ook datquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, en gewoon omdat ze moet. Ik weet dat er gesproken werd over wie niets deed en ze zei toen, ik wil best koken. Het feit dat ze dan lekker kan eten en kan bestellen wat ze wil, is natuurlijk het belangrijkste pluspuntje. Als ze karig zou moeten koken, zou ze daar niet blij van worden.
Het is te beschamend eigenlijk, maar idd denken dat ze gewonnen heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat helemaal niet ziet, ze denkt dat ze van Mylene gewonnen heeft, dat kind heeft een enorm bord voor haar kop, en denkt in MTVwijsheden ofzo
Hij moet de laatste tijd wel erg hard werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Denk alleen dat Jessie er net zo dik uitgaat als toen hij in Uto1 binnen kwam
Doneer hem wel aan Adriaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Nee nee, jij wilde een Gerrit als vette hap dus dan krijg je die ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Gaaf! Vind het hier al hard waaien (zuiden des lands)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier aan de kust ist al heel de week bijna op en af harde windstoten en code geelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gaaf! Vind het hier al hard waaien (zuiden des lands)
nou bind je maar vast dan nu, want het komt eraanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:19 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Hier aan de kust ist al heel de week bijna op en af harde windstoten en code geel
Moet pas over paar uur de deur uit en dan ist al minder volgens mijn weer appquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou bind je maar vast dan nu, want het komt eraan
zou kunnen maar ik kan haar nog niet op iets sympathieks betrappenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik denk dat Mylene geen verkeerd meisje is, het is dat gebral en dat betweterige gedoe, is irritant, maar ze is verders niet zo verkeerd, en eigenlijk ook niet zo'n meeloper
3 stemmen op shelleyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:26 schreef Ranah het volgende:
[..]
zou kunnen maar ik kan haar nog niet op iets sympathieks betrappen
is in z'n humquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:31 schreef Ranah het volgende:
en waar is erik vandaag druk mee? of wil hij weer weg
Hij is de badkamer aan't berekenen. Eur 2200 ex btw. Kost 0,40 cent per inwoner per dag uitgesmeerd over 15 maandenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:31 schreef Ranah het volgende:
en waar is erik vandaag druk mee? of wil hij weer weg
ik dacht ff dat er een half begraven lijk lagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
Gewoon de potgrond over het wasgoed
[ afbeelding ]
waar is frannyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ff dat er een half begraven lijk lag
Sint Joris, maar ook bekend voor TU Delft, Delvenaren worden ook wel kalfskoppen genoemd, heb er 35 jaar gewoond, met plezierquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Delft stond bekend om zijn gekkenhuis. In het kader der bezuinigingen lopen er tegenwoordig meer buiten dan dat er binnen zitten. Als er teveel buiten lopen dan stoppen ze er een paar in Utopia
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sint Joris, maar ook bekend voor TU Delft, Delvenaren worden ook wel kalfskoppen genoemd, heb er 35 jaar gewoond, met plezierStad van 3 Utopianen Harold John en nu Dylan
ja hoe ouwer hoe gekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:46 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan en Merel ff roddelen over Mylene
Ze weet alles beter, overal douwt ze haar bek in.
Dylan: de enige die een beetje levenservaring hebben zijn Erik, Christel en Hiske
Leeftijd heeft niets met wijsheid te makenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:46 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan en Merel ff roddelen over Mylene
Ze weet alles beter, overal douwt ze haar bek in.
Dylan: de enige die een beetje levenservaring hebben zijn Erik, Christel en Hiske
viel mee, bleek gekkigheidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:47 schreef pollewop77 het volgende:
Ruzie om wie er eerst mag roken. Hiske wil voordringen en begint te schreeuwen
Lotus roept wel meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lotus zei, in elk geintje zit een seintje
Is toch ook vreselijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brandon vindt het gele huisje niet echt mooi volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |