Lekker het doucheputje weer vol.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Freisia niet. Allemaal zwarte haren.
Vind je? Welke wedstrijden lijken je leuk? Denk dat ze alle 4 niet echt spannend wordenquote:Op zondag 10 maart 2019 11:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ziet er nog wel uit als een aardig programmaatje
De zon schijnt altijd wel hoor, of er nu wat wolkjes op planeet Aarde hangen boeit hem geen ene reet.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu gewoon hoor
Allemaal de schuld van Krikke.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu gewoon hoor
Staat Arsenal - Manchester United ook op je lijstje?quote:Op zondag 10 maart 2019 11:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit ziet er nog wel uit als een aardig programmaatje
Twee flopclubs.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat Arsenal - Manchester United ook op je lijstje?
Eens kijken naar de strijd om plek 3, en natuurlijk Ajaxgod al ben ik daar niet helemaal objectief in. En dan nog een stukje Arsenal-Unitedquote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je? Welke wedstrijden lijken je leuk? Denk dat ze alle 4 niet echt spannend worden
Tweede helft. Misschien zet ik de eerste helft nog tegelijk met Ajax aan maar denk het nietquote:Op zondag 10 maart 2019 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat Arsenal - Manchester United ook op je lijstje?
Vitesse - Feyenoord sowieso niet, dat wint Vitesse.quote:Op zondag 10 maart 2019 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je? Welke wedstrijden lijken je leuk? Denk dat ze alle 4 niet echt spannend worden
Zal wel weer intense oogaids worden zoals bij meeste toppers in Premier League (BESTE COMPETITIE TER WERELD!!!)quote:
Vooral alle wedstrijden met Manchester United die altijd saai spelen.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel weer intense oogaids worden zoals bij meeste toppers in Premier League (BESTE COMPETITIE TER WERELD!!!)
Dit heb ik even gemist, wat was daarmee aan de hand?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren zei Gozubuyuk kennelijk tegen Schwaab dat hij geen briefje mocht lezen
Dat is toch helemaal niet het probleem van die scheids? Als hij daardoor niet oplet en een tegengoal veroorzaakt is dat toch het probleem van Schwaab. Klinkt voor mij als gevalletje marchanderen
Na zijn entree overhandigde Sadílek een briefje aan Daniel Schwaab. Het bleek een briefje van keeperstrainer Ruud Hesp met aanwijzingen over standaardsituaties.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit heb ik even gemist, wat was daarmee aan de hand?
Ik ben ook wel benieuwd naar de regels op dat gebiedquote:Op zondag 10 maart 2019 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren zei Gozubuyuk kennelijk tegen Schwaab dat hij geen briefje mocht lezen
Dat is toch helemaal niet het probleem van die scheids? Als hij daardoor niet oplet en een tegengoal veroorzaakt is dat toch het probleem van Schwaab. Klinkt voor mij als gevalletje marchanderen
Dat gaat de scheids geen kut aan inderdaad lijkt mequote:Op zondag 10 maart 2019 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na zijn entree overhandigde Sadílek een briefje aan Daniel Schwaab. Het bleek een briefje van keeperstrainer Ruud Hesp met aanwijzingen over standaardsituaties.
Alleen, kon Schwaab er niets mee en deed hij het briefje snel weer weg in zijn kous. "Er stond te veel op en ik had geen tijd om het te lezen omdat de scheidsrechter (Serdar Gözübüyük, red.) zei dat ik het weg moest stoppen", aldus Schwaab na afloop. "Ik wilde het nog een keer terugkijken, maar het mocht niet."
https://nos.nl/artikel/22(...)-niet-mag-lezen.html
Met reactie van Schwaab
Tegen fucking NAC een briefje nodig hebben. Mi gado.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Na zijn entree overhandigde Sadílek een briefje aan Daniel Schwaab. Het bleek een briefje van keeperstrainer Ruud Hesp met aanwijzingen over standaardsituaties.
Alleen, kon Schwaab er niets mee en deed hij het briefje snel weer weg in zijn kous. "Er stond te veel op en ik had geen tijd om het te lezen omdat de scheidsrechter (Serdar Gözübüyük, red.) zei dat ik het weg moest stoppen", aldus Schwaab na afloop. "Ik wilde het nog een keer terugkijken, maar het mocht niet."
https://nos.nl/artikel/22(...)-niet-mag-lezen.html
Met reactie van Schwaab
Die hebben ook nog lekker even Excelsior uit en VVV uit toch? Dat zijn wel fijne potjesquote:Op zondag 10 maart 2019 12:37 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Tegen fucking NAC een briefje nodig hebben. Mi gado.
Excelsior-uit was vorige week.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die hebben ook nog lekker even Excelsior uit en VVV uit toch? Dat zijn wel fijne potjes
Nou zo goed volg ik het de laatste weken dusquote:
Klopt, vrijwel alleen maar.quote:Op zondag 10 maart 2019 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV speelt wel opvallend vaak uit.
Heb je tegenwoordig een vriendin ofzo?quote:Op zondag 10 maart 2019 12:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou zo goed volg ik het de laatste weken dusEn zo wakker ben ik
Schei toch uit johquote:Op zondag 10 maart 2019 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig een vriendin ofzo?
Tagliano heeft de nieuwe policy geschrevenquote:Op zondag 10 maart 2019 12:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schei toch uit joh
Nee aardig druk gehad de afgelopen weken
Meghan Marklequote:Op zondag 10 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano gaat maar weer terug naar zijn Megan Markle-UI ja
Die credits gaan gewoon naar Dannyquote:Op zondag 10 maart 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tagliano heeft de nieuwe policy geschreven
Geregeldquote:Op zondag 10 maart 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tagliano gaat maar weer terug naar zijn Megan Markle-UI ja
quote:
Volgens mij is zo'n koninklijk leventje helemaal niet zo leukquote:Op zondag 10 maart 2019 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
goed leven en daarvoor niks te hoeven doen
Hangt wel van af welk land. In Nederland is het wel lekker denk ik. In Engeland moet je telkens uitkijken voor walgelijke paparazzi. The Sun, Daily Mail, Daily Mirrorquote:Op zondag 10 maart 2019 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..][..]
Volgens mij is zo'n koninklijk leventje helemaal niet zo leuk
Ja je privacy kwijt, ook allemaal van dat soort verplichtingen doen voor staatsbezoeken en speeches houden of naar andere saaie gelegenheden gaan. En je moet altijd heel netjes en beleefd overkomen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hangt wel van af welk land. In Nederland is het wel lekker denk ik. In Engeland moet je telkens uitkijken voor walgelijke paparazzi. The Sun, Daily Mail, Daily Mirror
Brom en geniaal in een zin. Gelachen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Om dit nog te winnen heeft van den Brom ook een geniaal plan nodig.
Koningshuizenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja je privacy kwijt, ook allemaal van dat soort verplichtingen doen voor staatsbezoeken en speeches houden of naar andere saaie gelegenheden gaan. En je moet altijd heel netjes en beleefd overkomen.
Wa'n aids.
Af en toe even met de beentjes wijd.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
goed leven en daarvoor niks te hoeven doen
Denk dat als je nog 1 a 2 jaar verder teruggaat het niet beter wordtquote:Op zondag 10 maart 2019 13:48 schreef Bugno2 het volgende:
Lol, kwam een stand tegen van 6 jaar geleden. Ajax stond toen na 26 wedstrijden bovenaan met 9 gelijke spelen en twee verliespartijen. FronsGenot.
Met dit soort opstellingen:quote:Op zondag 10 maart 2019 13:48 schreef Bugno2 het volgende:
Lol, kwam een stand tegen van 6 jaar geleden. Ajax stond toen na 26 wedstrijden bovenaan met 9 gelijke spelen en twee verliespartijen. FronsGenot.
Schönegod rechtsbuitenquote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit soort opstellingen:
Vermeer, van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Eriksen, Siem de Jong, Schöne, Sigthórsson, Fischer
(lol)
Siggy zat er dicht tegenaan zichzelf eindelijk te gaan belonen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vermeer, van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Eriksen, Siem de Jong, Schöne, Sigthórsson, Fischer
(lol)
Nu moet ik weer aan die bekerfinale denken.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
Met voormalig AZ-spelers die altijd mislukken bij Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
Fernandez god.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die bekerfinale denken.
Best genant.
Tja, lijkt me duidelijk. Je mist een type Messiquote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Siggy zat er dicht tegenaan zichzelf eindelijk te gaan belonen.
"FC Nantes announced on March 8th 2019 that Kolbeinn's contract had been terminated[25]."quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 14:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"FC Nantes announced on March 8th 2019 that Kolbeinn's contract had been terminated[25]."
Toen waren Eriksen en Alderweireld al weg.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu moet ik weer aan die bekerfinale denken.
Best genant.
quote:
En dat werd ergerquote:Op zondag 10 maart 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |