Ik vind dat hij leuk met die dieren omgaatquote:
Nu zoete koekjes bakken. Is alweer een tijdje aan de gang. Ben toch wel benieuwd hoe hoog het bedrag van de donaties is.quote:
in welke tatoo shop werkt hij dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tja Pipo dat is wat anders dan de hele dag in de tattoo-shop hangen...
[ afbeelding ]
Zal wel een opdracht zijn, dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:37 schreef Ranah het volgende:
zou die zitkuil klaar zijn voor dylan weer gaat?
Ik weet niet waar zijn huis woont of die tattoo-shopquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
in welke tatoo shop werkt hij dan?
Delft stond bekend om zijn gekkenhuis. In het kader der bezuinigingen lopen er tegenwoordig meer buiten dan dat er binnen zitten. Als er teveel buiten lopen dan stoppen ze er een paar in Utopiaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:36 schreef FOKoffieleut het volgende:
delluf, stad der bouwers, sjon en nu dylan
maar hij werkt wel in tattoo shop?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zijn huis woont of die tattoo-shop
Wat heeft Jessie gekregen? Gaat hij weer iets nieuws op de markt zetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft een paar honderd zakken chips voor die breedbekkikker laten komen
Ja al 2 jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar hij werkt wel in tattoo shop?
Bij tim denk ik. Die kleedt zich vandaag niet eens meer aan. Is weer helemaal in de Timmodus en blijft in bed zoals hij maanden achter elkaar heeft gedaan.quote:
Als Tim weg is kan die zogenaamde seksverslaafde een jaar lang niet neuken.quote:
Grotendeels als tekenaar , zo heb ik het begrepen, Niet op personen, maar wel op leer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar hij werkt wel in tattoo shop?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef Nietmag het volgende:
ze doen tenminste iets daar, beter dan de hele dag achter je computer naar die sukkels te kijken
Die ligt echt wel binnenkort bij een ander in bedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als Tim weg is kan die zogenaamde seksverslaafde een jaar lang niet neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |