x=int(rnd(1)*100000000)quote:Op zaterdag 9 maart 2019 00:22 schreef tothierennietverder het volgende:
Zeer benieuwd waarop jullie de waardering van coureurs en onderdelen baseren.
Klopt, en een topper pakken zoals Ferarri of Mercedes en dan voor de rest Williams voelt voor mij ook niet als een winnende formulequote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:05 schreef Lionheaad het volgende:
Nog best lastige puzzle. Spullen van 2 teams is wel een grote gok. Ga er nog masr even over nadenken.
Die motor/chassis prijzen moet je niet letterlijk nemen die prijzen zijn ook identiek aan elkaar, gaat er meer om op welke plek ze denken dat de teams in de rangorde zitten.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:28 schreef Tarado het volgende:
waarom is een Ferrari motor van Alfa duurder dan die van Haas? Is dat op basis van die testweken?
Hij wordt WDC dit seizoen, eerder goedkoopquote:Op vrijdag 8 maart 2019 23:26 schreef potjecreme het volgende:
Raikonnen is een beetje aan de dure kant vind ik.
Is Max geen topper?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 12:22 schreef dz5b604 het volgende:
Lastige puzzel inderdaad. Eerste 2 vrije trainingen maar afwachten, kans dat TR of McLaren (te) goedkoop zijn. Vindt het wel leuk dat de topteams duurder zijn dan vorig jaar (in ieder geval in mijn beleving), daadwerkelijk onhaalbaar de eerste paar weken. Dus geen 3x Williams + Hamilton praktijken.
Dit jaar me maar eens proberen te focussen op betrouwbaarheid zodat ik niet meer van die weekenden heb waarmee ik heel mijn klassement vergooi.
Laat me raden, Kimi + 3x toro rosso?quote:Op zondag 10 maart 2019 14:13 schreef Meike26 het volgende:
Mijn team is ook online. Team KimiKanSauberzoKampioenWorden.
Weet alleen niet of mijn samenstelling zo blijft tot vrijdag avond.
Werkt bij mij prima. Item dat je wil hebben aanklikken en dan de plek waar je dat wilt aanklikken.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:43 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand al mobiel ingevuld?
Het lukt me niet om iets te selecteren... Doe ik wat verkeerd?
Thanksquote:Op zondag 10 maart 2019 16:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima. Item dat je wil hebben aanklikken en dan de plek waar je dat wilt aanklikken.
Nope, Kimi + Gasly en 2 x mclarenquote:Op zondag 10 maart 2019 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Laat me raden, Kimi + 3x toro rosso?
Had ik eerst ook. Dacht dat ik moest slepenquote:Op zondag 10 maart 2019 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thanks
Was gewoon aan het prutsen dus, lukt nu wel.
Ik dacht daar ook aan, maar ergens voelt dit ook niet goed... 3x TR...quote:Op zondag 10 maart 2019 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 22:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Ook allemaal aan de officiële f1fantasyteam meedoen!
https://fantasy.formula1.com
quote:
Ik heb zojuist ook aangemeld en een team weggezet, maar niet bepaald hoopvol moet ik zeggen.quote:
Lijkt me wel de meest gunstige combi in het begin.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zullen er heel wat met gelijk aantal punten zijn na race 1quote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me wel de meest gunstige combi in het begin.
Tenzij TR volledig uitvalt. Wat geen rare gedachte is aangezien zequote:Op dinsdag 12 maart 2019 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Lijkt me wel de meest gunstige combi in het begin.
Dat werkt bij mij op de iPhone dus niet. Ook niet bij de voetbalmanager trouwens..quote:Op zondag 10 maart 2019 16:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Werkt bij mij prima. Item dat je wil hebben aanklikken en dan de plek waar je dat wilt aanklikken.
Dat slepen lijkt niet goed te gaan toen ik dat jaren terug probeerde.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat werkt bij mij op de iPhone dus niet. Ook niet bij de voetbalmanager trouwens..
Slepen werkt inderdaad niet mobiel. Wat ik gemerkt heb is dat de manager mobile alleen goed werkt als je scherm niet ingezoomed is. En dan niet slepen, maar gewoon aantikken. Eerst de rijder of team onderdeel aantikken, dan het vakje waar hij heen moet of van je team naar prullenbak.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 13:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat slepen lijkt niet goed te gaan toen ik dat jaren terug probeerde.
Grosjean in je team.. Weet je het zeker ? Heb je de docu al gezien op Netflix ? Die vent is net zo stabiel als een schommelstoel.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
Mijn team:
Grosjean en Perez
En 2x Toro Rosso
Eens kijken of het lukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok op de TR's :-) zodat ik snel wat extra geld bij elkaar kan sprokkelen.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:00 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Grosjean in je team.. Weet je het zeker ? Heb je de docu al gezien op Netflix ? Die vent is net zo stabiel als een schommelstoel.
Nee werkt allemaal niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:13 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Slepen werkt inderdaad niet mobiel. Wat ik gemerkt heb is dat de manager mobile alleen goed werkt als je scherm niet ingezoomed is. En dan niet slepen, maar gewoon aantikken. Eerst de rijder of team onderdeel aantikken, dan het vakje waar hij heen moet of van je team naar prullenbak.
Misschien kan je daar een pallet Rich energy voor kopen ?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:00 schreef realAIVD het volgende:
McLaren Chassis, Williams motor
en mijn stoeltjes zijn vergeven aan Ricciardo en Norris
Gezellig!
en nu ga ik m'n overgebleven 11.000 euro's verpatsen
Goed plan, maar ik heb intussen Norris weggegooid en Stroll er voor in de plaats gezet.quote:
Ik denk dat je met top coureur overdrijft, maar ondergewaardeerd is hij inderdaad wel ja.. Hoop op een mooi jaar voor hem !quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:12 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Goed plan, maar ik heb intussen Norris weggegooid en Stroll er voor in de plaats gezet.
Ik was even vergeten wat een topcoureur dat is! Zeer ondergewaardeerd die jongen.
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met top coureur overdrijft, maar ondergewaardeerd is hij inderdaad wel ja.. Hoop op een mooi jaar voor hem !
De actuele waarde + 2%.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 20:47 schreef ender_xenocide het volgende:
Ingeschreven.
Ff een vraagje, kon het namelijk niet zo snel terugvinden, voor welke prijs verkoop je de onderdelen? Voor de actuele of de aankoopwaarde?
Dank had over het stukje huidige waarde heengekeken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 22:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De actuele waarde + 2%.
http://managers.fok.nl/f1/f1-2019/speluitleg
Android zal idd wel werken, bij mij op iOS doet het niet. Helaas.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:42 schreef Meike26 het volgende:
Zojuist op Android tablet geprobeerd, landscape en scherm 100% (dus niet inzoomen) en het werkt bij mij net zo good als voorgaande jaren.
Hier eerst ook, na een paar races krijg je vanzelf andere samenstellingenquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:57 schreef boegschroef het volgende:
voorlopig toch maar 3x torro en kimi.... misschien dat ik het vrijdag nog verander
Echt niet. Kimi for president! Alleen al omdat het zo'n enorme droogkloot is hou ik hem erin.quote:Op woensdag 13 maart 2019 21:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hier eerst ook, na een paar races krijg je vanzelf andere samenstellingen
Ja, wij hebben besloten daar in het spel 10 punten aan te hangenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 11:38 schreef SuperCow het volgende:
Word er ook nog wat gedaan met de wk punt voor snelste ronde?
Coureur of ook motor en chassis?quote:Op donderdag 14 maart 2019 18:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, wij hebben besloten daar in het spel 10 punten aan te hangen
Alleen coureurquote:Op donderdag 14 maart 2019 18:20 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Coureur of ook motor en chassis?
Hij gaat tot nu toe lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2019 16:41 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Echt niet. Kimi for president! Alleen al omdat het zo'n enorme droogkloot is hou ik hem erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Criteria ;
- Je woont niet in een stad
- Je ziet vaker een tractor in je drop dan een politiewagen
- Je ziet het verschil tussen een paard en een koe
- Je vindt mest niet stinken
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:47 schreef Meike26 het volgende:
Dit jaar eens een andere subleague gestart ; Poldermensen- HalfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Criteria ;
- Allebei nooit
- Ja
-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dit jaar eens een andere subleague gestart ; Poldermensen- Nee, voor mensen uit de randstad welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Criteria ;
- soms
- ja
- neeAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Al voor de opening van de manager was al duidelijk dat ze de langzaamsten van het veld zouden zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb Williams maar de deur uitgezet.
Daar toen nog helemaal niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al voor de opening van de manager was al duidelijk dat ze de langzaamsten van het veld zouden zijn.
Bij mij alles oke.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Managers site plat?
Kom er niet op
Hier nu ook weer.quote:
Dit jaar eens een andere subleague gestart ; Poldermensen- jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Criteria ;
- ja
- ja
- ja
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
6 hele punten.. Damn.. Ik heb er maar 148..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:01 schreef sasquatsch het volgende:
Mijn last minute wissel van gisteren is niet doorgekomen
Nu verlies ik kostbare punten.
het zijn er al 6
Nee, die 6 punten loop ik nu mis. Heb er 143 en had er dus 149 kunnen hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:03 schreef Meike26 het volgende:
[..]
6 hele punten.. Damn.. Ik heb er maar 148..
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:45 schreef potjecreme het volgende:
Morgen kan er nog van alles gebeuren. Vorig jaar waren de Haas mensen blij na de kwalificatie.
Zou zo maar heel anders kunnen lopen, ook wat potjecreme zegt. Hoop blijven houden. Ik heb mijn team ook niet alleen voor deze race gekozen. Als het een beetje mee zit blijft dit ook mijn team voor volgende GP.quote:
Ehmm... weet je ook hoe veel er geen of een belachelijk team hebben?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
683e van de net geen 1000 deelnemers. Een goed begin is het halve werk
385? Dan zou ik het slechtste serieuze team hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehmm... weet je ook hoe veel er geen of een belachelijk team hebben?
Je staat onder mij, dat is al een hele prestatiequote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
385? Dan zou ik het slechtste serieuze team hebben
En dan heb ik nog Norris ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je staat onder mij, dat is al een hele prestatie
De belachelijke teams staan echt maar nipt onder ons.
"Over" wil ik ook niet zeggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:53 schreef lobotm het volgende:
Maakt allemaal niet uit de punten worden bij de race verdeeld. 1 of 2 uitvallers in je team en je manager is over voor dit jaar haha.
Het feit dat het middenveld zo dicht bij elkaar zit en dat de topteams in de manager bijna onbetaalbaar zijn zorgt er wel voor dat je een klap kan hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:53 schreef lobotm het volgende:
Maakt allemaal niet uit de punten worden bij de race verdeeld. 1 of 2 uitvallers in je team en je manager is over voor dit jaar haha.
485equote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:54 schreef Mothzor het volgende:
Plekje 195
Klote Sainz heeft mijn manager direct verkloot
826e hierquote:
quote:Op zondag 17 maart 2019 08:59 schreef Sally het volgende:
Ik ga ook weer meedoen,helaas mis ik 1 ronde.
Maar leuk om te zien dat de F1-Manager nog stééds bestaat!
.
Liefs, van een ooit meehelper van het opnieuw opbouwen van de FOK! Managerspellen
Omdat zij niet 150M hebben uitgegeven en jij wel.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Waarom krijgen lui die lager eindigen wel budget erbij en ik niets?
Ook helemaal niet zo'n gekke keuze, natuurlijk. Ben wel blij dat ik niet voor McLaren ben gegaan maar voor STR.quote:
FI zag er redelijk bagger uit, en dan ook nog Stroll en Magnussen.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook helemaal niet zo'n gekke keuze, natuurlijk. Ben wel blij dat ik niet voor McLaren ben gegaan maar voor STR.
Magnussen snap ik wel, en FI is wel betrouwbaarder dan McLaren en STR zou ik zeggen. Maar dit gaat nog wel zakken als Haas een minder weekend heeft.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FI zag er redelijk bagger uit, en dan ook nog Stroll en Magnussen.
Dan had ik jou toch wel in de top 5 verwachtquote:Op zondag 17 maart 2019 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duidelijk dat mensen zonder verstand weer enorm gemazzeld hebben
Ik kies doorgaans in Australië onderdelen die uitvallen, dit jaar was niet anders. Iets te veel op één paard gewed.quote:Op zondag 17 maart 2019 10:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had ik jou toch wel in de top 5 verwacht
Faalkatquote:Op zondag 17 maart 2019 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duidelijk dat mensen zonder verstand weer enorm gemazzeld hebben
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Je huidige onderdelen blijven waar ze zijn.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:47 schreef 22 het volgende:
Plek 856. Eerste keer dat ik mee doe.
Wat moet ik nu doen? Volgende week nieuwe onderdelen kopen?
Je bent zelfquote:Op zondag 17 maart 2019 12:05 schreef sasquatsch het volgende:
306 punten
Die mislukte wissel kost me dus 66 punten.
Wat een kl*$% site
Ik heb op het laatste moment Verstappen eruit gegooid voor zijn teamgenoot zodat de rest van mijn team beter was. Niet alleen werd Gasly 11e en eindigde Verstappen op het podium, maar mijn verbeterde team haalde ook nog eens minder punten dan mijn eerdere keuzes.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:05 schreef sasquatsch het volgende:
306 punten
Die mislukte wissel kost me dus 66 punten.
Wat een kl*$% site
quote:
Als je niet in een stad woont..quote:Op maandag 18 maart 2019 10:17 schreef Willxms het volgende:
Ik wist niet eens dat er een topic over de manager was! Maar ik doe dit jaar weer en hoop zo veel mogelijk punten te kunnen verzamelen als noob! iemand nog plek in zijn/haar team?
Ik gok dat we hetzelde team hebbenquote:Op zondag 17 maart 2019 16:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
397 punten valt best mee met geen uitvallers.
Is er ook een #Teamzowelnietineenstadalsindepoldermaargewooneengrootdorpeldersinhetland ?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Als je niet in een stad woont..#TeamPoldermensen
Even gekeken voor je, nee, team is er nog niet. Helaas ook nog geen #TeamStadsmensenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Is er ook een #Teamzowelnietineenstadalsindepoldermaargewooneengrootdorpeldersinhetland ?
Ik zal de oprichting overwegenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Even gekeken voor je, nee, team is er nog niet. Helaas ook nog geen #TeamStadsmensen
We hebben wel competitie nodig natuurlijk
Ik woon helaas in een stad!quote:Op maandag 18 maart 2019 10:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Als je niet in een stad woont..#TeamPoldermensen
Nee hoor, je begreep me goedquote:Op maandag 18 maart 2019 12:40 schreef Willxms het volgende:
[..]
Ik woon helaas in een stad!
Of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Je faalt met mentionen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:04 schreef Fer het volgende:
Waarom heeft iedereen nog Ricciardo in dienst?
@:Nattekat
Ik ook, maar waarom heb in godsnaam Kvyat ipv Stokbrood (romain) en geld in kas?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 10:19 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik sta helemaal achter Toro Rosso en Haas.
Omdat de uitvalkans van Grosjean zo'n 80% is?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik ook, maar waarom heb in godsnaam Kvyat ipv Stokbrood (romain) en geld in kas?
Ik niet. Míjn topcoureur in de manager.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet wachten op een motorplof bij Hülkenberg.
Daarom ook. Iedereen heeft nu uiteraard Ricciardo gedumpt, ik blijf trouwquote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik niet. Míjn topcoureur in de manager.
Oh ja en dan vervangen ik hen wel weer. Plan is om hierna Torro Rosso te ruilen voor Haas en dat kan ik dan nu met 1 wissel doen. Denk ook dat Kvyat 110% focus heeft op Gasly’s plek.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat de uitvalkans van Grosjean zo'n 80% is?
Hij rijdt vaak of top 6 of valt uit.
Ik geen van beide. Grosjean vind ik betrouwbaarder dan de Renault motor.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom ook. Iedereen heeft nu uiteraard Ricciardo gedumpt, ik blijf trouw
Grosjean heeft meer uitvalbeurten dan Renault.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik geen van beide. Grosjean vind ik betrouwbaarder dan de Renault motor.
O.o 162e? Hoe kom ik zo hoog met zo'n standaard team?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:50 schreef Donderkonijn het volgende:
Tr+Kimi. Ik houd het ff zo. Ik zou1 2-3 niet eens weten wie mijn 2e rijder is. ff checken.
Edit: doh. Torpedo natuurlijk. Hmmm dat word volgende ronde 1 omwisselen.
Alle teams zijn standaardquote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
O.o 162e? Hoe kom ik zo hoog met zo'n standaard team?
Hoeveelste is Torpedo geworden? Ik heb hem ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef Nattekat het volgende:
Nou, als ik Albon had ipv Torpedo, dan had ik nog wel lekker gescoord.
Ergens achteraan.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoeveelste is Torpedo geworden? Ik heb hem ook.
Haha.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:57 schreef Rossdale het volgende:
Van te voren weten dat Grosjean niet verstandig is en dan toch doen hè
Mijn manager is ook wel klaar nu
1 2 3 4 5 | Onderdeel Waarde Team Rol Honda RA619H (TR) ¤ 28.315.882,– Scuderia Toro Rosso motor Alexander Albon ¤ 30.187.342,– Scuderia Toro Rosso coureur Kevin Magnussen ¤ 46.864.817,– Rich Energy Haas F1 Team coureur McLaren MCL34 Chassis ¤ 28.216.684,– McLaren F1 Team chassis |
Dat ding achterin hequote:Op dinsdag 2 april 2019 14:15 schreef Karstman het volgende:
Je zou toch zeggen dat je normaal gesproken met coureurs als Sainz en Hulkenberg prima zou scoren in de eerste paar races...
Ja maar bij Norris bleef die gewoon draaien.quote:
Hier net zo. Mijn voornemen was om de eerste 2 races met het zelfde team deel te nemen, maar vooruitzicht van Ricciardo op de vrijdag was niet best. Dus toen voor Kimi gegaan, heb ik geen spijt van. Nu met dit team van Bahrein maar zien hoe ze het in China doen.quote:Op woensdag 3 april 2019 15:01 schreef het_synergy_effect het volgende:
Mooie puzzel dit managerspel.
Heb het idee dat de verschillen onderling nog erg klein zijn.
Had me voorgenomen om niet te snel te wisselen. Nu na twee ronden toch wel aanpassingen gedaan...
Het is pas zaterdag. Hij rijdt nog steeds in het zelfde hok als vorige GP. Pas als hij en Hulkie 3 of 4 races achter elkaar weten te finishen durf ik er pas weer op in te zettenquote:
Haha idem.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet van TR af, heb de ultieme combinatie ontdekt.
Dag te laatquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet van TR af, heb de ultieme combinatie ontdekt.
Ik weetquote:
Duh.quote:Op zondag 14 april 2019 08:44 schreef sasquatsch het volgende:
Gvd, ik moet echt die Renault troep uit mijn manager gooien.
Blijf het nog steeds de fout van Sainz vinden. Kvyat zat ervoor.quote:Op zondag 14 april 2019 09:46 schreef lord_bono het volgende:
Kvyat die de manager opblaast door zichzelf en norris uit de race te rijden
Volgens mij zijn er vrijwel alleen slachtoffers... dat is dan weer hoopvol.quote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Fijn te lezen dat ik niet het enige slachtoffer ben deze GP
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat deze ronde de winnende combi gaat worden. Die combi vinden is toch wel zoiets als succesvol door een mijnenveld weten te navigeren.quote:
2x Williams, Bottas en Albon.quote:Op maandag 15 april 2019 10:12 schreef tothierennietverder het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat deze ronde de winnende combi gaat worden. Die combi vinden is toch wel zoiets als succesvol door een mijnenveld weten te navigeren.
Nee, alleen de punten van de kwalificatie staan er al.quote:Op maandag 15 april 2019 11:01 schreef Spockjuh_ het volgende:
jawel toch? ah wacht, wel de punten maar nog niet de nieuwe ranglijst. beetje jammer
Viel tegen deze keer,hè?quote:
Altijd nog beter dan Kvyat.quote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Viel tegen deze keer,hè?
Ik heb hem ook...
Hij is (ondanks het niet finishen) uiteindelijk wel als 18de gekwalificeerd. De schade voor het managerspel valt me nog mee, het is minder erg dan ik in eerste instantie had gedacht.
lijkt me wel jaquote:Op maandag 15 april 2019 11:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nee, alleen de punten van de kwalificatie staan er al.
Die van de race komen nog voor 20:00u.
Vorig jaar ook zoiets onbewust gedaan. Dus wel het correcte team, maar halverwege een keer opgeslagen en dus extra kosten.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:23 schreef Meike26 het volgende:
Ik was wat aan het klooien (schuiven) in team samenstelling en nu heb ik hem opgeslagen..![]()
Wel, hoeft geen ramp te worden, maar balen is het toch
- Pierre Gasly
- Alexander Albon
- 2 x McLaren
Van 745 naar 742quote:
Goed moment ook om Gasly te nemen nu hij uit de pitstraat moet startenquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:34 schreef nodisch18 het volgende:
Complete team weer op zijn kop gegooid.
Van Norris, Ricciardo, McLaren, Renault (Mclaren) ben ik geswitched naar
Gasly, Kvyat, Toro, Honda (Toro)
Hup Honda!
http://managers.fok.nl/f1/f1-2019/profile/id/47399
Shit....Normaal weet je dat top 3 team binnen no time top 6 rijdt. Nu...quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Goed moment ook om Gasly te nemen nu hij uit de pitstraat moet starten
En Kvyats geschiedenis in Baku (in twee GP's totaal 11 ronden gereden....)quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Goed moment ook om Gasly te nemen nu hij uit de pitstraat moet starten
De Toro’s lijken er zin in te hebben!quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:34 schreef nodisch18 het volgende:
Complete team weer op zijn kop gegooid.
Van Norris, Ricciardo, McLaren, Renault (Mclaren) ben ik geswitched naar
Gasly, Kvyat, Toro, Honda (Toro)
Hup Honda!
http://managers.fok.nl/f1/f1-2019/profile/id/47399
Gelukkig maar, lijkt voor mij de boel nog redelijk te redden. Alleen Ricciardo is een domper.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:47 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
De Toro’s lijken er zin in te hebben!
1 2 3 4 5 6 7 | Teamsamenstelling Onderdeel Waarde Team Rol Honda RA619H (TR) ¤ 28.110.591,– Scuderia Toro Rosso motor Kevin Magnussen ¤ 46.864.817,– Rich Energy Haas F1 Team coureur Lando Norris ¤ 25.216.425,– McLaren F1 Team coureur Haas VF-19 Chassis ¤ 51.626.662,– Rich Energy Haas F1 Team chassis |
Volgens mij valt het wel mee dit jaar hoor. Ik ben de vorige race van 66 naar 396 gevallen. En zo beroerd waren mijn keuzes nou ook weer niet. Maar dit jaar maakt een klein verschil in keuze een enorm verschil. Neem Toro in de kwali gisteren. Het is het op één na goedkoopste team, maar scoorde als een tierelier. Als je vol op Toro bent gegaan (wat voor iedereen haalbaar is) en ze scoren vandaag ook weer hoog, dan kan het zomaar zijn dat je als een raket omhoog schiet ten opzichte van de mensen die al een groter budget hebben om hun team samen te stellen.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:04 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfel echt gigantisch tussen twee mogelijkheden. In theorie zouden beiden min of meer hetzelfde op moeten leveren, dus komt het nu compleet aan op betrouwbaarheid.
En na die gigantisch magere seizoensstart heb ik nu echt een goede score nodig om bij te blijven.
0 puntenquote:Op zondag 28 april 2019 13:44 schreef tothierennietverder het volgende:
Raikkonen is inmiddels net als Gasly uit de kwali geschrapt omdat zijn voorvleugel onreglementair was en moet uit de pits starteen. Hoe wordt dit qua punten in de manager gerekend eigenlijk? Wordt dan de 20e plaats gerekend of helemaal geen punten?
Kimi en Gasly hebben zich vanwege een dq niet gekwalificeerd voor de racequote:Op zondag 28 april 2019 13:44 schreef tothierennietverder het volgende:
Raikkonen is inmiddels net als Gasly uit de kwali geschrapt omdat zijn voorvleugel onreglementair was en moet uit de pits starteen. Hoe wordt dit qua punten in de manager gerekend eigenlijk? Wordt dan de 20e plaats gerekend of helemaal geen punten?
Hmz.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:46 schreef Sally het volgende:
Ergens 'vergeten' te wisselen, maar ik bleek maar 2 "interessante" mogelijkheden te hebben met mijn budget. Dus ergens NIET heel erg (hoop ik) dat ik niet gewisseld heb.
Want de derde optie was "sparen" voor een nog betere optie.
[ code verwijderd ]
http://managers.fok.nl/f1/f1-2019/profile/id/49243
Maar ze mogen wel starten in de Race volgens de wedstrijdleiding. Hoe telt het dan?quote:Op zondag 28 april 2019 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kimi en Gasly hebben zich vanwege een dq niet gekwalificeerd voor de race
Ik ben definitief klaar nu. Complete team op Albon na uitgevallen.quote:Op zondag 28 april 2019 13:47 schreef tothierennietverder het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee dit jaar hoor. Ik ben de vorige race van 66 naar 396 gevallen. En zo beroerd waren mijn keuzes nou ook weer niet. Maar dit jaar maakt een klein verschil in keuze een enorm verschil. Neem Toro in de kwali gisteren. Het is het op één na goedkoopste team, maar scoorde als een tierelier. Als je vol op Toro bent gegaan (wat voor iedereen haalbaar is) en ze scoren vandaag ook weer hoog, dan kan het zomaar zijn dat je als een raket omhoog schiet ten opzichte van de mensen die al een groter budget hebben om hun team samen te stellen.
De extreem wisselende uitslagen in het middensegment maken het een interessante manager dit jaar.
Dit. Iedere weekend is er wel een of twee nulpunten...quote:Op zondag 28 april 2019 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben definitief klaar nu. Complete team op Albon na uitgevallen.
Dat het dit jaar close is is leuk, maar ik sta heel ver achter.
Je krijgt punten conform de officiële uitslag van de kwali. Daar komen ze niet in voor, dus 0 punten.quote:Op zondag 28 april 2019 14:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar ze mogen wel starten in de Race volgens de wedstrijdleiding. Hoe telt het dan?
[zie NOTES]
[ afbeelding ]
Maar @Peterselieman heeft het over 'de race'.quote:Op zondag 28 april 2019 16:37 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Je krijgt punten conform de officiële uitslag van de kwali. Daar komen ze niet in voor, dus 0 punten.
Ja dan heb je een mooie GP gehadquote:Op zondag 28 april 2019 17:07 schreef MrStock het volgende:
Alles op McLaren gezet, zijn 7e en 8e geworden. Mooi resultaat
Jezus mina. Denk toch eens een keer zelf na. Als ze voorkomen in de officiële uitslag krijg je er punten voor en anders niet. Dat geldt voor de race natuurlijk net zo goed. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 28 april 2019 16:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar @:Peterselieman heeft het over 'de race'.
Dat quote ik dus![]()
Hoe worden RAI en GAS dan geteld in de race? Mij lijkt: wel, aangezien ze officieel mochten starten.
Eh sorry?quote:Op zondag 28 april 2019 17:12 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Jezus mina. Denk toch eens een keer zelf na. Als ze voorkomen in de officiële uitslag krijg je er punten voor en anders niet. Dat geldt voor de race natuurlijk net zo goed. Hoe moeilijk kan het zijn?
Teamgeschiedenis.quote:
Ahquote:Op zondag 28 april 2019 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Teamgeschiedenis.
De klassementen worden over een half uur bijgewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |