SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
De mijne ook.quote:
Vorige week was het jouw smaakquote:
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bijna alleen gestemd heb voor nummers die uit de top2000 dreigen te vallen, omdat ik het idee heb dat die stemmen nog zin hebben. Dus dan zit je vanzelf al meer mainstream.quote:
Wat dit? Dat verandert snel danquote:
Aha! Dus het komt allemaal door jou!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou moet ik ook wel zeggen dat ik bijna alleen gestemd heb voor nummers die uit de top2000 dreigen te vallen, omdat ik het idee heb dat die stemmen nog zin hebben. Dus dan zit je vanzelf al meer mainstream.
Klopt.... kwaliteitsmuziek.quote:
Ik kan het niet alleenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 23:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Aha! Dus het komt allemaal door jou!
Niets Vouter als het om de muzieksmaak van Vout gaatquote:
2x Toolquote:
ik betwijfel het ten zeerstequote:
Eentje van hun had je al niet gered in die paar minutenquote:
de laatste 4 nummers waren de nummer 1 als ik D. goed begreep..quote:
Ja, dus deze ookquote:Op zondag 10 maart 2019 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
de laatste 4 nummers waren de nummer 1 als ik D. goed begreep..
Ik beloof je dat ik Zagers en Evans in m'n stemlijstje zet dit jaarquote:Op zondag 10 maart 2019 00:03 schreef Zorro het volgende:
Geen Zager & Evans, geen Peter Sarstedt, geen Buddy Holly....
Gaan deze klassiekers dan voor altijd verloren? Is het zo dramatisch gesteld? Waar is die fles whisky?
Peter Sarstedt had ik ook wel op gehoopt, ja.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:03 schreef Zorro het volgende:
Geen Zager & Evans, geen Peter Sarstedt, geen Buddy Holly....
Gaan deze klassiekers dan voor altijd verloren? Is het zo dramatisch gesteld? Waar is die fles whisky?
Oké 1 van de nummers 1 danquote:Op zondag 10 maart 2019 00:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
de laatste 4 nummers waren de nummer 1 als ik D. goed begreep..
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:04 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik beloof je dat ik Zagers en Evans in m'n stemlijstje zet dit jaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
Eens!quote:
Graag gedaanquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef peaceman het volgende:
Morgenvroeg waarschijnlijk wel weer zondagmuziekjes trouwens
het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteitquote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Graag gedaan
Iedereen bedankt voor het luisteren
Zoals ik al zei, de animo na af, maar het was, deze laatste keer, toch nog wel de moeite waard
Voor de liefhebbers nog even mijn stemlijstje..Art For Art SakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sowieso moet er meer 10cc in de lijst
Voor de liefhebbers nog even mijn stemlijstje..Lekker duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe ik het ook, met sterretjes voor wat er in stond vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:07 schreef ok01 het volgende:
[..]
Art For Art Sake![]()
Sowieso moet er meer 10cc in de lijst
Het blijft een mooie afterpartyquote:Op zondag 10 maart 2019 00:06 schreef D. het volgende:
[..]
Graag gedaan
Iedereen bedankt voor het luisteren
Zoals ik al zei, de animo na af, maar het was, deze laatste keer, toch nog wel de moeite waard
ja, nouja, als je ziet dat er uiteindelijk nog geen 10% van de top 100 komt opdagen valt dat wat tegenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Lekker duidelijk
Dan doe ik het ook, met sterretjes voor wat er in stond vandaag:ook prima, maar iets minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
Ze weten niet wat ze gemist hebben!quote:Op zondag 10 maart 2019 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
ja, nouja, als je ziet dat er uiteindelijk nog geen 10% van de top 100 komt opdagen valt dat wat tegen
En The Hollies, Paul Young en The Zombies mogen ook blijvenquote:
ik snap het op zich wel hoor...quote:Op zondag 10 maart 2019 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
ja, nouja, als je ziet dat er uiteindelijk nog geen 10% van de top 100 komt opdagen valt dat wat tegen
Jawel, maar het was in eerste instantie toch een actie als soort van afterparty van de Top2000 chatquote:Op zondag 10 maart 2019 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik snap het op zich wel hoor...
maar ik heb ook wel eens gedraaid en dat alleen livelink luisterde en iemand anoniem. En dan toch een leuke show hebben. Daar gaat het uiteindelijk om.
Morgenvroeg waarschijnlijk wel weer zondagmuziekjes trouwens
Zie het als een meeting, iedereen wil komen maar uiteindelijk komen er veel nietquote:Op zondag 10 maart 2019 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar het was in eerste instantie toch een actie als soort van afterparty van de Top2000 chat
Ik kan toch wel zeggen dat je dan je verwachtingen gewoon een beetje moet aanpassen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar het was in eerste instantie toch een actie als soort van afterparty van de Top2000 chat
Dat.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
Zie het als een meeting, iedereen wil komen maar uiteindelijk komen er veel niet
daarom zei ik ook dat ik het wel snap.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:11 schreef D. het volgende:
[..]
Vorig jaar waren het er een stuk of 25quote:Op zondag 10 maart 2019 00:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan toch wel zeggen dat je dan je verwachtingen gewoon een beetje moet aanpassen.
Dat krijg je nooit voor elkaar om zoveel luisteraars te hebben.
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat.
Maar degenen die er zijn waarderen het wel.
Vorig jaar was ik een jaar jongerquote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat.
Dit inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2019 00:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat.
je zou eens vaker langs moeten komen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Luister eigenlijk nooit, maar speciaal vandaag ingeschakeld
Je weet nu de weg dus... vaker komen luisterenquote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
quote:
Eigenlijk wel ja...quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
je zou eens vaker langs moeten komen.
Ik probeer zo veel mogelijk te luister om mijn horizon te verbreden.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:14 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
tv aan, geluid uit, radio 49 aan. problem solvedquote:Op zondag 10 maart 2019 00:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja...
Maar ik moet dan meestal allerlei sportwedstrijden bekijken op tv
Voetbal, F1, Nascar, vanavond weer schaatsen, er is altijd wel wat.
Ja, precies. Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
tv aan, geluid uit, radio 49 aan. problem solved
Zeker bij voetbal is dat vaak een uitstekende oplossing, dus ik ga eens kijken of ik dat eens kan proberen.quote:Op zondag 10 maart 2019 00:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
tv aan, geluid uit, radio 49 aan. problem solved
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker bij voetbal is dat vaak een uitstekende oplossing, dus ik ga eens kijken of ik dat eens kan proberen.
Vroeg? Wat een eng woordquote:
Hoe vroeg is morgenvroeg?quote:
ow niet voor 10 uur denk ik.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 00:22 schreef peaceman het volgende:
Ik ben verdorie de enige die op Blur gestemd heeft
Dat red ik misschien welquote:
maar kan ook zo later worden... ligt eraan hoe laat ik wakker word.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zondag 10 maart 2019 09:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
Goedemorgen just me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had kleine Merel zich misdragen op school?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je zou het haast wel denkenquote:Op zondag 10 maart 2019 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Had kleine Merel zich misdragen op school?
Ja, en toen lag ik al ruim een uur wakker.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en just me. Wat was je vroeg, Melting
quote:Op zondag 10 maart 2019 09:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en just me. Wat was je vroeg, Melting
Niet echt.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:12 schreef just me het volgende:
[..]livelink
Melting is zich vast aan het voorbereiden op de wedstrijd van Ajax vandaag
Dan is het sowieso rustiger in de treinquote:Op zondag 10 maart 2019 09:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik denk dat ik wat eerder ga, en dan even Amsterdam in ga.
Ik heb een upgrade naar 1e klas gedaan. Zal dus sowieso rustiger zijn.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:15 schreef just me het volgende:
[..]
Dan is het sowieso rustiger in de trein
Ja met die regen is het ook geen pretjequote:Op zondag 10 maart 2019 09:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb een upgrade naar 1e klas gedaan. Zal dus sowieso rustiger zijn.
Van de andere kant; wat moet ik in Amsterdam in die tijd.
Daarom.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ja met die regen is het ook geen pretje
In geval van twijfel....quote:
Nou, ik ervaar dat momenteel toch anders.quote:Op zondag 10 maart 2019 09:46 schreef peaceman het volgende:
Amsterdam is zelfs in de regen mooi...
morge
quote:Op zondag 10 maart 2019 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, ik ervaar dat momenteel toch anders.
Daarom zo op pad naar onze Oosterburen...
![]()
nee, maar die komt hier toch niet...helaas.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2019 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman kijkt me met grote verbazing aan dat ik dit nummer helemaal meezing.
Ik zal peaceman niet teleurstellen. Ik kende het inderdaad niet.quote:Op zondag 10 maart 2019 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs de vraag.... Ken jij dit?
quote:Op zondag 10 maart 2019 10:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal peaceman niet teleurstellen. Ik kende het inderdaad niet.
uiteindelijk welquote:Op zondag 10 maart 2019 10:56 schreef livelink het volgende:
Ja, zo gaat het zonnetje nooit schijnen, he
quote:Op zondag 10 maart 2019 11:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga het zonnetje niet meer meemaken, denk ik. Ik moet weg. Misschien tot later en dank je wel peaceman.
meer een stukje actualiteitquote:
geen idee.. ik woon daar nietquote:
Niet even op buienradar gekeken?quote:
Leek me gezien de voorbij week wel gepast.quote:
Leuk idee, maar wij kijken schaatsen vanavondquote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zal ik vanavond weer eens wat deuntjes draaien?
Altijd leuk. Ben alleen nog wel een poosje zoet met nieuwe muziek luisterenquote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
LIjkt me leukquote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van - tot?quote:Op zondag 10 maart 2019 17:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gisteren tijdens de show van D. kwam Gup er ook vaak tussendoor.quote:
Vervelend, maar ik denk dan toch dat het aan de connectie van de zendende partij ligt dan aan GUP...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Gisteren tijdens de show van D. kwam Gup er ook vaak tussendoor.
Tja, ik heb geen idee. D. draaide met SAM en dacht dat het misschien daardoor kwam.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vervelend, maar ik denk dan toch dat het aan de connectie van de zendende partij ligt dan aan GUP...
De software is meestal de boosdoener niet, GUP komt er alleen doorheen als er geen ander (overrulend) signaal op de streamserver ontvangen wordt...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik heb geen idee. D. draaide met SAM en dacht dat het misschien daardoor kwam.
Wel Nederlandse slagroom?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit Duitsland apfelstrudel meegenomen, dus er mag nu koffie bij geserveerd worden...
Laat de koffie maar zitten. Ik ga wel voor de apfelstrudel met slagroom.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:33 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit Duitsland apfelstrudel meegenomen, dus er mag nu koffie bij geserveerd worden...
wel heel eventjes opwarmen ?quote:
Vanmiddag had ik Pfirsich Käse Torte met warme chocolademelk.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat de koffie maar zitten. Ik ga wel voor de apfelstrudel met slagroom.
had je een zonnetjequote:Op zondag 10 maart 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanmiddag had ik Pfirsich Käse Torte met warme chocolademelk.
Ogen dicht, luisteren naar het Duitse gewauwel om je heen en heel even net doen of je op wintersport bent...
Hoeft niet, het heeft al ruim 2 uur in de auto op staan warmen.quote:
jij boft toch maarquote:
Zij bofte dat er geen honkbal was en ze dus mocht shoppen in Duitsland...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij bofte dat er geen honkbal was en ze dus mocht shoppen in Duitsland...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mw MM heeft smaak aan de winkeltassen te zien
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
[..]
Zij bofte dat er geen honkbal was en ze dus mocht shoppen in Duitsland...Oef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Welnee. Waarom zou er geen leuke dame komen wonen?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:44 schreef Rafeiro het volgende:
M'n buurvrouw en m'n overburen gaan verhuizen. Heb er echt al van gedroomd dat er een leuke dame zou komen wonen, haha. Maar zal wel drama worden
Even opzoeken in Spotify...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
Leuke titel
Wordt nu afgespeeld : Zivert - Зелёные волны
All of you was anders wel behoorlijk standaard.quote:
Normaal is in Duitsland op zondag alles dicht, maar een outlet centrum, zo'n 30 km over de grens, was vandaag voor de afwisseling open. Dus vanmorgen die kant op goed geluk maar op gereden.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:45 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Mw MM heeft smaak aan de winkeltassen te zien![]()
Leuk als je zo goed kunt slagen! Waren het echt outletprijzen ?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Normaal is in Duitsland op zondag alles dicht, maar een outlet centrum, zo'n 30 km over de grens, was vandaag voor de afwisseling open. Dus vanmorgen die kant op goed geluk maar op gereden.
Met succes dus!
Dit was nog maar de eerste lading die ik even tussendoor in de auto mocht zetten.
En eerlijk is eerlijk, een deel is voor mij...
Geen idee, Cyrillisch schrift iig.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef livelink het volgende:
Je bent een beetje in de Russische hoek beland, zo te horen?
Het meeste wel, hoewel ze vaak ook zgn. 'New arrivals' tegen de normale nieuwprijs hadden liggen.quote:Op zondag 10 maart 2019 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Leuk als je zo goed kunt slagen! Waren het echt outletprijzen ?
Ik versta er geen reet van, maar ze doen in ieder geval blij...quote:Op zondag 10 maart 2019 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik nok hem zo wel, dacht even een opwarmer voor @:oscarmopperkont te doen, maar dit duurt te lang
JPOP/KPOP heeft dat vaakquote:Op zondag 10 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik versta er geen reet van, maar ze doen in ieder geval blij...
quote:Op zondag 10 maart 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het meeste wel, hoewel ze vaak ook zgn. 'New arrivals' tegen de normale nieuwprijs hadden liggen.
Maar dan nog was het sowieso goedkoper dan hier...
Ik haat kleding kopen en met dit soort toko's ben ik dan wel blij.
Binnen no time kan ik weer maanden vooruit...
Ja begrijp ik, jammer dat hij aangeeft te willen draaien en dan niet meer komtquote:Op zondag 10 maart 2019 19:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maar ik nok hem zo wel, dacht even een opwarmer voor @:oscarmopperkont te doen, maar dit duurt te lang
Ik ken het, bij een verkeerde keuze in Kyoto stonden we niet in het verwachte restaurant, maar in een karaoke tent.quote:
Hoef je geen 2x te vragenquote:Op zondag 10 maart 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga je volgende keer toch een keer mee?
graagquote:Op zondag 10 maart 2019 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal niet volgende week worden, maar ik hou je op de hoogte...
Graag gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, Gup draait een beetje door.
Dank je wel Rafeiro voor de opwarming die geen opwarming was.
graag geluisterdquote:
Mja, was al langer dan verwacht. En kreeg mic niet aan de praat.quote:
Niet meer gezien in het topic, ik ga lekker voor de buis hangenquote:
Jullie hadden best even langs kunnen komen. Zijn jullie naar Ochtrup geweest?quote:Op zondag 10 maart 2019 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeft niet, het heeft al ruim 2 uur in de auto op staan warmen.
In de buurt van Enschede sneeuwde het wel, zij het nat...
[..]
Zij bofte dat er geen honkbal was en ze dus mocht shoppen in Duitsland...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |