Ik zit echt vol verbazing te kijken.............quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tuurlijk Sherry, naden afplakken met plastic plakband....... daar kan je toch niet overheen
schilderen domme muts
Dat woord zou daar verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die lul noemt dat gebeuren 'zijn evenement om te rocken'.![]()
Alsof het om hem draait.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb al 3 x gepoept en 2 keer de deur moeten openen voor pakketjes.
Net als het woord oprechtquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat woord zou daar verboden moeten worden.
?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoor jij ook bij Jessie bij die kut inwoners je bent er 1 van
Zoals heel veel woorden daar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:41 schreef Nietmag het volgende:
ze doen tenminste iets daar, beter dan de hele dag achter je computer naar die sukkels te kijken
Daar zou een straf op moeten staan. 3 zweepslagen of je mond spoelen met zeep.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Net als het woord oprecht
Wat zeg je nu? Of beter, wat bedoel je...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hoor jij ook bij Jessie bij die kut inwoners je bent er 1 van
Ja, weet er nog wel een paar die ik niet meer kan horen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zoals heel veel woorden daar.
[ afbeelding ]
Zie ik daar een radiator?
En puur.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Net als het woord oprecht
rockenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dekt de lading al behoorlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
rocken
joh
weet je wel
snap je
fijn
niet fijn
poep
dan denk ik van
hoe of wat
man
Jessie zei letterlijk dat daar kut inwoners wonenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat zeg je nu? Of beter, wat bedoel je...
Nu is het mij duidelijker.......quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jessie zei letterlijk dat daar kut inwoners wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |