Tot de komst van Den Haag Centraal was de werkplaats in Leidschendam überhaupt nauwelijks te bereiken. Van Den Haag SS moest dan eerst naar Gouda worden gereden om daar kop te maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:52 schreef TjjWester het volgende:
Ik zat naar de oude hofplein te kijken en vroeg me af hoe de nedtrain werkplaats vroeger bereikbaar was?
Vanuit den haag moest er altijd kop gemaakt worden? Of hebben ze bij de verbouwing de ingang/emplacement omgedraaid? Iemand die daar toevallig wat over weet??
Raad eens waar een groot deel van de groep een deel van de zaterdagavond heeft doorgebracht?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 19:11 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik kan me een betere besteding van mijn zaterdagavond in Londen voorstellen. In een pub met een pint bijvoorbeeld.
Volgend jaar ben ik er weer bij hoor!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt echt wel wat gemist hoor Maandag komt mijn Travelsnack.
Bleek in de praktijk wel zo te zijn in Hasselt (België). Daar hebben ze de gratis stadsbussen na een jaar of 15 mede om die reden weer afgeschaft, ook was het aantal reizigers zo snel gestegen dat het te duur werd.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Hier geloof ik geen klap van. En niet alles hoeft gratis denk ik.
Meer dan een maand geleden aangekondigd. Is dat al te laat om bij te sturen? Hoeveel stellen zijn er wel niet op rangeerplaatsen nu?quote:Op Twitter klagen deelnemers dat de treinen richting Amsterdam wel erg kort zijn. De NS geeft als verklaring dat het "minder adequaat" heeft kunnen 'bijsturen' op de lengte van de treinen omdat de mars relatief kort van tevoren is aangekondigd.
Is het niet de regel dat de organisatie moet vragen om extra capaciteit en daarvoor betalen? Zo werkt het bij grote evenementen.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer dan een maand geleden aangekondigd. Is dat al te laat om bij te sturen? Hoeveel stellen zijn er wel niet op rangeerplaatsen nu?
Dan zou de verklaring heel anders luiden.quote:Op zondag 10 maart 2019 13:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is het niet de regel dat de organisatie moet vragen om extra capaciteit en daarvoor betalen? Zo werkt het bij grote evenementen.
twitter:NMBS twitterde op zondag 10-03-2019 om 14:39:22 Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen Slechte weersomstandigheden Verkeer onderbroken #NMBS reageer retweet
Ook in Wallonië rijdt er steeds minderquote:Op zondag 10 maart 2019 14:40 schreef James1988 het volgende:
NMBS houdt het voor gezien:twitter:NMBS twitterde op zondag 10-03-2019 om 14:39:22 Oost-Vlaanderen en West-Vlaanderen Slechte weersomstandigheden Verkeer onderbroken #NMBS reageer retweet
Er zijn op dit moment in België 19 spoorlijnen getroffen door omgewaaide bomen of kapotte bovenleidingen, dankzij de wind.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee
"Ja, het waait. Zoek het uit. Doei. Niet komen zeuren plz."
dankzij een falend Infrabel wat nog steeds niet al het hout binnen 20 meter van een spoorlijn gerooid heeft zoals Prorail al 20 jaar mee bezig is bedoel je. Nikskunners.quote:Op zondag 10 maart 2019 14:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Er zijn op dit moment in België 19 spoorlijnen getroffen door omgewaaide bomen of kapotte bovenleidingen, dankzij de wind.
Scheelt weer, lekker weinig treinen opgehevenquote:Op zondag 10 maart 2019 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er rijdt al zo weinig in Belgie op sommige lijntjes op zondag en dan mag je nog eens wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |