Lekker het doucheputje weer vol.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Freisia niet. Allemaal zwarte haren.
Vind je? Welke wedstrijden lijken je leuk? Denk dat ze alle 4 niet echt spannend wordenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ziet er nog wel uit als een aardig programmaatje
De zon schijnt altijd wel hoor, of er nu wat wolkjes op planeet Aarde hangen boeit hem geen ene reet.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu gewoon hoor
Allemaal de schuld van Krikke.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu gewoon hoor
Staat Arsenal - Manchester United ook op je lijstje?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ziet er nog wel uit als een aardig programmaatje
Twee flopclubs.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat Arsenal - Manchester United ook op je lijstje?
Eens kijken naar de strijd om plek 3, en natuurlijk Ajaxgod al ben ik daar niet helemaal objectief in. En dan nog een stukje Arsenal-Unitedquote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je? Welke wedstrijden lijken je leuk? Denk dat ze alle 4 niet echt spannend worden
Tweede helft. Misschien zet ik de eerste helft nog tegelijk met Ajax aan maar denk het nietquote:Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat Arsenal - Manchester United ook op je lijstje?
Vitesse - Feyenoord sowieso niet, dat wint Vitesse.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je? Welke wedstrijden lijken je leuk? Denk dat ze alle 4 niet echt spannend worden
Zal wel weer intense oogaids worden zoals bij meeste toppers in Premier League (BESTE COMPETITIE TER WERELD!!!)quote:
Vooral alle wedstrijden met Manchester United die altijd saai spelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel weer intense oogaids worden zoals bij meeste toppers in Premier League (BESTE COMPETITIE TER WERELD!!!)
Dit heb ik even gemist, wat was daarmee aan de hand?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren zei Gozubuyuk kennelijk tegen Schwaab dat hij geen briefje mocht lezen
Dat is toch helemaal niet het probleem van die scheids? Als hij daardoor niet oplet en een tegengoal veroorzaakt is dat toch het probleem van Schwaab. Klinkt voor mij als gevalletje marchanderen
Na zijn entree overhandigde Sadílek een briefje aan Daniel Schwaab. Het bleek een briefje van keeperstrainer Ruud Hesp met aanwijzingen over standaardsituaties.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist, wat was daarmee aan de hand?
Ik ben ook wel benieuwd naar de regels op dat gebiedquote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren zei Gozubuyuk kennelijk tegen Schwaab dat hij geen briefje mocht lezen
Dat is toch helemaal niet het probleem van die scheids? Als hij daardoor niet oplet en een tegengoal veroorzaakt is dat toch het probleem van Schwaab. Klinkt voor mij als gevalletje marchanderen
Dat gaat de scheids geen kut aan inderdaad lijkt mequote:Op zondag 10 maart 2019 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na zijn entree overhandigde Sadílek een briefje aan Daniel Schwaab. Het bleek een briefje van keeperstrainer Ruud Hesp met aanwijzingen over standaardsituaties.
Alleen, kon Schwaab er niets mee en deed hij het briefje snel weer weg in zijn kous. "Er stond te veel op en ik had geen tijd om het te lezen omdat de scheidsrechter (Serdar Gözübüyük, red.) zei dat ik het weg moest stoppen", aldus Schwaab na afloop. "Ik wilde het nog een keer terugkijken, maar het mocht niet."
https://nos.nl/artikel/22(...)-niet-mag-lezen.html
Met reactie van Schwaab
Tegen fucking NAC een briefje nodig hebben. Mi gado.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na zijn entree overhandigde Sadílek een briefje aan Daniel Schwaab. Het bleek een briefje van keeperstrainer Ruud Hesp met aanwijzingen over standaardsituaties.
Alleen, kon Schwaab er niets mee en deed hij het briefje snel weer weg in zijn kous. "Er stond te veel op en ik had geen tijd om het te lezen omdat de scheidsrechter (Serdar Gözübüyük, red.) zei dat ik het weg moest stoppen", aldus Schwaab na afloop. "Ik wilde het nog een keer terugkijken, maar het mocht niet."
https://nos.nl/artikel/22(...)-niet-mag-lezen.html
Met reactie van Schwaab
Die hebben ook nog lekker even Excelsior uit en VVV uit toch? Dat zijn wel fijne potjesquote:Op zondag 10 maart 2019 12:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Tegen fucking NAC een briefje nodig hebben. Mi gado.
Excelsior-uit was vorige week.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben ook nog lekker even Excelsior uit en VVV uit toch? Dat zijn wel fijne potjes
Nou zo goed volg ik het de laatste weken dusquote:
Klopt, vrijwel alleen maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV speelt wel opvallend vaak uit.
Heb je tegenwoordig een vriendin ofzo?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou zo goed volg ik het de laatste weken dusEn zo wakker ben ik
Schei toch uit johquote:Op zondag 10 maart 2019 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig een vriendin ofzo?
Tagliano heeft de nieuwe policy geschrevenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schei toch uit joh
Nee aardig druk gehad de afgelopen weken
Meghan Marklequote:Op zondag 10 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano gaat maar weer terug naar zijn Megan Markle-UI ja
Die credits gaan gewoon naar Dannyquote:Op zondag 10 maart 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tagliano heeft de nieuwe policy geschreven
Geregeldquote:Op zondag 10 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano gaat maar weer terug naar zijn Megan Markle-UI ja
quote:
Volgens mij is zo'n koninklijk leventje helemaal niet zo leukquote:Op zondag 10 maart 2019 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
goed leven en daarvoor niks te hoeven doen
Hangt wel van af welk land. In Nederland is het wel lekker denk ik. In Engeland moet je telkens uitkijken voor walgelijke paparazzi. The Sun, Daily Mail, Daily Mirrorquote:Op zondag 10 maart 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..][..]
Volgens mij is zo'n koninklijk leventje helemaal niet zo leuk
Ja je privacy kwijt, ook allemaal van dat soort verplichtingen doen voor staatsbezoeken en speeches houden of naar andere saaie gelegenheden gaan. En je moet altijd heel netjes en beleefd overkomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt wel van af welk land. In Nederland is het wel lekker denk ik. In Engeland moet je telkens uitkijken voor walgelijke paparazzi. The Sun, Daily Mail, Daily Mirror
Brom en geniaal in een zin. Gelachen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Om dit nog te winnen heeft van den Brom ook een geniaal plan nodig.
Koningshuizenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je privacy kwijt, ook allemaal van dat soort verplichtingen doen voor staatsbezoeken en speeches houden of naar andere saaie gelegenheden gaan. En je moet altijd heel netjes en beleefd overkomen.
Wa'n aids.
Af en toe even met de beentjes wijd.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
goed leven en daarvoor niks te hoeven doen
Denk dat als je nog 1 a 2 jaar verder teruggaat het niet beter wordtquote:Op zondag 10 maart 2019 13:48 schreef Bugno2 het volgende:
Lol, kwam een stand tegen van 6 jaar geleden. Ajax stond toen na 26 wedstrijden bovenaan met 9 gelijke spelen en twee verliespartijen. FronsGenot.
Met dit soort opstellingen:quote:Op zondag 10 maart 2019 13:48 schreef Bugno2 het volgende:
Lol, kwam een stand tegen van 6 jaar geleden. Ajax stond toen na 26 wedstrijden bovenaan met 9 gelijke spelen en twee verliespartijen. FronsGenot.
Schönegod rechtsbuitenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit soort opstellingen:
Vermeer, van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Eriksen, Siem de Jong, Schöne, Sigthórsson, Fischer
(lol)
Siggy zat er dicht tegenaan zichzelf eindelijk te gaan belonen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer, van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Eriksen, Siem de Jong, Schöne, Sigthórsson, Fischer
(lol)
Nu moet ik weer aan die bekerfinale denken.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
Met voormalig AZ-spelers die altijd mislukken bij Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
Fernandez god.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die bekerfinale denken.
Best genant.
Tja, lijkt me duidelijk. Je mist een type Messiquote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Siggy zat er dicht tegenaan zichzelf eindelijk te gaan belonen.
"FC Nantes announced on March 8th 2019 that Kolbeinn's contract had been terminated[25]."quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"FC Nantes announced on March 8th 2019 that Kolbeinn's contract had been terminated[25]."
Toen waren Eriksen en Alderweireld al weg.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die bekerfinale denken.
Best genant.
quote:
En dat werd ergerquote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:04 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA DEZE WEDSTRIJD IS BIJNA AFGELOPEN.
Hij heeft dit zelf gelukkig ook ingezien.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
Wat een saai betonvoetbal speelt Stam zeg.
Dat lijkt me geen trainer voor een topclub.
Daar is Stam het gelukkig zelf ook mee eensquote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
De trainer is zo goed als zijn materiaalquote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
Bedankt.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar is Stam het gelukkig zelf ook mee eens
Lekker boeiend wat voor voetbal hij speelt.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:08 schreef GGMM het volgende:
Ja, dan sta je als tegenstander eigenlijk al met 1-0 achter.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat voor voetbal hij speelt.
Er komt gewoon iemand binnen hè.
Dapper!quote:Op zondag 10 maart 2019 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Als een echte baas onder ga ik gewoon de kastijding hier in plaats van te schuilen in het Feyenoordtopic
Soort zoekt soortquote:Op zondag 10 maart 2019 14:22 schreef onlogisch het volgende:
Als een echte baas onder ga ik gewoon de kastijding hier in plaats van te schuilen in het Feyenoordtopic
Met een half oog gekeken. PEC deed het wel lollig in de eerste helft, niet heel veel mis meequote:
Fijn om te constateren dat jij ook een baas bent en niet als een laffe haas in het Feyenoordtopic schuiltquote:
Kijk jij Feyenoord niet met de volledige toewijding zonder FOK! erbij?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn om te constateren dat jij ook een baas bent en niet als een laffe haas in het Feyenoordtopic schuilt
Daar kan ik me op zich nog wel wat bij voorstellen, iig meer dan Emmen-Heraclesquote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een gekke plek.
Hij zat ooit bij NAC op de tribune (toen het geen campagnetijd was)
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij Feyenoord niet met de volledige toewijding zonder FOK! erbij?
Ik ook (als je van bier houdt)quote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar kan ik me op zich nog wel wat bij voorstellen, iig meer dan Emmen-Heracles
De act-act van VBL is vermoeiend.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
De Robin van Persie-act is weer ON TOUR.
Waarom heeft hij een alien op z'n schouders?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het idee dat dat kind ook niet helemaal goed kon lopen oidquote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hopen hiermee buitenaards voetbal te laten zien.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een alien op z'n schouders?
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hopen hiermee buitenaards voetbal te laten zien.
YNWA alone alone alonequote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn om te constateren dat jij ook een baas bent en niet als een laffe haas in het Feyenoordtopic schuilt
Blijft wel een schitterende voetballer.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Feyenoord 2-0 de boot in zal gaan. Dus een punt is al mooi meegenomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben je tevreden met een punt of telt vandaag alleen de winst?
Zeker een prima voetballerquote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijft wel een schitterende voetballer.
Wat ie om het veld ziet interesseert me geen reet. Maar hij is wel een speler waarvoor je naar het stadion komt
Ik verwacht een gelijk opgaande wedstrijd waarin wel wat goals gaan vallen. 2-2 zou wat mij betreft een logische uitslag zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord 2-0 de boot in zal gaan. Dus een punt is al mooi meegenomen.
Feyenoord wel favoriet volgens unibetquote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord 2-0 de boot in zal gaan. Dus een punt is al mooi meegenomen.
Het is een schande, maar wel de bikkelharde realiteit.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
een puntje pakken bij Vitesse is echt iets om blij mee te zijn man
Die zitten er wel vaker naast.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Feyenoord wel favoriet volgens unibet
Vitesse kan er dan ook geen klote van met dat vreemdelingenlegioenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Feyenoord wel favoriet volgens unibet
Alleen die trainer is een baas. En Linssen. Verder ellende inderdaad.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Vitesse kan er dan ook geen klote van met dat vreemdelingenlegioen
Vitesse is mokerslecht, maar het is niet dat het voor Feyenoord uitmaakt in uitwedstrijdenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Vitesse kan er dan ook geen klote van met dat vreemdelingenlegioen
Kingflopland loopt nog rond dus dan mag het blijkbaarquote:Op zondag 10 maart 2019 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogen acts nog? Heb voor de zekerheid een TR meegepakt
Dan nog ben je niet blij met een punt. Vitesse kan er geen klote van joh.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is een schande, maar wel de bikkelharde realiteit.
Yats appt niet tijdens de wedstrijd toch? Hij is erbij neem ik aanquote:Op zondag 10 maart 2019 14:39 schreef fetX het volgende:
Stelling: yats gaat binnen nu en een half uur miemelen over de scheids.
Feyenoord ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan nog ben je niet blij met een punt. Vitesse kan er geen klote van joh.
Shit. Nou ja, dan horen we heb erna wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yats appt niet tijdens de wedstrijd toch? Hij is erbij neem ik aan
Roland vindt het niet leuk als je hem zo noemt. Helemaal niet als ie zich niet kan verdedigen. Hij zit namelijk in de kerk.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Kingflopland loopt nog rond dus dan mag het blijkbaar
Miemelen is een leuk woordquote:Op zondag 10 maart 2019 14:39 schreef fetX het volgende:
Stelling: yats gaat binnen nu en een half uur miemelen over de scheids.
Vitesse lijkt me alsnog beter dan Groningen, EXCELSIOR en PEC Zwolle.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan nog ben je niet blij met een punt. Vitesse kan er geen klote van joh.
Je kan hem er best bij hebben, maar we moeten niet gaan doen of hij vanaf dag 1 even het elftal op sleeptouw gaat nemenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou jij hem bij Ajax willen zien?
Ik twijfel nog.
Spelers als Odegaard zijn wel de spelers waar Ajax naar zal gaan kijken met de aanstaande leegloop.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan hem er best bij hebben, maar we moeten niet gaan doen of hij vanaf dag 1 even het elftal op sleeptouw gaat nemen
Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook prima, ik zou hem alleen niet zien als DE versterkingquote:Op zondag 10 maart 2019 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spelers als Odegaard zijn wel de spelers waar Ajax naar zal gaan kijken met de aanstaande leegloop.
Amputeren die hapquote:Op zondag 10 maart 2019 14:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Ik ben helaas in plaats van in het stadion nu op de eerste hulp in het ziekenhuis. Ongelukje gehad.
Maasgebouw bestormd?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Ik ben helaas in plaats van in het stadion nu op de eerste hulp in het ziekenhuis. Ongelukje gehad.
Nee hij is nog geen niveau Ziyech bij Twente, maar heb hem wel liever dan onzin als Labyad.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kan hem er best bij hebben, maar we moeten niet gaan doen of hij vanaf dag 1 even het elftal op sleeptouw gaat nemen
Normaal wel, nu niet. Ik lig hier aan een infuusje.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Yats appt niet tijdens de wedstrijd toch? Hij is erbij neem ik aan
Dat kloptquote:Op zondag 10 maart 2019 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij is nog geen niveau Ziyech bij Twente, maar heb hem wel liever dan onzin als Labyad.
Maar 20 miljoen gaat wat ver.
Sterkte kerel. Kun je de pot wel volgen?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Normaal wel, nu niet. Ik lig hier aan een infuusje.
wij Fok!vrienden, wensen je veel sterkte toe.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:47 schreef yats het volgende:
[..]
Normaal wel, nu niet. Ik lig hier aan een infuusje.
PSV ook en die pot liep wel prima.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vitesse lijkt me alsnog beter dan Groningen, EXCELSIOR en PEC Zwolle.
Jammer.quote:
Als we maar niet Gijps advies opvolgen en 'stoppers van Watford en rechtsbacks van West Bromwich Albion' gaan halen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
Aan de andere kant boeit geld echt geen ene neuk straks
Ik denk dat je weer moet zoeken naar spelers die affiniteit hebben met Eredivisie. Al weet ik niet wat er te halen valt eigenlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we maar niet Gijps advies opvolgen en 'stoppers van Watford en rechtsbacks van West Bromwich Albion' gaan halen.
The horrorquote:Op zondag 10 maart 2019 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als we maar niet Gijps advies opvolgen en 'stoppers van Watford en rechtsbacks van West Bromwich Albion' gaan halen.
Pröpper?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer moet zoeken naar spelers die affiniteit hebben met Eredivisie. Al weet ik niet wat er te halen valt eigenlijk.
Suarez terughalenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat je weer moet zoeken naar spelers die affiniteit hebben met Eredivisie. Al weet ik niet wat er te halen valt eigenlijk.
Ja we moeten iedereen verkopen om pure middelmaat uit Engeland voor gigantische salarissen te halenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
The horror
Als die dat echt gezegd heeft begint hij ook wel weer een nieuw stadium van doorslaan aan te tikken
Suarez, Vertonghen, Alderweireld, Messi, Ronaldoquote:Op zondag 10 maart 2019 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat ik Propper dit seizoen niet heb zien spelen (of hij zit toch altijd op bank). Vertonghen pas volgend jaar denk ik. Tenzij Spurs nog een sommetje wil vangen voor hem. Al is Jan nog fit genoeg om nog een jaar Premier League te spelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpper?
Suarez, Vertonghen en Alderweireld is nog te vroeg.
Ja, als jullie het niet doen doe ik het wel. De aanwezige bewaker keek me nogal vreemd aan.quote:
Alleen via mijn vaste voetbalvrienden.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Sterkte kerel. Kun je de pot wel volgen?
Daarom, maar ik vind het ook niet zo erg om voor volgend jaar weer een hoop nieuwe talenten te halen. Volgend jaar kunnen ze dan wennen aan Ajax, en dan het jaar erna weer knallen met spelers als Vertonghen en Suárez erbij.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Al moet ik zeggen dat ik Propper dit seizoen niet heb zien spelen (of hij zit toch altijd op bank). Vertonghen pas volgend jaar denk ik. Tenzij Spurs nog een sommetje wil vangen voor hem. Al is Jan nog fit genoeg om nog een jaar Premier League te spelen.
Tussenjaargenotquote:Op zondag 10 maart 2019 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, maar ik vind het ook niet zo erg om voor volgend jaar weer een hoop nieuwe talenten te halen. Volgend jaar kunnen ze dan wennen aan Ajax, en dan het jaar erna weer knallen met spelers als Vertonghen en Suárez erbij.
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, maar ik vind het ook niet zo erg om voor volgend jaar weer een hoop nieuwe talenten te halen. Volgend jaar kunnen ze dan wennen aan Ajax, en dan het jaar erna weer knallen met spelers als Vertonghen en Suárez erbij.
Suarez verwacht ik eigenlijk niet. Vertonghen heeft wel gezegd open te staan voor een terugkeer.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat aan de orde, dat Vertonghen & Suarez terug gaan naar Ajax?
Nee, Suarez gaat naar Groningen.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertonghen zou ik niet uit willen sluiten. Al betwijfel ik of dat dit jaar zou gebeurenquote:Op zondag 10 maart 2019 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog kampioen kunnen worden, alleen Europees verwacht ik er minder van (alhoewel overwintering wel verplicht is)quote:
Ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo oud is Suarez toch nog niet? Loopt zijn contract af dan of zo?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog kampioen kunnen worden, alleen Europees verwacht ik er minder van (alhoewel overwintering wel verplicht is)[..]
Ja.
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:55 schreef GGMM het volgende:
Ik zie Suarez wel terugkomen. Dat is een echte Ajacid
Hij is 32quote:Op zondag 10 maart 2019 14:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo oud is Suarez toch nog niet? Loopt zijn contract af dan of zo?
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is de wedstrijd een beetje aan te gluren?
Neequote:Op zondag 10 maart 2019 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aha.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:59 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch is af.
Maar even dat ook hij het snapt:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 10 maart 2019 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord domineert en krijgt genoeg kansen, maar scoort niet (water is nat).quote:Op zondag 10 maart 2019 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik volg Suarez niet op Twitter. Dus ik vind niet dat mij dit aan te rekenen valt. En doe je dat wel dan moet je dat lekker doen ouwe reus.quote:
Feyenoord domineert - water is nat.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord domineert en krijgt genoeg kansen, maar scoort niet (water is nat).
Maar je volgt mij wel en ik had hem geretweetquote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik volg Suarez niet op Twitter. Dus ik vind niet dat mij dit aan te rekenen valt. En doe je dat wel dan moet je dat lekker doen ouwe reus.
Niet gelezen. (de tweet)quote:Op zondag 10 maart 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je volgt mij wel en ik had hem geretweet
Het ging dan ook over het gedeelte kansen missen.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord domineert - water is nat.
Dit klopt niet helemaal.
Valentijn is meteen weer doorgeschoten dat Ajax de CL moet winnen.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe zal die naar de 1-4 gekeken hebben
quote:
quote:
Mooi, ik mis dus niets.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord domineert en krijgt genoeg kansen, maar scoort niet (water is nat).
Jammer dat mij negeertquote:Op zondag 10 maart 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooi, ik mis dus niets.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valentijn is meteen weer doorgeschoten dat Ajax de CL moet winnen.
Zodat als dat niet lukt het tijd is voor Ten Hag om te vertrekken
Jawel, gevoel voor humor.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mooi, ik mis dus niets.
quote:Op zondag 10 maart 2019 15:03 schreef GGMM het volgende:
Mijn 'Ik neem Valentijn niet zo serieus'- tweet heeft 7 likes gekregen
Ik denk dat jij een van de weinigen bent die dat vindt.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is maar goed dat het seizoen sowieso geweldig is vanwege de 6-2.
Alweer, of nog steeds?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik schakel net in maar wat is Feyenoord weer vreselijk matig. Het is maar goed dat het seizoen sowieso geweldig is vanwege de 6-2.
Volgens Harry Vermeegen wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Met Jaap Stam gaat Feyenoord volgend seizoen weer vol voor de titel jongens
Haps is een goede back. Als ‘ie speeltquote:Op zondag 10 maart 2019 15:08 schreef Tagliano het volgende:
Tagliafico was twee miljoen goedkoper dan Haps
Leeft die nog?quote:Op zondag 10 maart 2019 15:09 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgens Harry Vermeegen wel.
Haps hype, werd opeens gebracht als enorm talent. Terwijl die al 24 was.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:08 schreef Tagliano het volgende:
MOUWEN OPSTROPENquote:Op zondag 10 maart 2019 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
Met Jaap Stam gaat Feyenoord volgend seizoen weer vol voor de titel jongens
Ik ben er vandaag niet echt van onder de indruk. Al geldt dat voor een stuk of 15 spelersquote:
En Tagliafico werd nog aangeboden aan Feyenoord ook, dus zelfs Martin van Geel had al van hem gehoord.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:08 schreef Tagliano het volgende:
Van Geel hoort niet bij een topclub.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Tagliafico werd nog aangeboden aan Feyenoord ook, dus zelfs Martin van Geel had al van hem gehoord.
Je stelt niet al te hoge eisen, merk ikquote:Op zondag 10 maart 2019 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je er niet zoveel kijk op. Speelt echt dikke prima vandaag (tot nu toe).
Ja, verkopen kan hij wel.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist wel Babel, fucking Ryan Babel te slijten aan Liverpool voor 17 miljoen
je bent feyenoorder of nietquote:Op zondag 10 maart 2019 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je stelt niet al te hoge eisen, merk ik
Kreeg ooit een stadionverbod bij AZ.quote:
17 miljoen klinkt niet meer als zoveel.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist wel Babel, fucking Ryan Babel te slijten aan Liverpool voor 17 miljoen
hij heeft ook wel goed verkocht, maar als je hem daarna ook zelf de inkopen laat doenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had Feyenoord nu wel meer geld gehad.
2007. Begrijpelijk. Toen knikkerde je nog....quote:Op zondag 10 maart 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
17 miljoen klinkt niet meer als zoveel.
Hij had Jörgensen ook moeten verkopen natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2019 15:15 schreef Adames het volgende:
[..]
hij heeft ook wel goed verkocht, maar als je hem daarna ook zelf de inkopen laat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |