Ja, het is even een nieuwe visie (wat dus niet verkeerd is) en daar gaan mensen voor omdat ze de rest na jaaaaren zat zijn), maar ok dit kan, maar dan moeten ze wat bereiken of neerzetten tussen nu en tussen de tweede kamer verkiezingen en anders is het einde verhaal FvD en weer meer naar de rest aan zetels.quote:
jij kan leuk tekenenquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gister gemaakt
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, had het af binnen 1 minuut
@Charlotte3quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beter dan @:Charlotte3
ZOOOOOOOO KOEKOEK.
Heeft ie welquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft Wilders Baudet nooit aangevallen?
Chillen met Orban.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij naar Hongarije emigreert.
Ja. Hij ziet die zetels gewoon als die van de PVV hoor. Die bijten elkaar niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:30 schreef Strani het volgende:
Toch apart dat Wilders zo lyrisch is over de prestatie van Baudet.
En de cirkel is rond.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:31 schreef svann het volgende:
Minerva staat hier in Leiden voor corpsballen.
Dat ook.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik neem aan een ander kapsel nemen
Zinloze partij ook, vond die reactie gister al niet eens goed op de rest van de uitslagen. Beetje haatzaaiend wel ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |