maar hij werkt wel in tattoo shop?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar zijn huis woont of die tattoo-shop
Wat heeft Jessie gekregen? Gaat hij weer iets nieuws op de markt zetten?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft een paar honderd zakken chips voor die breedbekkikker laten komen
Ja al 2 jaarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar hij werkt wel in tattoo shop?
Bij tim denk ik. Die kleedt zich vandaag niet eens meer aan. Is weer helemaal in de Timmodus en blijft in bed zoals hij maanden achter elkaar heeft gedaan.quote:
Als Tim weg is kan die zogenaamde seksverslaafde een jaar lang niet neuken.quote:
Grotendeels als tekenaar , zo heb ik het begrepen, Niet op personen, maar wel op leer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar hij werkt wel in tattoo shop?
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef Nietmag het volgende:
ze doen tenminste iets daar, beter dan de hele dag achter je computer naar die sukkels te kijken
Die ligt echt wel binnenkort bij een ander in bedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als Tim weg is kan die zogenaamde seksverslaafde een jaar lang niet neuken.
Oh, hij was het dus. Logde in en hoorde een stem, maar zag hem niet, alleen een paar mensen op matten.quote:
En dan zijner nog die Tim wil houden 'want anders is het saai'.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij tim denk ik. Die kleedt zich vandaag niet eens meer aan. Is weer helemaal in de Timmodus en blijft in bed zoals hij maanden achter elkaar heeft gedaan.
Oke geen echte tattooeerder dusquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Grotendeels als tekenaar , zo heb ik het begrepen, Niet op personen, maar wel op leer.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:37 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nu zoete koekjes bakken. Is alweer een tijdje aan de gang. Ben toch wel benieuwd hoe hoog het bedrag van de donaties is.
Dat zal best, ik vind het een dwaas.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat hij leuk met die dieren omgaat
Ik heb tenminste nog gedoucht en in mijn keuken staat geen vuile vaatquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef Nietmag het volgende:
ze doen tenminste iets daar, beter dan de hele dag achter je computer naar die sukkels te kijken
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En dan zijner nog die Tim wil houden 'want anders is het saai'.
Die lul noemt dat gebeuren 'zijn evenement om te rocken'.quote:
Er zal toch iemand in dat huisje erbij moeten. Man/vrouw moet voor een beetje seksverslaafde ook niet meer uitmaken als de nood hoog is.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als Tim weg is kan die zogenaamde seksverslaafde een jaar lang niet neuken.
Ik heb al 3 x gepoept en 2 keer de deur moeten openen voor pakketjes.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog gedoucht en in mijn keuken staat geen vuile vaat
Waarom dan al die drama toen? Moet er toch nog een prikkelateur komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oke geen echte tattooeerder dus
ze wil graag dat shelly bij haar komtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Er zal toch iemand in dat huisje erbij moeten. Man/vrouw moet voor een beetje seksverslaafde ook niet meer uitmaken als de nood hoog is.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb tenminste nog gedoucht en in mijn keuken staat geen vuile vaat
Oh dat lijkt wel heel erg op Utopiaquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb al 3 x gepoept en 2 keer de deur moeten openen voor pakketjes.
Ik zit echt vol verbazing te kijken.............quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk Sherry, naden afplakken met plastic plakband....... daar kan je toch niet overheen
schilderen domme muts
Dat woord zou daar verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die lul noemt dat gebeuren 'zijn evenement om te rocken'.![]()
Alsof het om hem draait.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb al 3 x gepoept en 2 keer de deur moeten openen voor pakketjes.
Net als het woord oprechtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat woord zou daar verboden moeten worden.
?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoor jij ook bij Jessie bij die kut inwoners je bent er 1 van
Zoals heel veel woorden daar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef Nietmag het volgende:
Daar zou een straf op moeten staan. 3 zweepslagen of je mond spoelen met zeep.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Net als het woord oprecht
Wat zeg je nu? Of beter, wat bedoel je...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoor jij ook bij Jessie bij die kut inwoners je bent er 1 van
Ja, weet er nog wel een paar die ik niet meer kan horen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoals heel veel woorden daar.
[ afbeelding ]
Zie ik daar een radiator?
En puur.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Net als het woord oprecht
rockenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dekt de lading al behoorlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
rocken
joh
weet je wel
snap je
fijn
niet fijn
poep
dan denk ik van
hoe of wat
man
Jessie zei letterlijk dat daar kut inwoners wonenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? Of beter, wat bedoel je...
Nu is het mij duidelijker.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie zei letterlijk dat daar kut inwoners wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |