Oooeeh, die tafelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vond het wel mooi afsteken door de cognackleur naast het bruine van de eetbank. Het was ook een lastminute ding want eigenlijk had ik deze stoelen en eetbank helemaal niet op het oog.
Zou eigenlijk 6 van zulke stoelen ophalen:
[ afbeelding ]
Maar ik bedacht me.. Een eetbankje staat toffer. Dus ben nu duurder uit maar ach.
Ik heb minder met ronde tafels. Maar ze hebben van alles daar staan. Gewoon rechthoekige tot ovalen of ronde tafels. Gevalletje 'doe mij die en die en die en die maar' Tot je hoort wat je moet betalenquote:
Kusje op je oogjesquote:Op zaterdag 9 maart 2019 14:42 schreef Debsterr het volgende:
Mental breakdown onder de douche is best okay. Spoelen je tranen tenminste meteen weg.
Ja, houten tafels zijn duur. Maar wel mooi. En voor 't leven normaal gesproken.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb minder met ronde tafels. Maar ze hebben van alles daar staan. Gewoon rechthoekige tot ovalen of ronde tafels. Gevalletje 'doe mij die en die en die en die maar' Tot je hoort wat je moet betalen
280 is wel veelquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:02 schreef Samzz het volgende:
Net een Peugeot 307 uit 2004 gevonden voor een leuke prijs. Wel 280k op de teller, maar toch een berichtje gestuurd voor meer info. Nieuwe APK zit bij de prijs in en de garage is enorm betrouwbaar heb ik begrepen van vrienden.
Het wordt een auto voor voornamelijk korte afstanden, ik rijd nog geen 10.000 km in het jaar.
Jup, kost wat maar dan heb je ook wat staan. Voor lange tijd want valt niet zo snel uit elkaar. En het is tijdloos.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, houten tafels zijn duur. Maar wel mooi. En voor 't leven normaal gesproken.
Thnxquote:
Ja. Klopt. Maar ik vind t het overwegen wel waard, ziet eruit als een hele nette auto, goed onderhouden.quote:
Ik ga een deel van mijn belastingteruggave sparen en een deel uitgeven aan spullen voor in het huis. Inderdaad wel handig om wat extra geld te ontvangen daarvoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, kost wat maar dan heb je ook wat staan. Voor lange tijd want valt niet zo snel uit elkaar. En het is tijdloos.[..]
ThnxHet werd tijd om nieuwe dingen te halen. Dat ik flink wat terug krijg van de belastingdienst is mooi meegenomen.
![]()
Volgende shopping spree voor accessoires, aankleding en verlichting gaat in mei zijn. Vakantiegeld ftw![]()
Ja, Sparen is altijd een goed idee.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga een deel van mijn belastingteruggave sparen en een deel uitgeven aan spullen voor in het huis. Inderdaad wel handig om wat extra geld te ontvangen daarvoor.
Aah, maar dat is een fijn begin van de dag toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee gekite in de ochtend. Nu aan het werkWas net op tijd
Aankleding is altijd wel leuk. Al is dat voor mannen mssn andersquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, kost wat maar dan heb je ook wat staan. Voor lange tijd want valt niet zo snel uit elkaar. En het is tijdloos.[..]
ThnxHet werd tijd om nieuwe dingen te halen. Dat ik flink wat terug krijg van de belastingdienst is mooi meegenomen.
![]()
Volgende shopping spree voor accessoires, aankleding en verlichting gaat in mei zijn. Vakantiegeld ftw![]()
Niet als je er van uitgeput raaktquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Aah, maar dat is een fijn begin van de dag toch?
Ben niet van de aankleding, sfeerverlichting of planten. Das gewoon niet mijn ding. In mijn nieuwe huis heb ik een zee aan ruimte dus tja wat extra frutsels erbij maakt het wel af. Denk vloerkleedje, schapenvellen enzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aankleding is altijd wel leuk. Al is dat voor mannen mssn anders
Ik wil wel helpen
Ow ja, belasting invullen moet ik ook nog doen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben niet van de aankleding, sfeerverlichting of planten. Das gewoon niet mijn ding. In mijn nieuwe huis heb ik een zee aan ruimte dus tja wat extra frutsels erbij maakt het wel af. Denk vloerkleedje, schapenvellen enzo.
een vrouw in je keuken, dat soort dingenquote:Op zaterdag 9 maart 2019 15:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ben niet van de aankleding, sfeerverlichting of planten. Das gewoon niet mijn ding. In mijn nieuwe huis heb ik een zee aan ruimte dus tja wat extra frutsels erbij maakt het wel af. Denk vloerkleedje, schapenvellen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |