Kan mooi de bierkelder bewaken.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze honden zijn wel echt nice hoor ook qua karakter. Werden gefokt om op beren te jagen. Is heel rustig maar als er echt iets is ook extreem beschermend. Echt tot op eigen dood.
En Japans
Naarmate vrouwen ouder worden en de eierstokken beginnen te rammelen worden ze minder veeleisend, misschien kan je daar van profiteren.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja kinderen krijgen zal bij mij lastig worden, maar met mijn neefje en nichtje zal het ook wel leuk zijn
Thekla Reuten en verstandige teksten.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is wel een echte literaire klassieker.
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan mooi de bierkelder bewaken.[..]
Naarmate vrouwen ouder worden en de eierstokken beginnen te rammelen worden ze minder veeleisend, misschien kan je daar van profiteren.
Kan ik nog wel mijn eisen hebben zodat ik niet helemaal gek word van iemandquote:Op zondag 10 maart 2019 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Naarmate vrouwen ouder worden en de eierstokken beginnen te rammelen worden ze minder veeleisend, misschien kan je daar van profiteren.
Als je ze voor het uitzoeken hebt kom je daar wel uit hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mijn eisen hebben zodat ik niet helemaal gek word van iemand
Voor genoeg vrouwen is dat ook lastig en die hebben het daadwerkelijk voor het uitzoekenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ze voor het uitzoeken hebt kom je daar wel uit hoor
Die baalt eigenlijk vooral. Heeft er hard voor getraind.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
CPC loop afgelast, boft jouw vrouw even.
ze kan zelf toch wel gaan lopenquote:Op zondag 10 maart 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die baalt eigenlijk vooral. Heeft er hard voor getraind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |