ 13:51:16 #220
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190020761
quote:
goh een vrouw die over games schrijft

owja gekleurd haar

surprise
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Redactie Games dinsdag 19 november 2019 @ 14:16:00 #221
181272 crew  Noppie2000
pi_190021077
quote:
Nee is hartstikke serieus. Daarom staan er ook bronnen bij met daadwerkelijk bewijs.
pi_190021137
Heerlijke game. De pokemons zijn leuk. Snap niet waar al die haat om is. Ik hoef echt niet alle pokemons in 1 game te hebben. De battles zijn leuk. Het open world idee had van mij wel wat meer open world gemogen, je moet nu vaak toch nog verplichte paden volgen.
pi_190034244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:20 schreef Queryn het volgende:
Heerlijke game. De pokemons zijn leuk. Snap niet waar al die haat om is. Ik hoef echt niet alle pokemons in 1 game te hebben. De battles zijn leuk. Het open world idee had van mij wel wat meer open world gemogen, je moet nu vaak toch nog verplichte paden volgen.
Gewoon het feit dat ze zoveel geld hebben en nog een matig spel neer zetten kwa animatie en graphics
pi_190034594
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:03 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Gewoon het feit dat ze zoveel geld hebben en nog een matig spel neer zetten kwa animatie en graphics
Dit inderdaad. Ergens is het wel teleurstellend dat Pokémon Colosseum, een game van 16 jaar geleden, er beter uitziet dan dit. Het is niet zozeer dat het lelijk is, maar meer dat er een bepaalde sfeer of stijl ontbreekt.
  woensdag 20 november 2019 @ 11:06:42 #225
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190034989
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 14:20 schreef Queryn het volgende:
Heerlijke game. De pokemons zijn leuk. Snap niet waar al die haat om is. Ik hoef echt niet alle pokemons in 1 game te hebben. De battles zijn leuk. Het open world idee had van mij wel wat meer open world gemogen, je moet nu vaak toch nog verplichte paden volgen.
Het ziet eruit als een game van 10 jaar oud
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190035398
Ik vind dat gezeur om de graphics echt overdreven.

Tuurlijk had het beter gekund. Maar vergeleken met s/m vind ik dit veel beter. (Alleen shiny hunten is kut).

En veel uitgebreider en leuker dan letsgo.

Dus ik ben blij.

De volgende game is waarschijnlijk weer een stuk beter dan deze.
pi_190035957
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Redbullkid het volgende:
Ik vind dat gezeur om de graphics echt overdreven.

Tuurlijk had het beter gekund. Maar vergeleken met s/m vind ik dit veel beter. (Alleen shiny hunten is kut).

En veel uitgebreider en leuker dan letsgo.

Dus ik ben blij.

De volgende game is waarschijnlijk weer een stuk beter dan deze.
Dat begin ik dus ook steeds meer te denken. Ben sowieso niet iemand die veel op graphics let.
Vici, Vidi, Veni!
pi_190036069
Tja, grafisch hadden velen meer verwacht. De makers zouden eens moeten praten met Monolith van Nintendo, als het gaat om het maken van een anime-gamewereld met details (Xenoblade). Of het team van BotW. Het kan allemaal wel op de Switch, maar het zal moeite kosten. En dat stoppen ze er niet in. Gewoon simpele QoL als een filter op type in je pokebox zijn al te veel gevraagd blijkbaar. Het is eigenlijk een 3DS-versie maar dan met opgepoetste graphics. Nou ja, de sprites in de pokebox zijn natuurlijk nog steeds lelijk. Of wanneer je zo'n dynamax-fight put opent en je een paar pixels ziet wat de Pokemon in de put moet voorstellen.

Toch verkoopt het als een malle, omdat de gameplay sterk blijft. En veel mensen het wel best vinden, die willen geen vooruitgang. Dat is met meer franchises zo :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190036213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:31 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ergens is het wel teleurstellend dat Pokémon Colosseum, een game van 16 jaar geleden, er beter uitziet dan dit. Het is niet zozeer dat het lelijk is, maar meer dat er een bepaalde sfeer of stijl ontbreekt.
Die pokemon dx ofzo van de gamecube was het mooiste kwa grafisch etc snap niet dat ze dat niet als hoofdbron hebben gekozen.

En waar zijn de rivalen in pokemon shield sword???
pi_190036406
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Redbullkid het volgende:
Ik vind dat gezeur om de graphics echt overdreven.

Tuurlijk had het beter gekund. Maar vergeleken met s/m vind ik dit veel beter. (Alleen shiny hunten is kut).

En veel uitgebreider en leuker dan letsgo.

Dus ik ben blij.

De volgende game is waarschijnlijk weer een stuk beter dan deze.
Nu vind ik graphics ook niet het belangrijkste van een game, maar het had echt wel een stuk mooier gekund hoor. Breath of the Wild, Luigi's Mansion, Mario Odyssey; geen PS4-kwaliteit, maar games die prima zijn vorm gegeven. Je moet niet vergeten dat er wel gewoon 60 euro wordt gevraagd voor deze game. Dan vind ik dat de visuals ook enigszins in orde moeten zijn en niet van Ipad-kwaliteit. Ik vind het niet eens perse mooier dan Sun/Moon.

Ze hadden op zijn minst naar de verhoudingen tussen Pokémon kunnen kijken. Een Wailord die even groot lijkt als een Caterpie....
pi_190036989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:23 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Dat begin ik dus ook steeds meer te denken. Ben sowieso niet iemand die veel op graphics let.
Nou ik ben wel iemand van de graphics. Maar ik wilde gewoon Pokemon in HD.
En dat is aardig gelukt.

Er zitten wat schoonheidsfoutjes in. Maar alles beter dan de 3ds layout.
pi_190037036
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 12:55 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Nu vind ik graphics ook niet het belangrijkste van een game, maar het had echt wel een stuk mooier gekund hoor. Breath of the Wild, Luigi's Mansion, Mario Odyssey; geen PS4-kwaliteit, maar games die prima zijn vorm gegeven. Je moet niet vergeten dat er wel gewoon 60 euro wordt gevraagd voor deze game. Dan vind ik dat de visuals ook enigszins in orde moeten zijn en niet van Ipad-kwaliteit. Ik vind het niet eens perse mooier dan Sun/Moon.

Ze hadden op zijn minst naar de verhoudingen tussen Pokémon kunnen kijken. Een Wailord die even groot lijkt als een Caterpie....
Natuurlijk heb je een punt. Het had mooier gekund.

Maar het is ook niet zodanig lelijk dat het spel het geld niet waard is. Ik heb hem gisteren uitgespeeld en ik heb me echt prima vermaakt.

Beter dan met welk ander spel dan ook. Alleen dat Dynamex.. ;(
  woensdag 20 november 2019 @ 13:41:24 #233
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190037112
Ik ben sinds kort fan van Rowlet O+

Is dit topic ook voor de cardgames?

Speel er niet mee maar verzamel ze. Moet mijn eerste deck nog kopen hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190037675
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben sinds kort fan van Rowlet O+

Is dit topic ook voor de cardgames?

Speel er niet mee maar verzamel ze. Moet mijn eerste deck nog kopen hehe.
Mocht je van je code kaarten af willen dan hoor ik het graag.
  woensdag 20 november 2019 @ 14:16:31 #235
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190037855
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef Redbullkid het volgende:
Ik vind dat gezeur om de graphics echt overdreven.

Tuurlijk had het beter gekund. Maar vergeleken met s/m vind ik dit veel beter. (Alleen shiny hunten is kut).

En veel uitgebreider en leuker dan letsgo.

Dus ik ben blij.

De volgende game is waarschijnlijk weer een stuk beter dan deze.
Ja vergeleken met een 3ds game ziet het er beter uit.

Zelfs games op telefoons zien er beter uit dan dit spel.

Zelfs gamecube spellen van 15 jaar oud zien er beter uit.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator woensdag 20 november 2019 @ 14:37:41 #236
42184 crew  DaMart
pi_190038138
Ik heb sinds gisteren ook Sword. Als ik de commentaren hier lees, ben ik blij dat mijn enige vergelijkingsmateriaal (naast Pokemon Go) Let's Go is. Kan ik gewoon genieten van het spelen van een (tot nu toe) leuk spel.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_190038224
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja vergeleken met een 3ds game ziet het er beter uit.

Zelfs games op telefoons zien er beter uit dan dit spel.

Zelfs gamecube spellen van 15 jaar oud zien er beter uit.
Nou het zal dan wel aan mij liggen, maar ik vind Pokemon op de GC zeker niet mooier dan dit.
Telefoon kan je een punt hebben, maar wel kleiner scherm natuurlijk.

Tegenwoordig kan je het sowieso niet snel goed doen voor de menigte en de verwachtingen lagen gewoon veel te hoog.

Sommige dingen hadden veel beter gekund. Maar dat haalt niet weg dat dit gewoon een heerlijk spel was om te spelen.

Gisteren uitgespeeld en echt van het begin tot eind genoten.
Verhaal is goed, en de nieuwe Pokemon zijn tof.
  woensdag 20 november 2019 @ 14:57:54 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190038338
De verwachtingen lagen zeker niet te hoog dat is onzin. Als je idd kijkt naar een spel zoals zelfs Xenoblade Chronicles 1 voor de Wii ziet er qua open wereld beter uit.. Dat is toch belachelijk voor een gigantische franchise ala Pokemon
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190038360
Nouja, ik neem aan dat de verwachtingen al enigszins waren bijgesteld na de eerste trailer. Bij mij wel in ieder geval.
pi_190041747
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:00 schreef Bananenpap het volgende:
Nouja, ik neem aan dat de verwachtingen al enigszins waren bijgesteld na de eerste trailer. Bij mij wel in ieder geval.
Zijn ook vooral de eigen verwachtingen die mensen er bij hebben gecreëerd. Als men verwacht Witcher/Zelda graphics te krijgen van Pokémon, valt het automatisch altijd tegen..
  woensdag 20 november 2019 @ 19:34:11 #241
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190041842
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:27 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zijn ook vooral de eigen verwachtingen die mensen er bij hebben gecreëerd. Als men verwacht Witcher/Zelda graphics te krijgen van Pokémon, valt het automatisch altijd tegen..
Het ziet er slechter uit dan Xenoblade voor de originele Wii man.

Niemand had Witcher graphics verwacht. Maar Botw zou niet kunnen? Sfeervolle wereld met een mooie artstijl? Het hoeft niet 4k te zijn met zieke graphics, maar dit is lelijker dan een phone game.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 20 november 2019 @ 19:38:29 #242
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_190041926
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het ziet er slechter uit dan Xenoblade voor de originele Wii man.

Niemand had Witcher graphics verwacht. Maar Botw zou niet kunnen? Sfeervolle wereld met een mooie artstijl? Het hoeft niet 4k te zijn met zieke graphics, maar dit is lelijker dan een phone game.
Let's play gekeken op YouTube. Hier staan leugens.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 20 november 2019 @ 21:43:43 #243
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190044152
quote:
4s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Let's play gekeken op YouTube. Hier staan leugens.
Er zijn phone gamas die er beter uiotzien hoor
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190044883
Elke keer weer lachen als ik een Onix of Steelix zie oppoppen op een meter afstand.

GameFreak heeft echt mazzel dat ze Wailord hebben gekrompen tot een metertje in diameter.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_190064712
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het ziet er slechter uit dan Xenoblade voor de originele Wii man.

Niemand had Witcher graphics verwacht. Maar Botw zou niet kunnen? Sfeervolle wereld met een mooie artstijl? Het hoeft niet 4k te zijn met zieke graphics, maar dit is lelijker dan een phone game.
Heb je het spel al gespeeld?
  vrijdag 22 november 2019 @ 10:37:43 #246
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190064808
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:28 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Heb je het spel al gespeeld?
Want? Dan ziet het er ineens beter uit? :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190064830
Zo, mijn eerste gigantamax gevangen. Een Corviknight.
Nu eens kijken of ik dat met een centiskorch kan doen :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:37 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Want? Dan ziet het er ineens beter uit? :')
Nee, het ziet er gewoon echt niet zo slecht uit!

Alleen dat ze ineens in een stad uit het niets poppen dat is gewoon zo slecht dat ik denk: had het dan weg gelaten :X
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:08:37 #248
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190065122
Ahhh mmarsu is weer ergens ongesteld over.

Kan me niet voorstellen dat ie de game daarwerkelijk heeft gespeeld, niet in de aanbieding namelijk
Laffe huichelaar
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:12:36 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190065190
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:39 schreef verbijstering het volgende:
Alleen dat ze ineens in een stad uit het niets poppen dat is gewoon zo slecht dat ik denk: had het dan weg gelaten
Eens, dat ziet er suf uit. :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:08 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh mmarsu is weer ergens ongesteld over.

Kan me niet voorstellen dat ie de game daarwerkelijk heeft gespeeld, niet in de aanbieding namelijk
Dan moet 'ie eerst al een Switch in de aanbieding regelen natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:18:12 #250
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190065290
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:08 schreef timmmmm het volgende:
Ahhh mmarsu is weer ergens ongesteld over.

Kan me niet voorstellen dat ie de game daarwerkelijk heeft gespeeld, niet in de aanbieding namelijk
Ik ben nergens ongesteld over :'). Ik heb alleen gezegd dat het er matig uit ziet. En krijg gelijk de Pokefanboys over me heen. Als je het niet hebt gespeeld kan je natuurlijk geen oordeel vellen over dingen zoals graphics.

Ik kan me het Mass Effect Andromeda topic nog herinneren waar ook de fanboys hondsdol werden omdat ik durfde te stellen dat het een buggy rotzooi was.

Nogmaals, het zal vast een prima game zijn, dat zijn alle pokemon games. Ik gaf alleen aan dat het er matig uitziet. Als dat al "ergens ongesteld over zijn" is dan :')!

Maar hoezo geen mod meer timmmmm? Vonden andere mensen je ook te irritant of?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190065335
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ben nergens ongesteld over :'). Ik heb alleen gezegd dat het er matig uit ziet. En krijg gelijk de Pokefanboys over me heen. Als je het niet hebt gespeeld kan je natuurlijk geen oordeel vellen over dingen zoals graphics.

Ik kan me het Mass Effect Andromeda topic nog herinneren waar ook de fanboys hondsdol werden omdat ik durfde te stellen dat het een buggy rotzooi was.

Nogmaals, het zal vast een prima game zijn, dat zijn alle pokemon games. Ik gaf alleen aan dat het er matig uitziet. Als dat al "ergens ongesteld over zijn" is dan :')!

Maar hoezo geen mod meer timmmmm? Vonden andere mensen je ook te irritant of?
Wel gedurfd om zo je mening klaar te hebben over iets wat je zelf niet hebt ervaren. Ik zou mijzelf geen pokemon fanboy noemen maar ik vind het wel mooi om door te lopen deze wereld (route 1 en 2 in ieder geval) het heft wel stukken die minder zijn, maar ik heb echt wel lelijkere games op mijn telefoon.
Het spel zal altijd mikken op een cartooney uiterlijk en daarbinnen vind ik het best wel geslaagd.
pi_190065539
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ben nergens ongesteld over :'). Ik heb alleen gezegd dat het er matig uit ziet. En krijg gelijk de Pokefanboys over me heen. Als je het niet hebt gespeeld kan je natuurlijk geen oordeel vellen over dingen zoals graphics.

Ik kan me het Mass Effect Andromeda topic nog herinneren waar ook de fanboys hondsdol werden omdat ik durfde te stellen dat het een buggy rotzooi was.

Nogmaals, het zal vast een prima game zijn, dat zijn alle pokemon games. Ik gaf alleen aan dat het er matig uitziet. Als dat al "ergens ongesteld over zijn" is dan :')!

Maar hoezo geen mod meer timmmmm? Vonden andere mensen je ook te irritant of?
Je loopt je al een week op te fokken over een game die je nog nooit gespeeld hebt :')
En ja, als je in een pokemon topic gaat lopen tieren dat de game kut is dan krijg je kritiek.
Ik ga ook niet in het Call of duty topic roepen dat de game al 10 jaar hetzelfde is in een nieuw jasje.
Dsn krijg ik ook gezeik.
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:46:26 #253
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190065634
Ik heb niet lopen tieren. Ik heb er hoogstens 5 comments over gemaakt. Ga lekker ergens anders over janken man. Er zijn duizenden mensen die het er niet uit vinden zien.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:46:59 #254
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190065642
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:22 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Wel gedurfd om zo je mening klaar te hebben over iets wat je zelf niet hebt ervaren. Ik zou mijzelf geen pokemon fanboy noemen maar ik vind het wel mooi om door te lopen deze wereld (route 1 en 2 in ieder geval) het heft wel stukken die minder zijn, maar ik heb echt wel lelijkere games op mijn telefoon.
Het spel zal altijd mikken op een cartooney uiterlijk en daarbinnen vind ik het best wel geslaagd.
Wat moet ik ervaren wat de graphics anders gaat maken?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:47:35 #255
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190065651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:39 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Je loopt je al een week op te fokken over een game die je nog nooit gespeeld hebt :')
En ja, als je in een pokemon topic gaat lopen tieren dat de game kut is dan krijg je kritiek.
Ik ga ook niet in het Call of duty topic roepen dat de game al 10 jaar hetzelfde is in een nieuw jasje.
Dsn krijg ik ook gezeik.
Ik heb nergens gezegd dat de game kut is of al 10 jaar hetzelfde dus volgens mij lees jij andere reacties en interpreteer je dat vervolgens op mij
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:50:33 #256
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190065689
Ja, en na tig keer dezelfde reactie (hier en in het algemene Nintendo-topic) weten we het wel. Dat is in ieder geval waar ik me aan erger.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190065702
Ik denk dat zijn mening vrij duidelijk is. Hij houdt er van om alles te blijven herhalen. Laat hem lekker.
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:55:00 #258
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190065750
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, en na tig keer dezelfde reactie (hier en in het algemene Nintendo-topic) weten we het wel. Dat is in ieder geval waar ik me aan erger.
Ik reageer op mensen die op mijn posts reageren.

Als iemand mij quote dan vindt ik het niet zo erg om te herhalen wat ik eerder aangaf. Vooral omdat mensen schijnbaar moeite hebben met lezen zoals SerCastro die denkt dat ik Pokemon kutgames vindt en dat ik ze al 10 jaar hetzelfde vindt bij wijze van.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:51 schreef Rijst het volgende:
Ik denk dat zijn mening vrij duidelijk is. Hij houdt er van om alles te blijven herhalen. Laat hem lekker.
Daar hou ik helemaal niet van. Ik reageer op mensen die mij quoten.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190066024
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik reageer op mensen die op mijn posts reageren.

Als iemand mij quote dan vindt ik het niet zo erg om te herhalen wat ik eerder aangaf. Vooral omdat mensen schijnbaar moeite hebben met lezen zoals SerCastro die denkt dat ik Pokemon kutgames vindt en dat ik ze al 10 jaar hetzelfde vindt bij wijze van.
[..]

Daar hou ik helemaal niet van. Ik reageer op mensen die mij quoten.

Je noemt de game crap, gaar en zegt dat sommige mobile games er beter uit zien.
Dat komt op hetzelfde neer.
En je hebt nog geen seconde gespeeld :')
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:20:56 #260
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190066072
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:18 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik ben nergens ongesteld over :'). Ik heb alleen gezegd dat het er matig uit ziet. En krijg gelijk de Pokefanboys over me heen. Als je het niet hebt gespeeld kan je natuurlijk geen oordeel vellen over dingen zoals graphics.

Ik kan me het Mass Effect Andromeda topic nog herinneren waar ook de fanboys hondsdol werden omdat ik durfde te stellen dat het een buggy rotzooi was.

Nogmaals, het zal vast een prima game zijn, dat zijn alle pokemon games. Ik gaf alleen aan dat het er matig uitziet. Als dat al "ergens ongesteld over zijn" is dan :')!

Maar hoezo geen mod meer timmmmm? Vonden andere mensen je ook te irritant of?
Ergens ongesteld over zijn is post na post plaatsen om je mening op te leggen over een game die je niet eens zelf gespeeld hebt.

Ik ben geen mod meer omdat ik daar geen zin meer in had. Beetje een raar idee dat FOK! mensen weg zou sturen omdat ze er persoonlijk niks mee hebben. Weten we meteen hoe jij in elkaar steekt
Laffe huichelaar
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:23:14 #261
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190066099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:16 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Je noemt de game crap, gaar en zegt dat sommige mobile games er beter uit zien.
Dat komt op hetzelfde neer.
En je hebt nog geen seconde gespeeld :')
Wat een onzin, zeg waar ik de game zelf crap noem dan

Kom met quotes gast of hou op met lullen

Ctrl+F "crap" hele topic; alleen op deze pagina hits, met jouw post als eerste. :W
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:24:21 #262
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190066115
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:20 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ergens ongesteld over zijn is post na post plaatsen om je mening op te leggen over een game die je niet eens zelf gespeeld hebt.

Hoezo leg ik mijn mening op? Ik geef alleen aan dat het tegenvallend eruit ziet. Dat er telefoon games zijn die er beter uitzien. Als mensen daarop reageren dan reageer ik daar weer op. Dat is hoe een forum werkt. Ik ben niet de enige die dit heeft aangegeven in dit topic, op meerdere malen.

Wat is nu je probleem? Je moet iets zelf spelen voordat je kan oordelen? Deze absolute onzin weer?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:31:21 #263
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190066218
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat een onzin, zeg waar ik de game zelf crap noem dan

Kom met quotes gast of hou op met lullen

Ctrl+F "crap" hele topic; alleen op deze pagina hits, met jouw post als eerste. :W
Uhuh, en Ctrl+F nu eens het (vorige) Nintendotopic. :+

Maar goed, ik ga m'n best doen om je te negeren. :W
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190066265
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat een onzin, zeg waar ik de game zelf crap noem dan

Kom met quotes gast of hou op met lullen

Ctrl+F "crap" hele topic; alleen op deze pagina hits, met jouw post als eerste. :W
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:51 schreef MMaRsu het volgende:
Het hele ding van Pokemon is gotta catch em all ( ook al kon dat sowieso al niet )

Maar het is natuurlijk wel crap
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:55:11 #265
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190066566
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Uhuh, en Ctrl+F nu eens het (vorige) Nintendotopic. :+

Maar goed, ik ga m'n best doen om je te negeren. :W
Ik zeg dat het crap is dat je veel oude pokemon moet missen.

Zelfs Poplio zit er niet in, dat was toch wel een van de nieuwste favo's.

Maar lees vooral wat je zelf wil lezen idd :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:02:26 #266
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190066687
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:55 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik zeg dat het crap is dat je veel oude pokemon moet missen.

Zelfs Poplio zit er niet in, dat was toch wel een van de nieuwste favo's.

Maar lees vooral wat je zelf wil lezen idd :')
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')

Gaarste 3ds port ooit
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En wat vinden ze van deze 3ds games?
En verder vooral heel veel posts over hoe kut het is en hoe je het niet gaat spelen. Best, maar open dan een topic in KLB ofzo, na de eerste keer wisten we het ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:05:51 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190066741
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]


[..]


[..]

En verder vooral heel veel posts over hoe kut het is en hoe je het niet gaat spelen. Best, maar open dan een topic in KLB ofzo, na de eerste keer wisten we het ook.
Je haalt posts uit andere topics om aan te tonen hoe ik deze game haat ofzo? Wat een fail. Het zijn toch overduidelijk 3ds ports? Zelfs 3ds animaties en characters zijn herbruikt? Of ga je nu het tegendeel bewijzen?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:07:07 #268
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190066760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je haalt posts uit andere topics om aan te tonen hoe ik deze game haat ofzo? Wat een fail. Het zijn toch overduidelijk 3ds ports? Zelfs 3ds animaties en characters zijn herbruikt? Of ga je nu het tegendeel bewijzen?
Nee, hoe schijtirritant je bent. Heb je dat nou écht niet door? :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:14:18 #269
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190066875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, hoe schijtirritant je bent. Heb je dat nou écht niet door? :')
Ik zou niet weten waarom. Wordt er kritiek geuit op je favoriete spel en je kan dat niet hebben ofzo? Je wil de waarheid niet onder ogen zien? Het is al meerdere malen bevestigd dat er gewoon 3ds modellen en animaties zijn gebruikt. Of ga je nu claimen dat dat niet zo is?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:23:29 #270
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190067027
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:14 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. Wordt er kritiek geuit op je favoriete spel en je kan dat niet hebben ofzo? Je wil de waarheid niet onder ogen zien? Het is al meerdere malen bevestigd dat er gewoon 3ds modellen en animaties zijn gebruikt. Of ga je nu claimen dat dat niet zo is?
Nee, kritiek is prima, volgens mij heb ik dat al her en der aangestipt, en zelf uit ik óók mijn kritieken. Vandaag nog, want hoe de npc's in steden ineens in je zichtveld ploppen is inderdaad een stom gezicht en had mijns inziens anders gekund.

Alleen ik snap niet waarom het je blijkbaar zó hoog zit, dat je bijna geen post kan maken zonder wéér hetzelfde te zeggen. Nu weer, omdat ik een voorbeeld aanhaal waarbij je, uit jezelf, feitelijk hetzelfde postte. Van iemand die al heel vroeg aankondigde dat 'ie de spellen in ieder geval voorlopig niet gaat spelen en wellicht helemaal niet, komt dat op mij over als een schreeuw om aandacht omdat er niet genoeg mensen meegaan met boos posten. Persoonlijk vind ik dat een ergerlijke manier van aanwezig zijn in een topic.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:44:11 #271
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190067423
Altijd weer genieten hoe iemand zichzelf zo te kijk kan zetten
Laffe huichelaar
  Eindredactie Games vrijdag 22 november 2019 @ 13:47:27 #272
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_190067483
Leuk geweest weer, graag terug naar Pokémon(-ervaringen).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  vrijdag 22 november 2019 @ 13:51:59 #273
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190067545
Het gymdeuntje is een oorwurm. Ik heb maandag voor het laatst een gymgevecht gedaan en het zit nog in mijn kop. :{w
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190068468
Mensen, iedereen heeft wel door dat het allemaal veel mooier en beter had gekund. Maar het is wat het is. Laten we het gezellig houden. Als je de game nooit gaat kopen omdat het in je ogen ruk is, dan is dat je goed recht. Dat is ook een signaal richting Gamefreak, al heb ik mijn vraagtekens erbij gezien de verkoopcijfers.

Op release zeggen dat je het mooier/beter/whatever had verwacht, prima, het is een forum. Maar continu je mening pushen als feit naar een ander die het wel leuk vindt is echt heel zinloos. Ik neem aan dat mensen die de game wel hebben hier tips, tricks en ervaringen willen uitwisselen. En niet elke pagina weer willen lezen hoe kut het is volgens haters. Er is geen achievement als je in elk GAM-topic reageert of zo.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190068497
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Het gymdeuntje is een oorwurm. Ik heb maandag voor het laatst een gymgevecht gedaan en het zit nog in mijn kop. :{w
Dat heb ik met een van de veldtunes. Mijn vrouw vond het lijken op een zo'n film soundtrack. Nu kan ik alleen dat er maar in horen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 november 2019 @ 15:16:37 #276
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_190068606
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 november 2019 15:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat heb ik met een van de veldtunes. Mijn vrouw vond het lijken op een zo'n film soundtrack. Nu kan ik alleen dat er maar in horen.
Heerlijk. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190068890
Maar ondertussen: ik krijg nog steeds geen online gevecht voor elkaar. Is het ondertussen iemand wel gelukt, of weet iemand waar het aan kan liggen? Ik heb de online service van Nintendo, dus dat zou het niet moeten zijn.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190071180
Is er iemand die mij kan helpen met het krijgen van een Ditto uit Sword/Shield met een andere taal dan Engels? Ik heb zelf eventueel een Engelse ditto of een shield exclusive ervoor over.
pi_190072511
Ik heb de 2de gymleader verslagen alleen vind ik het verhaal niet spannend... Wordt het nog wat of blijft het zo :'(
pi_190078685
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:31 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb de 2de gymleader verslagen alleen vind ik het verhaal niet spannend... Wordt het nog wat of blijft het zo :'(
Word veel beter :D
pi_190080632
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2019 15:41 schreef Pheno het volgende:
Maar ondertussen: ik krijg nog steeds geen online gevecht voor elkaar. Is het ondertussen iemand wel gelukt, of weet iemand waar het aan kan liggen? Ik heb de online service van Nintendo, dus dat zou het niet moeten zijn.
Nog niet geprobeerd, ik ga even kijken!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190080711
Net ingemaakt in een random online battle. :')

Maar geen problemen dus hier.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190081072
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:31 schreef ManianMan het volgende:
Ik heb de 2de gymleader verslagen alleen vind ik het verhaal niet spannend... Wordt het nog wat of blijft het zo :'(
Bij gym 3 ook nog weinig vond ik
pi_190082164
Inmiddels het spel uitgespeeld binnen 21 uur
pi_190082506
Vanmiddag toch maar Lets go Evee geruild tegen Shield bij Game Mania.
Kost dan nog maar ¤20.
pi_190083084
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 13:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Inmiddels het spel uitgespeeld binnen 21 uur
Is toch jammer zo weinig speeltijd?

Heb je dan wel alle pokemon? :{
pi_190086125
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2019 15:18 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Is toch jammer zo weinig speeltijd?

Heb je dan wel alle pokemon? :{
Verhaal wel, alle pokemon nee.. maar dat doe ik vrijwel nooit als ik het uitspeel
  zaterdag 23 november 2019 @ 19:45:49 #288
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_190086222
Hoe is ie? Moeite waard?
Laffe huichelaar
  zondag 24 november 2019 @ 09:50:29 #289
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_190094568
Ik amuseer me prima.
Grafisch gezien kan het zeker beter.
Maar het is en blijft een leuke Pokemon ervaring. :D
pi_190096103
Net YouTube filmpje gekeken. Als je van een bepaalde Pokémon er 500 vangt (niet in combo noodzakelijk) en vervolgens 25+ in combo, dan is je kans op een shiny het hoogst...kans is dan 1 op 1700 ongeveer. Best erg kleine kans nog. Volgens mij was het bij Lets go uiteindelijk 1 op 500 ofzo
Vici, Vidi, Veni!
pi_190098309
Ah, online wil opeens wel. Ik heb geen patch of iets gezien, maar nu kan ik tenminste het online nog uitproberen voordat ik de review ga schrijven :+

Ik vind de endgame nog wat tegenvallen, het is vooral online vechten in arena's. Het verzamelen van de league cards kunnen me niet zo boeien bv. Ik moet het breeden nog proberen, want ja, als we dan toch online gaan dan wil ik ook de perfecte stats op Pokemon :+

[ Bericht 5% gewijzigd door Pheno op 24-11-2019 14:36:05 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_190106593
Vind het verhaal erg slapjes :{ ben nu op route 6 en heb net 3 dingen ontdekt van het verhaal bar weinig dus speel het niet grijs :+
pi_190108206
Ik vind het tot nu toe supertof _O_
11 uur onderweg en heb pas 3 badges, zit vooral in de Wild Area te klooien.

Alleen Hop kan de tyfus krijgen, wat een irritant ventje. :')
pi_190112830
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 21:59 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind het tot nu toe supertof _O_
11 uur onderweg en heb pas 3 badges, zit vooral in de Wild Area te klooien.

Alleen Hop kan de tyfus krijgen, wat een irritant ventje. :')
Haha ja dat heb ik dus ook. Hop....het is een klein broertje van 5 die alleen maar staat te springen en te irriteren :P

Ik wil binnenkort voor mijn 1e shiny gaan.

Wie heeft er al shinies? Ik heb expres nog geen filmpjes bekeken of sites bezocht, zodat ik niet weet hoe de nieuwe shinies er uit zien. Vind het leuker om ze dan te vangen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_190112892
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Haha ja dat heb ik dus ook. Hop....het is een klein broertje van 5 die alleen maar staat te springen en te irriteren :P

Ik wil binnenkort voor mijn 1e shiny gaan.

Wie heeft er al shinies? Ik heb expres nog geen filmpjes bekeken of sites bezocht, zodat ik niet weet hoe de nieuwe shinies er uit zien. Vind het leuker om ze dan te vangen.
Ik zit al aan de 7000 zigzagoon en ik heb nog geen shiny. Na 500 battles zou je ze makkelijker moeten tegenkomen.

Maarja, geldt natuurlijk niet voor mij :P
pi_190114513
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:10 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik zit al aan de 7000 zigzagoon en ik heb nog geen shiny. Na 500 battles zou je ze makkelijker moeten tegenkomen.

Maarja, geldt natuurlijk niet voor mij :P
Holymoly...7000 hahaha damn...ik ben net pas begonnen met spelen, dus ik moet eerst maar eens naar die 500 toe. Hoe weet je dat het er 7000 zijn dan? Aangezien bij 999 de teller schijnt te stoppen?

Overigens is het met 500 battles/gevangen en een combo van 25+ (dus niet je switch uitzetten, of andere pokemon vangen/battlen) nog steeds maar een kleine kans. Je hebt dan 33% kans op 1 op 550. Dus voor iedere zigzagoon die je aanklikt geldt dan een kans van 1 op 3, dat je een kans hebt van 1 op 550.
Vici, Vidi, Veni!
  maandag 25 november 2019 @ 13:12:12 #297
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_190115328
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:10 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik zit al aan de 7000 zigzagoon en ik heb nog geen shiny. Na 500 battles zou je ze makkelijker moeten tegenkomen.

Maarja, geldt natuurlijk niet voor mij :P
:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_190115602
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 12:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Holymoly...7000 hahaha damn...ik ben net pas begonnen met spelen, dus ik moet eerst maar eens naar die 500 toe. Hoe weet je dat het er 7000 zijn dan? Aangezien bij 999 de teller schijnt te stoppen?

Overigens is het met 500 battles/gevangen en een combo van 25+ (dus niet je switch uitzetten, of andere pokemon vangen/battlen) nog steeds maar een kleine kans. Je hebt dan 33% kans op 1 op 550. Dus voor iedere zigzagoon die je aanklikt geldt dan een kans van 1 op 3, dat je een kans hebt van 1 op 550.
Dit is toch uiteindelijk rechtgetrokken op de Pokemon site?
Als het goed is heb je geen chains meer. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat begrijp ik in elk geval van Pokemon zelf
https://www.pokemon.com/u(...)on-shield-wild-area/

Ik weet het omdat ik het bij hou met een turf lijst.
Zit op 7143 sinds gister avond.

1e 3000 ongeveer met de 25 chain gedaan, de andere 4500 gewoon wegrennen omdat ik toch al 999 battles heb.
pi_190115802
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:12 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

:')
Gast...oordeel niet over hoe iemand anders het leuk vindt om een spel te spelen.
Je halt het bloed bij iedereen onder de nagels vandaan. Totaal nutteloos voor je om verder in dit topic te komen. De reden dat je aangaf om steeds terug te komen en door te gaan, was dat anderen je steeds quoten. Die discussie is voorbij en nu begin je dus zelf weer met irritieren.

Kap er gewoon mee en laat iedereen spelen zoals hij of zij wil….zonder daar een mening over te hebben….is dat nou zo moeilijk?
Vici, Vidi, Veni!
pi_190115857
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:30 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit is toch uiteindelijk rechtgetrokken op de Pokemon site?
Als het goed is heb je geen chains meer. Maar dat weet ik niet zeker.
Dat begrijp ik in elk geval van Pokemon zelf
https://www.pokemon.com/u(...)on-shield-wild-area/

Ik weet het omdat ik het bij hou met een turf lijst.
Zit op 7143 sinds gister avond.

1e 3000 ongeveer met de 25 chain gedaan, de andere 4500 gewoon wegrennen omdat ik toch al 999 battles heb.
Is dat zo? Dat heb ik nog niet gelezen. Ik zag een youtube filmpje waar het werd aangegeven. Ik zal zo eens je link doorlezen. Vond het ook wel erg kleine kans overigens haha.

Wel cool dat je turft...doe ik vaak ook lol. Ben bang dat het bij mij ook zo lang gaat duren :P
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')