Toch moeten we Tim even in de gaten blijven houden, ben benieuwd naar zijn nieuwe geloof........quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:57 schreef mazaru het volgende:
Tim gaat chinees en sushi laten komen en er mogen drie mensen mee komen eten van hem.![]()
Timtim maakt nog maar eens duidelijk waarom hij wordt uitgekotst door alles en iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ahhh ik verstond 550quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb geen idee, ik vind hem nog maar weinig, heb ook niet de behoefte naar hem te luisteren
150 zakken chips zijn het
Oww absoluut......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog het schaamrood op je kaken zou kunnen krijgen
Mag toch hopen dat de regie hem er ook uit wil.. die jongen wordt gehaat door schuimpjes wordt gewoon eng en gevaarlijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
en toch zou ik mn geld er niet op zetten
Gewoon donaties van mensen die hem willen steunen om deel te nemen. dacht ik. Laat hij lekker het vele geld wat hij zogenaamd verdiend heeft voor gebruiken. Dat is eerlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
verdiend door daar te zitten? voor dat fietsen weet t al
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Toch moeten we Tim even in de gaten blijven houden, ben benieuwd naar zijn nieuwe geloof........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik hoorde Tim het vanochtend bij Rob bestellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:02 schreef Ranah het volgende:
[..]
kan zijn, gert noemde 150, in elk geval veel
Verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:03 schreef Ranah het volgende:
met die kleur wand zie je meteen waarom niet iedereen geel kan dragen
Ik verwacht wel dat terror tim nog om de hoek komt kijken jah, als afscheidscadeautjequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:03 schreef mazaru het volgende:
Wedden dat Tim nog dingen verrot gaat maken?
dat is uit eerste handquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoorde Tim het vanochtend bij Rob bestellen.
Dat is wat hij zelf graag wilde de meest gehate utopiaan worden van iedereen. Nou dat is het gelukt. Verder niets. Maar denk dat hij gewoon buiten weer met zijn leven verder kan zoals met iedereen gewoon gelukt is. Alleen een baan vinden gaat wel wat moeilijker worden voor hem als ze hem op google nakijken. Maar zodra hij weg is uit utopia is hij zo vergeten door iedereen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat de regie hem er ook uit wil.. die jongen wordt gehaat door schuimpjes wordt gewoon eng en gevaarlijk
En zoals gewoon zal hij weer ver over de grenzen van fatsoen gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat terror tim nog om de hoek komt kijken jah, als afscheidscadeautje
Zelfs Meurel niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:03 schreef Ranah het volgende:
met die kleur wand zie je meteen waarom niet iedereen geel kan dragen
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is wat hij zelf graag wilde de meest gehate utopiaan worden van iedereen. Nou dat is het gelukt. Verder niets. Maar denk dat hij gewoon buiten weer met zijn leven verder kan zoals met iedereen gewoon gelukt is. Alleen een baan vinden gaat wel wat moeilijker worden voor hem als ze hem op google nakijken. Maar zodra hij weg is uit utopia is hij zo vergeten door iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |