quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=grEzxgbXfw8quote:
Nu al dichtquote:Op maandag 29 april 2019 19:59 schreef Max23 het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=grEzxgbXfw8
[..]
https://www.haxball.com/play?c=grEzxgbXfw8
Je was te laat dikzak.quote:
Nou ja 10 minuten nadat 'ie opende.quote:
21:15 nog een poging?quote:
Oké Hans, dank je.quote:
Gewoon in de reclame van VI.quote:Op maandag 29 april 2019 20:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja 10 minuten nadat 'ie opende.
[..]
21:15 nog een poging?
Oh er is VI? Dan lijkt dat mij een goed idee vriendquote:
Erg onsportief om te scoren terwijl ik duidelijk aan het typen was.quote:Op maandag 29 april 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:
User @:Chevycaprice gaat even de mist in.
[ afbeelding ]
Ja, dit was beschamend.quote:Op maandag 29 april 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:
User @:Chevycaprice gaat even de mist in.
[ afbeelding ]
En weer. Telkens, net te laat.
[ afbeelding ]
Ontiegelijke kolder man. Ik zei zeer op tijd dat ik met onlogisch van positie wilde wisselen, hij had het door, dus hij keepte al even voordat die tegengoal viel. Voor hetzelfde geld had ik hem erin gepeerd en had je me nu aanbeden als tactisch genie.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij roept opeens dat een ander moet keepen en loopt opeens naar voren waarna je gelijk een tegengoal krijgt.
Dat was een fantastische actie
ZIE-DENDquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ontiegelijke kolder man. Ik zei zeer op tijd dat ik met onlogisch van positie wilde wisselen, hij had het door, dus hij keepte al even voordat die tegengoal viel. Voor hetzelfde geld had ik hem erin gepeerd en had je me nu aanbeden als tactisch genie.
Die ene was wel goed en geen probleem, maar toen er meer kwamen kreeg ik lag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
@:coco. @:onlogisch @:scrummie2.0 @:firefox1 @:chevycaprice @:max23
Ik vind open room wel genot eigenlijkDan joinen er spelers die best goed kunnen spelen.
(Ben het wel een keer zat om constant met messi te spelen die de bal van zijn eigen teamgenoten afpakt tijdens het uitverdedigen)
Nee, je riep en liep.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ontiegelijke kolder man. Ik zei zeer op tijd dat ik met onlogisch van positie wilde wisselen, hij had het door, dus hij keepte al even voordat die tegengoal viel. Voor hetzelfde geld had ik hem erin gepeerd en had je me nu aanbeden als tactisch genie.
Jouw probleem.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die ene was wel goed en geen probleem, maar toen er meer kwamen kreeg ik lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |