Ja die zijn nu dik aan het wedden op onsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:44 schreef Em31 het volgende:
Ik denk stiekem dat ze bij de EBU ook wel blij worden van het idee dat het Amsterdam 2020 kan worden
Zo bedoelde ik het niet, ik vind het leuk je overal tegen te komenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb voorheen ook veel in ESF gepost hoor.
Mijn probleem is een beetje dat ik een grote Songfestivalfan ben, maar veel liedjes tegenwoordig vreselijk vind.![]()
Ik vind het dus ook heel moeilijk om te voorspellen wat het goed gaat doen.
Een aantal landen hebben een video ergens anders staan met meer vieuws.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:55 schreef MaGNeT het volgende:
Het aantal views gaat ook goed
https://www.youtube.com/user/eurovision/videos
Oh, ik was niet beledigd hoor. Ik vind het ook grappig!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, ik vind het leuk je overal tegen te komen![]()
Wat vind je van "onze" inzending?
Maar deze staat er nog maar 2 dagen en al bijna 1 miljoen viewsquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een aantal landen hebben een video ergens anders staan met meer vieuws.
Italië heeft al 43 miljoen views op ander kanaalquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar deze staat er nog maar 2 dagen en al bijna 1 miljoen views
Jan heeft het nu heeel druk hoor als creative directorquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:02 schreef Greys het volgende:
Opvallend: in het jaar van Og3ne tweette Jan zich een ongeluk over de inzending. Vorig jaar nul, alleen de bekendmaking geretweet. Nu ook weer alleen de bekendmaking. Daarna niks meer. Zou ie nog zitten mokken dat ie geen DJ kreeg?
Hehequote:
Maar die hebben meer dan een maand voorsprongquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:59 schreef Momo... het volgende:
[..]
Italië heeft al 43 miljoen views op ander kanaal
Was blijkbaar ook gewoon gelul van hemquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Jan heeft het nu heeel druk hoor als creative director
Maarja views zeggen ook niet veel. Italië had er vorig jaar over de 200 miljoen geloof ik en die wonnen ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar deze staat er nog maar 2 dagen en al bijna 1 miljoen views
En veel meer inwoners.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar die hebben meer dan een maand voorsprong
Mij pakte het als 1 vd weinigen niet meteen. Tweede x luisteren did the trick. Dus als jij hetzelfde hebt: gewoon minimaal nog 1x luisterenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, ik was niet beledigd hoor. Ik vind het ook grappig!
Ik zal hem eindelijk eens helemaal gaan beluisteren.Sowieso leuk dat hij zo aan lijkt te slaan.
Op sommige punten misschien wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Denk ook dat ze liever naar NL gaan dan weer naar Rusland.
Kreeg bij deze quote meteen een mooie melding die ik nooit eerder gezien had: "De post die je wilt quoten is 2952 dagen oud. Wil je deze echt quoten?"quote:Op maandag 7 februari 2011 11:31 schreef SietseBakker het volgende:
[..]
Moskou 2009 was een schoolvoorbeeld van hoe ik graag zie dat een gastomroep met onze sturing omgaat. Normaal is er altijd wel sprake van een beetje zelfoverschatting bij een gastomroep. Om er dan halverwege de rit achter te komen dat zo'n ESF organiseren toch best ingewikkeld is. De Russen luisterden naar onze adviezen, onze verzoeken werden ingewilligd en je kon snel schakelen.
Oslo 2010 was prettig qua planning. Alles was eerder dan gepland klaar en dat geeft een zekere rust.
Jup we doen het ook heel goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:01 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar die hebben meer dan een maand voorsprong
Geen sorryquote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bijgelezen!
Zo tof dit![]()
En helemaal genezen van mijn dip na de akoestische versie (sorry mensen!): ik vind 'm nu prachtig
Neus?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 18:06 schreef Butler456 het volgende:
Inmiddels zit het denk ik met onze inzending wel
[ afbeelding ]
Het is niet de soort muziek die ik zelf zou opzetten, dus dat maakt het altijd een beetje moeilijk oordelen, maar ik denk wel dat het hoge ogen kan scoren op het ESF. Met de juiste staging en uitstraling, uiteraard.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij pakte het als 1 vd weinigen niet meteen. Tweede x luisteren did the trick. Dus als jij hetzelfde hebt: gewoon minimaal nog 1x luisteren
Met de kans dat ze stikt op het podiumquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:06 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vraag me af of ze nu een groot aquarium op het podium gaan zetten bij het ESF met daarin de "dansers".
Iedereen heeft nog trauma's van vorig jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Het is niet de soort muziek die ik zelf zou opzetten, dus dat maakt het altijd een beetje moeilijk oordelen, maar ik denk wel dat het hoge ogen kan scoren op het ESF. Met de juiste staging en uitstraling, uiteraard.
Heb nog trauma's van vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |