quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:19 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Al een kee gewonnen zelfs
Eloise
Het zou wel weer passen bij dit jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef lashatumbai het volgende:
Ik ben voor Lisa Ajax, maar gaat het zo hard niet worden hahaha.
Als het John Lundvik niet wordt, zou ik sowieso verbaast zijn!
Maar dan kan je toch gewoon nog steeds gek zijn, of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet!
Met z’n drieën in de semi, nu met 4
In jullie geval altijd lastig te zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dan kan je toch gewoon nog steeds gek zijn, of ben ik nou gek?
Oh ja, das ook wel weer waar natuurlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, dat nummer is gewoon niet helemaal lekker geproduceerd, die modulatie klopt niet helemaal hoor. Volgens mij dan he.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef lashatumbai het volgende:
Oh en als ze Ashes to Ashes aan Wiktoria hadden gegeven dan hadden ze goud in handen.
Volgens mij was die ene ziek verleden keer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wiktoria vind ik zo'n vervelende stem hebben en ze doet zo theatraalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:23 schreef lashatumbai het volgende:
Oh en als ze Ashes to Ashes aan Wiktoria hadden gegeven dan hadden ze goud in handen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet!
Met z’n drieën in de semi, nu met 4
Wat iemand hier ook zei, als John in Tel Aviv wint zou ik wel teleurgesteld zijn. Zelfs als NL niet bij de favorieten zou horen denk ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, ik heb imo niks gezien waar Duncan niet van zou moeten kunnen winnen.
Laat ze maar lekker die eerste sturen, dat had nog wel wat.
Soms kijk ik de reacties van de pers-livestream nog terug.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef Em31 het volgende:
Dat moment vorig jaar met die televote puntente grappig
Voelde ook wel eens goed ja. Het liedje was nog niets slecht, maar het was zo glijerig en bedroevend gezongen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 21:26 schreef Em31 het volgende:
Dat moment vorig jaar met die televote puntente grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |