Zo'n plastic mandje voor in de douche aan de buitenkant van de co sleeper hangen?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef douche-eendje het volgende:
Pinq wat een knap kind. Waar laten jullie je nachtkastje met zo'n co-sleeper? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat handig is straks, het zou namelijk wel fijn zijn als ik mijn bril iig op een veilige plek binnen handbereik kan hebben
.
Ja dat zou kunnen. Dan nog een plek voor m'n wekker en dan ben ik helemaal blij. Zonder bril zie echt niks met -6 links en <2% zicht rechtsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:56 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
Zo'n plastic mandje voor in de douche aan de buitenkant van de co sleeper hangen?
Ik hoor hier niet hoor maar leek me een goed idee. En als mede bril drager snap ik het dilemma
Mijn klunzigheid denkt daar net zo overquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:22 schreef pinquit het volgende:
Plankje aan de muur heb ik ook nog even over gedacht, maar dat lijkt me hoofd-stoot-technisch weer onhandig
+1quote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:50 schreef lunapuella het volgende:
Wij hebben de cosleeper niet helemaal aan ons hoofdeinde staan, maar iets naar 'beneden'. Dus direct aan het hoofdeinde mijn nachtkastje (want ik moet bril, wekker en iets van een lampje) ook ergens kwijt kunnen, en daarna de cosleeper pas.
+2quote:
Dat laatste is je bekkenbodem, dat is weer heel wat anders.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:02 schreef Mariposas het volgende:
Geruststellend om te horen dat bekkenklachten niet per se standaard zijn. Ik heb misschien wel sterke spieren door paardrijden en sporten, hoewel ik er bij hard hoesten weinig van merk. :’)
Die staat aan de andere kant van de kamer nu. Het is niet anders..quote:Op dinsdag 12 maart 2019 10:26 schreef douche-eendje het volgende:
Pinq wat een knap kind. Waar laten jullie je nachtkastje met zo'n co-sleeper? Ik ben er nog niet helemaal over uit wat handig is straks, het zou namelijk wel fijn zijn als ik mijn bril iig op een veilige plek binnen handbereik kan hebben
.
Al dagen ontzettend dunne zurige slijmerige poep, gekke uitslag en jeuk, al een hele tijd super moe en hyper en huilerig, s'nachts ontzetttttteeeend veel wakker worden met huilen en pijnlijke billen. Nu zijn dat vaak tekenen van koemelk of soja binnen hebben gehad voor ons.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brak wel mijn hartje hoor zo een zielig jammerend hoopje.Schudden voor gebruik
Het was even bekijken hoe het zou gaan allemaal, had geen concrete plannen over peuter verhuizen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:02 schreef Mariposas het volgende:
Pinq, zou peuter bi jullie op de kamer zijn gebleven met de baby erbij?
Hoop dat je een therapeut kan vinden die je kan helpen met je bekkenklachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |