Dat was wat Jens zei iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was ze gewoon met bestellingen bezig.
Hij heeft gisteren ook lopen scheppen, ik vind dat ze hem te kort doen (allemaal)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:17 schreef Ranah het volgende:
nou jens en mylene, dat lijkt allerminst op opgeven wat jorge al uren doet
de andere kant van geel is ook macht en agressiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:18 schreef pollewop77 het volgende:
Dit is wat een gele slaapkamer doet:
Geel: stimulerend
Je zou het wellicht niet verwachten, maar gele slaapkamer scoren ook erg hoog. Met een gemiddelde van 7 uur en 50 minuten staat deze kleur nét onder blauw. Wist je dat geel het zenuwstelsel stimuleert en zorgt voor een vrolijk gevoel? Het is een frisse tint, maar als je iets meer warmte wil, dan kun je ook voor okergeel gaan.
Ik zou er niet aan moeten denken iddquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:19 schreef Ranah het volgende:
[..]
de andere kant van geel is ook macht en agressie
ja dat is niet netjes, eigenlijk pakt hij tips heel goed op, niet alleen rondjes lopen en babbels maken maar ook aanpakken en niet opgevenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren ook lopen scheppen, ik vind dat ze hem te kort doen (allemaal)
Prima dat ze al een keuze gemaakt hebben, maar iemand weer zo buitensluiten, ik walg er echt van
Erik, Brandon, wie zou de derde zijn?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:57 schreef mazaru het volgende:
Tim gaat chinees en sushi laten komen en er mogen drie mensen mee komen eten van hem.![]()
Timtim maakt nog maar eens duidelijk waarom hij wordt uitgekotst door alles en iedereen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry lijkt wel 'n kameleon, ze neemt alle kleuren aan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch beweren mensen dat het maar een spel is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wat hij zelf graag wilde de meest gehate utopiaan worden van iedereen. Nou dat is het gelukt. Verder niets. Maar denk dat hij gewoon buiten weer met zijn leven verder kan zoals met iedereen gewoon gelukt is. Alleen een baan vinden gaat wel wat moeilijker worden voor hem als ze hem op google nakijken. Maar zodra hij weg is uit utopia is hij zo vergeten door iedereen.
Met je eens, en wat ik lelijk vond is dat Dylan over hem aan het kwaadspreken was met verschillende inwoners en die Jorge juist heel positief aan het praten was over Dylan. En een shelley waar Jorge mee had gesproken liet die Dylan dat gewoon zeggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:19 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren ook lopen scheppen, ik vind dat ze hem te kort doen (allemaal)
Prima dat ze al een keuze gemaakt hebben, maar iemand weer zo buitensluiten, ik walg er echt van
John is nu in alle staten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:05 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Tim is dus bezig aan zijn afscheidsterrortour
En dat gele huisje, man, man, man... die gaten in die muren en die kleur
[ afbeelding ]
Ik zou zelf opstappen als ik zo behandeld zou worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met je eens, en wat ik lelijk vond is dat Dylan over hem aan het kwaadspreken was met verschillende inwoners en die Jorge juist heel positief aan het praten was over Dylan. En een shelley waar Jorge mee had gesproken liet die Dylan dat gewoon zeggen.
Denk dat Frennie ook wel mag komenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk eerder Jens, Mylene en Shelley
Hadden ze dat in 1 ook niet?quote:
Oh ja tuurlijk Jensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk eerder Jens, Mylene en Shelley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |