Nee hoor. Via de app mag je max. 5 keer gratis stemmen en de rest gaat via de telefoonnummers.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze hebben wel een raar systeem met stemmen en leeftijdsgroepen, straks verpest dat alles
Niet alle onderdelen zijn helemaal origineelquote:
Ik hoop het, ik wil de underdogpositie terug.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:47 schreef Em31 het volgende:
Oeh Zweden zakt wel hard, gaat Rusland denk ik wel voorbij en misschien ons ook wel?
Je bedoelt Lissabon. Ik dacht eerst wat een gekke taalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:48 schreef Cee het volgende:
Take me to your heaven zongen Greys en ik en tientallen ESF fans luidkeels in de metro op de terugweg van de juryshow in Lesbian.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet alle onderdelen zijn helemaal origineel
Moet wel ja. Dana klinkt live echt voor geen meterquote:
ik ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik wil de underdogpositie terug.
WIE? D'n pavel?quote:
Al eeuwen niet meer inderdaad, maar het is nóg erger gewordenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet alle onderdelen zijn helemaal origineel
Nee, Lynda Woodruff zegt Lesbian dus wij nu ook.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:48 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
[..]
Je bedoelt Lissabon. Ik dacht eerst wat een gekke taal
Charlotte zingt ook playback. eerste cd's van Dana waren wel geweldig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet wel ja. Dana klinkt live echt voor geen meter
Echt hequote:
Nu wel pavel met 33.62quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |