Niet te geloven. Er is dus geld zat in Nederland.quote:
Alleen bij de verkeerde mensen...........quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet te geloven. Er is dus geld zat in Nederland.
O, verbaast me niet. Ben benieuwd wat hij werkelijk van de schuimpjes denkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie zei letterlijk dat daar kut inwoners wonen
Zou je kunnen zeggen, maar het ligt er natuurlijk aan wie dat zijn. Zullen niet de rijken zijn die storten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alleen bij de verkeerde mensen...........
Ik heb dat eerder bij Shelley.............Man wat maakt dat mens zich lelijk en hard op.........quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:55 schreef Ranah het volgende:
de kleur van mylenes gezicht wordt helemaal gelig met die kleur op de achtergrond
Denk hetzelfde hoe wij over schuimpjes denken............quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, verbaast me niet. Ben benieuwd wat hij werkelijk van de schuimpjes denkt.
ga zo door tim, maak alles op, dan maandag blijven en je hebt een hoop goed te makenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:57 schreef mazaru het volgende:
Tim gaat chinees en sushi laten komen en er mogen drie mensen mee komen eten van hem.![]()
Timtim maakt nog maar eens duidelijk waarom hij wordt uitgekotst door alles en iedereen.
Ik las net dat hij eigenlijk meer een tekenaar was als het op prikken aankomt?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:54 schreef Ranah het volgende:
we hebben een bouwer nodig dus dylan blijft
alleen is hij geen bouwer, klusjes die anderen ook kunnen kan hij zegt hij zelf
nou....... daar zit je dan mooi aan vast
verdiend door daar te zitten? voor dat fietsen weet t alquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet te geloven. Er is dus geld zat in Nederland.
Die blijft echt niet hoor. Ook de regie kotst van die gozerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:58 schreef Ranah het volgende:
[..]
ga zo door tim, maak alles op, dan maandag blijven en je hebt een hoop goed te maken![]()
ik kan niet wachten
Ik denk dat je nog het schaamrood op je kaken zou kunnen krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk hetzelfde hoe wij over schuimpjes denken............
ik heb geen idee, ik vind hem nog maar weinig, heb ook niet de behoefte naar hem te luisterenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik las net dat hij eigenlijk meer een tekenaar was als het op prikken aankomt?![]()
Kan hem nu al niet meer horen, zemelaar.
Ja precies..quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog het schaamrood op je kaken zou kunnen krijgen
en toch zou ik mn geld er niet op zettenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die blijft echt niet hoor. Ook de regie kotst van die gozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |