Klopt, alleen kom ik hier nog met regelmaat inwoners tegen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:05 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Zo gaat dat met allemaal. Eruit en vergeten.
En gister was ze ook al zo geel....quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:55 schreef Ranah het volgende:
de kleur van mylenes gezicht wordt helemaal gelig met die kleur op de achtergrond
Denk dat het niet door de censuur komtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:06 schreef Setje72 het volgende:
Waarom krijgen we de laatste dagen van Tim niet te zien...wil wel zien hoe hij iedereen uitkotst
Shelley zelf misschien, dat shirtje wat ze aanheeft is nieuw.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:06 schreef mazaru het volgende:
Jens verklikt tegen Shelley dat iemand spullen bij Zalando heeft besteld
En dan heeft die al die rattenstreken gedaan, mag die blijvenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zoals gewoon zal hij weer ver over de grenzen van fatsoen gaan.
dat is een wrak vermoed ikquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:06 schreef Setje72 het volgende:
Waarom krijgen we de laatste dagen van Tim niet te zien...wil wel zien hoe hij iedereen uitkotst
Dat truitje wat ze er daarnet overheen droeg was ook nieuw. En dan ga je gewoon lekker verven in je nieuwe kloffiequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Shelley zelf misschien, dat shirtje wat ze aanheeft is nieuw.
Je moet wel shinen hoor, als je eens een keer wat doetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat truitje wat ze er daarnet overheen droeg was ook nieuw. En dan ga je gewoon lekker verven in je nieuwe kloffie
Vast en niet door haar vervelende bemoeizucht en gekwek.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:07 schreef pollewop77 het volgende:
Jens denkt dat Merel de pik op Mylene heeft vanwege hem![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:09 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Je moet wel shinen hoor, als je eens een keer wat doet
Ja echt he... wat dat betreft passen Jens en Mylene wel bij elkaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vast en niet door haar vervelende bemoeizucht en gekwek.
Merel????quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:06 schreef mazaru het volgende:
Jens verklikt tegen Shelley dat iemand spullen bij Zalando heeft besteld
Yep! Ze hadden het over dat Merel nooit mee doet met actieve dingen. Ze zat boven bij Zalando te bestellenquote:
Volgens mij was ze gewoon met bestellingen bezig.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:12 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Yep! Ze hadden het over dat Merel nooit mee doet met actieve dingen. Ze zat boven bij Zalando te bestellen
Hiske en Christel hebben dacht ik gister ook besteld.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij was ze gewoon met bestellingen bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |