De ballen gingen wel over het net. Maar ik was niet de nieuwe Federer.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was jij wel goed in tennis overigens?
Was vorige week. Ben ook maar 1 dag gegaan. Kon me niet motiveren dit jaar.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet jij nu niet carnaval vieren Knut?
Of was dat vorige week
Welk ras?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
JR
We gaan binnenkort voor puppy kijken
Ik was ook helemaal niet in het Zuiden trouwens.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was vorige week. Ben ook maar 1 dag gegaan. Kon me niet motiveren dit jaar.
Het lijkt mij best een leuke sport om te doen (om te kijken is het ook wel leuk, alleen de Grand Slams dan).quote:Op zondag 10 maart 2019 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De ballen gingen wel over het net. Maar ik was niet de nieuwe Federer.
Dit is wel een echte literaire klassieker.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
Boom heeft pijn, komt door de tak
Boom is kwaad op tak.
Ze stoot hem af.
Tak rot.
Ziekte kruipt erin.
Dan doodt de tak de boom.
Bah wat naarquote:Op zondag 10 maart 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
Boom heeft pijn, komt door de tak
Boom is kwaad op tak.
Ze stoot hem af.
Tak rot.
Ziekte kruipt erin.
Dan doodt de tak de boom.
Oh dat zijn wel toffe honden jaquote:Op zondag 10 maart 2019 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japans![]()
[ afbeelding ]
Shikoku ken
Ik vond badminton leuker.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt mij best een leuke sport om te doen (om te kijken is het ook wel leuk, alleen de Grand Slams dan).
Badminton deed ik vroeger alleen op de camping, wel altijd topvermaak.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond badminton leuker.
Misschien omdat ik daar meer mensen kende.
Er is nu ook een bekende Engelse hondenshow aan de gang (Crufts), Inso kent het vast. Mijn moeder volgt het ook, ik heb alleen de Gundogs categorie gekeken. Ons hondenras won niet, dus niet verder gekeken.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japans![]()
[ afbeelding ]
Shikoku ken
Ik kijk er nu al naar uit om, als ik later groot ben, met m'n kids op de camping te badmintonnenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Badminton deed ik vroeger alleen op de camping, wel altijd topvermaak.
Net als tafeltennis
Is juist 1 van oudste rassen ter wereld. Direct afgeleid van lokale wolf en daar al zeker 1000 jaar specifiek gefokt.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat zijn wel toffe honden ja![]()
Als je er nog maar iets van een wolf inziet, niet één of andere rare hond met een ingedrukt hoofd en allemaal gezondheidsklachten die daarbij horen.
Welke hebben jullie ook alweer?quote:Op zondag 10 maart 2019 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er is nu ook een bekende Engelse hondenshow aan de gang (Crufts), Inso kent het vast. Mijn moeder volgt het ook, ik heb alleen de Gundogs categorie gekeken. Ons hondenras won niet, dus niet verder gekeken.
Ik zal je op de hoogte houden als ik te horen krijg of dit nobele ras de competitie wint.
Je hebt ook van die kleppers wat je op het strand of in het zwembad kan doen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit om, als ik later groot ben, met m'n kids op de camping te badmintonnen
Eensquote:Op zondag 10 maart 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook van die kleppers wat je op het strand of in het zwembad kan doen.
Dat is ook genot.
Wel duidelijk te zien.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is juist 1 van oudste rassen ter wereld. Direct afgeleid van lokale wolf en daar al zeker 1000 jaar specifiek gefokt.
Een Engelse setterquote:Op zondag 10 maart 2019 00:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke hebben jullie ook alweer?
Nja kinderen krijgen zal bij mij lastig worden, maar met mijn neefje en nichtje zal het ook wel leuk zijnquote:Op zondag 10 maart 2019 00:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens
En als later op de camping met mn kinderen ook tafeltennis
Deze honden zijn wel echt nice hoor ook qua karakter. Werden gefokt om op beren te jagen. Is heel rustig maar als er echt iets is ook extreem beschermend. Echt tot op eigen dood.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel duidelijk te zien.
Al vind ik corgi's ook wel tof trouwensmaar komt omdat wij ooit op eentje mochten passen en die keek je telkens gigantisch blij aan bij het spelen met een bal
Kom op JRquote:Op zondag 10 maart 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja kinderen krijgen zal bij mij lastig worden, maar met mijn neefje en nichtje zal het ook wel leuk zijn
Kan mooi de bierkelder bewaken.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze honden zijn wel echt nice hoor ook qua karakter. Werden gefokt om op beren te jagen. Is heel rustig maar als er echt iets is ook extreem beschermend. Echt tot op eigen dood.
En Japans
Naarmate vrouwen ouder worden en de eierstokken beginnen te rammelen worden ze minder veeleisend, misschien kan je daar van profiteren.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja kinderen krijgen zal bij mij lastig worden, maar met mijn neefje en nichtje zal het ook wel leuk zijn
Thekla Reuten en verstandige teksten.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is wel een echte literaire klassieker.
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan mooi de bierkelder bewaken.[..]
Naarmate vrouwen ouder worden en de eierstokken beginnen te rammelen worden ze minder veeleisend, misschien kan je daar van profiteren.
Kan ik nog wel mijn eisen hebben zodat ik niet helemaal gek word van iemandquote:Op zondag 10 maart 2019 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Naarmate vrouwen ouder worden en de eierstokken beginnen te rammelen worden ze minder veeleisend, misschien kan je daar van profiteren.
Als je ze voor het uitzoeken hebt kom je daar wel uit hoorquote:Op zondag 10 maart 2019 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mijn eisen hebben zodat ik niet helemaal gek word van iemand
Voor genoeg vrouwen is dat ook lastig en die hebben het daadwerkelijk voor het uitzoekenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je ze voor het uitzoeken hebt kom je daar wel uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |