Erik zou ik ook niet uitnodigen. Brandon weet ik niet zo goed.quote:
Komt me zo bekend voor, maar zal wel ergens anders geweest zijn. Hadden ze in 1 ook kunnen doen, genoeg zitplek, zonder dat je hoeft te slepen met meubels.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:27 schreef Ranah het volgende:
[..]
geen idee, ik herinner me geen zitkuil wel een zitzak
en heel veel tuinkabouters die de tuin onderhoudenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:28 schreef Ranah het volgende:
jessie is helemaal blij met planten en wil later een hele grote tuin
hij blijft gewoon hoor, net zoals ene Timothy trouwensquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:31 schreef Ranah het volgende:
ja jorge, je weet nog niet dat jens en vriendin je laten vallen
ik hoop met je mee maar dan moet er nog veel veranderenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
hij blijft gewoon hoor, net zoals ene Timothy trouwens
Nee hoor, morgen gaat Jorge naar huis en maandag onze Timquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:33 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
hij blijft gewoon hoor, net zoals ene Timothy trouwens
Dat zou betekenen dat er nog 2 nieuwe inkomen, en aangezien ze moeite hebben om vrijwilligers te verzamelen...quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen gaat Jorge naar huis en maandag onze Tim![]()
![]()
Dat dus.Misschien dat ze er een twist aan geven dat zogenaamd de inwoners beslissen dat ze allebei mogen blijven.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er nog 2 nieuwe inkomen, en aangezien ze moeite hebben om vrijwilligers te verzamelen...
De stemmingen gaan gewoon normaal lopen lijkt me.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:37 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er nog 2 nieuwe inkomen, en aangezien ze moeite hebben om vrijwilligers te verzamelen...
Ja echt hequote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
Die shelly staat gewoon te kijk in haar leggen. Die schijnt heel erg door. haha.
voor de graszoden denk?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:52 schreef Ranah het volgende:
waarom wordt dat terrein eigenlijk geëgaliseerd?
ik moet ff poepuh , tot zoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:54 schreef Mohitah het volgende:
Kan er wel aan wennen hoor, geen franithy op de streams, heerlijk
Die mag ook weg idd, maar er staan er nog een paar bovenaan. Hiske, Christel, Shelley, Gerritquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:59 schreef Bramenstruik het volgende:
Deze keer gaat Tim, maar denk dat over 2 maanden Sjellie toch aan de beurt is, er zijn veel mensen die zich aan haar ergeren
Ik dacht dat ze sowieso op Dylan gingen. Gemist.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:52 schreef Ranah het volgende:
jens en mylene zijn om en gaan voor dylan begrijp ik, omdat hij soort van opgegeven heeft
ja hier in de COS, maar daar zijn ze Sjellie het meest zat na Tim, dat merk je aan alles, ze wordt niet eens meer serieus genomen, je ziet ze denken, heb je haar weer, en dat ze alles alleen voor haarzelf doetquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die mag ook weg idd, maar er staan er nog een paar bovenaan. Hiske, Christel, Shelley, Gerrit
Is ook, snap het helemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hier in de COS, maar daar zijn ze Sjellie het meest zat na Tim, dat merk je aan alles, ze wordt niet eens meer serieus genomen, je ziet ze denken, heb je haar weer, en dat ze alles alleen voor haarzelf doet
Doe mij maar Gerrit.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja hier in de COS, maar daar zijn ze Sjellie het meest zat na Tim, dat merk je aan alles, ze wordt niet eens meer serieus genomen, je ziet ze denken, heb je haar weer, en dat ze alles alleen voor haarzelf doet
Erik en Merel hebben het er al over, dat ze zo makkelijk is, ze ruimt niks op en doet heel weinigquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik zal er niets aan missen, je een beetje lekker ergeren (irritainment) is ok, maar ben wel verzadigd nuquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:04 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Is ook, snap het helemaal.
Eerst Tim maar maandag
Er is nog genoeg om je over te ergeren daarquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, ik zal er niets aan missen, je een beetje lekker ergeren (irritainment) is ok, maar ben wel verzadigd nu
Ook goedquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
We hebben hier alleen Geenfrietmaarpatat
Heb ik ook liever, als ik trek heb in een vette hap.quote:
ze heeft niemand meer, dus dat snap ik wel, alleen Gerrit sukkelt er nog een beetje in, en ook zelfs dat wordt minderquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik zie ze bezig in de keuken. Vraag me toch af hoeveel bacteriën er op het aanrecht te vinden zijn.
Shelley weer bij Gerrit. Vraag mij echt af waarom die toenadering er gekomen is.
Snap nog minder van dat kind.
Dacht eerst, oh, familie Gerrit komt, en ook haar moeder..... stemmingen zijn nu voorbij.
Tsja, Merel, daar noem je wat op. Die is ook bang om teveel te bewegen of om iets voor een ander dan voor haarzelf te doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Erik en Merel hebben het er al over, dat ze zo makkelijk is, ze ruimt niks op en doet heel weinig
ze is de laatste tijd veel aan het koken, dat moet ik haar nageven, al verdenk ik haar ervan dat alleen te doen zodat ze zelf lekker kan eten (zou ik ook doen)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, Merel, daar noem je wat op. Die is ook bang om teveel te bewegen of om iets voor een ander dan voor haarzelf te doen.
Ja, dat snap ik ook, was vaker de reden, maar je zou toch iets heel anders kunnen proberen en die drol links laten liggen. Juist nu, nu hij denkt dat hij wat betekent daar.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze heeft niemand meer, dus dat snap ik wel, alleen Gerrit sukkelt er nog een beetje in, en ook zelfs dat wordt minder
Ja, en gewoon omdat ze moet. Ik weet dat er gesproken werd over wie niets deed en ze zei toen, ik wil best koken. Het feit dat ze dan lekker kan eten en kan bestellen wat ze wil, is natuurlijk het belangrijkste pluspuntje. Als ze karig zou moeten koken, zou ze daar niet blij van worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze is de laatste tijd veel aan het koken, dat moet ik haar nageven, al verdenk ik haar ervan dat alleen te doen zodat ze zelf lekker kan eten (zou ik ook doen)
Nee nee, jij wilde een Gerrit als vette hap dus dan krijg je die ookquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ik ook liever, als ik trek heb in een vette hap.
ik denk dat ze dat helemaal niet ziet, ze denkt dat ze van Mylene gewonnen heeft, dat kind heeft een enorm bord voor haar kop, en denkt in MTVwijsheden ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook, was vaker de reden, maar je zou toch iets heel anders kunnen proberen en die drol links laten liggen. Juist nu, nu hij denkt dat hij wat betekent daar.
ook datquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, en gewoon omdat ze moet. Ik weet dat er gesproken werd over wie niets deed en ze zei toen, ik wil best koken. Het feit dat ze dan lekker kan eten en kan bestellen wat ze wil, is natuurlijk het belangrijkste pluspuntje. Als ze karig zou moeten koken, zou ze daar niet blij van worden.
Het is te beschamend eigenlijk, maar idd denken dat ze gewonnen heeftquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk dat ze dat helemaal niet ziet, ze denkt dat ze van Mylene gewonnen heeft, dat kind heeft een enorm bord voor haar kop, en denkt in MTVwijsheden ofzo
Hij moet de laatste tijd wel erg hard werken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Denk alleen dat Jessie er net zo dik uitgaat als toen hij in Uto1 binnen kwam
Doneer hem wel aan Adriaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Nee nee, jij wilde een Gerrit als vette hap dus dan krijg je die ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:16 schreef Bramenstruik het volgende:
Gaaf! Vind het hier al hard waaien (zuiden des lands)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier aan de kust ist al heel de week bijna op en af harde windstoten en code geelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gaaf! Vind het hier al hard waaien (zuiden des lands)
nou bind je maar vast dan nu, want het komt eraanquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:19 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Hier aan de kust ist al heel de week bijna op en af harde windstoten en code geel
Moet pas over paar uur de deur uit en dan ist al minder volgens mijn weer appquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:20 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou bind je maar vast dan nu, want het komt eraan
zou kunnen maar ik kan haar nog niet op iets sympathieks betrappenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:23 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik denk dat Mylene geen verkeerd meisje is, het is dat gebral en dat betweterige gedoe, is irritant, maar ze is verders niet zo verkeerd, en eigenlijk ook niet zo'n meeloper
3 stemmen op shelleyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:26 schreef Ranah het volgende:
[..]
zou kunnen maar ik kan haar nog niet op iets sympathieks betrappen
is in z'n humquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:31 schreef Ranah het volgende:
en waar is erik vandaag druk mee? of wil hij weer weg
Hij is de badkamer aan't berekenen. Eur 2200 ex btw. Kost 0,40 cent per inwoner per dag uitgesmeerd over 15 maandenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:31 schreef Ranah het volgende:
en waar is erik vandaag druk mee? of wil hij weer weg
ik dacht ff dat er een half begraven lijk lagquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:29 schreef mazaru het volgende:
Gewoon de potgrond over het wasgoed
[ afbeelding ]
waar is frannyquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik dacht ff dat er een half begraven lijk lag
Sint Joris, maar ook bekend voor TU Delft, Delvenaren worden ook wel kalfskoppen genoemd, heb er 35 jaar gewoond, met plezierquote:Op zaterdag 9 maart 2019 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Delft stond bekend om zijn gekkenhuis. In het kader der bezuinigingen lopen er tegenwoordig meer buiten dan dat er binnen zitten. Als er teveel buiten lopen dan stoppen ze er een paar in Utopia
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:45 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Sint Joris, maar ook bekend voor TU Delft, Delvenaren worden ook wel kalfskoppen genoemd, heb er 35 jaar gewoond, met plezierStad van 3 Utopianen Harold John en nu Dylan
ja hoe ouwer hoe gekkerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:46 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan en Merel ff roddelen over Mylene
Ze weet alles beter, overal douwt ze haar bek in.
Dylan: de enige die een beetje levenservaring hebben zijn Erik, Christel en Hiske
Leeftijd heeft niets met wijsheid te makenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:46 schreef pollewop77 het volgende:
Dylan en Merel ff roddelen over Mylene
Ze weet alles beter, overal douwt ze haar bek in.
Dylan: de enige die een beetje levenservaring hebben zijn Erik, Christel en Hiske
viel mee, bleek gekkigheidquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:47 schreef pollewop77 het volgende:
Ruzie om wie er eerst mag roken. Hiske wil voordringen en begint te schreeuwen
Lotus roept wel meerquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lotus zei, in elk geintje zit een seintje
Is toch ook vreselijkquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brandon vindt het gele huisje niet echt mooi volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |