Dat hoef ik toch niet daar te doen als ik al aan het douchen benquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Met tanden poetsen bij de wastafel
Ik vind het wel praktisch......tanden poetsen en douchen....scheelt toch weer een paar minuten snoeienquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet daar te doen als ik al aan het douchen ben
Je bent dan ook niet voor niks de voorzitter van zijn fanclub.quote:
Voor snoeien onder de douche moet je juist de tijd nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel praktisch......tanden poetsen en douchen....scheelt toch weer een paar minuten snoeien
Huh? Owww snoeien is snoozenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor snoeien onder de douche moet je juist de tijd nemen.
Geen dank, heb het graag over voor mijn medemensquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:14 schreef AirwiN het volgende:
Zit nu door @:STING met dat nummer in mijn hoofd.
Dit inderdaad......wijze Fok! les......klik nooit zomaar een link aanquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef quickstepster het volgende:
Ik ken het niet en ga de link niet aanklikken
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef quickstepster het volgende:
Als ik hem pak bij het in de douche stappen dan is dat toch net zo makkelijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vind het wel praktisch......tanden poetsen en douchen....scheelt toch weer een paar minuten snoeien
Ik kende het al wel en het zat ver weggestopt in mijn geheugen. Tot 10 minuten geleden...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:15 schreef quickstepster het volgende:
Okee okee jij wint ha haquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ik hem pak bij het in de douche stappen dan is dat toch net zo makkelijk
Met zulke medemensen heb ik geen vijanden meer nodig.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:16 schreef STING het volgende:
[..]
Geen dank, heb het graag over voor mijn medemens
Totoquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:20 schreef quickstepster het volgende:
Ben ik blij dat ik ver weg blijf van die muziek... Ik zet gewoon nog een Toto lp op
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:20 schreef quickstepster het volgende:
Ben ik blij dat ik ver weg blijf van die muziek... Ik zet gewoon nog een Toto lp op
Toen ik op de middelbare school zat had ik een cassettebandje van Toto voor in m'n walkman...... damn wat voel ik me oud nuquote:
Blij dat ik die wel aangeklikt hebquote:
Omgquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Rinus
Toto
Samen douchen is idd meer koukleumen voor 1 ja.
Fijn weekend lieverdsHet is toch goedgekomen, dus ik ga de Domtoren beklimmen
Klik ook nog even door op de vervolgdelen dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:35 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Blij dat ik die wel aangeklikt heb![]()
![]()
Heb de Toto lp live in de Ziggo Dome ook gepreordered. Nog 2 weken wachten!
Veel plezierquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Rinus
Toto
quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:32 schreef _Hestia_ het volgende:
Rinus
Toto
Ja hij is er over 20 min al ipv 20 uur. Dus snel eten haha.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Nu al? Neem je bescherming mee voor de klim?
Mooi.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:40 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja hij is er over 20 min al ipv 20 uur. Dus snel eten haha.
Bescherming is geregeld
Was ik aan het doen! Heerlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klik ook nog even door op de vervolgdelen dan.
Vastquote:Op vrijdag 8 maart 2019 17:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik doe het er ook niet om ofzo
Dankjullie, gaat goedkomen![]()
Is het huur?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:21 schreef quickstepster het volgende:
Boeee. Monteur is geweest, maar de boiler zit niet op een eigen groep, maar afgesplitst ergens in de hoofdkast. Dus kan niet slim gemaakt worden![]()
Dus het blijft m'n domme dinosaurus die ik zelf aan moet zetten
Yup!quote:
Ga dat lekker ergens verkondigen waar mensen blij voor je zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister de tweede date gehad met dat ‘andere’ meisje. Mijn god. 2 uur lopen zoenen in de regen en wind![]()
![]()
Morgen gaan we luchdn samen, en maandag komt ze eten bij mij
Misschien kan de verhuurder eigen groep maken?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:41 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Yup![..]
Ga dat lekker ergens verkondigen waar mensen blij voor je zijn
Dan zou de complete stroomvoorziening voor alle appartementen aangepast moeten worden. Gok zomaar dat dat hem niet gaat wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien kan de verhuurder eigen groep maken?
Ja geen idee hoeveel appartementen er zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:44 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Dan zou de complete stroomvoorziening voor alle appartementen aangepast moeten worden. Gok zomaar dat dat hem niet gaat worden
5 in dit pand, ernaast nog 2x5. Plus het is een woningcorporatie. Alles wat niet perse moet doen ze nietquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja geen idee hoeveel appartementen er zijn natuurlijk.
Dat is hier ook inderdaad met woningcorporaties......wel balen.....heb je zo lang gewacht voor niks eigenlijk...quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:46 schreef quickstepster het volgende:
[..]
5 in dit pand, ernaast nog 2x5. Plus het is een woningcorporatie. Alles wat niet perse moet doen ze niet
Het wachten maakt me niet eens zo uit. Maar dat die geknutselde ouwe meuk niks kan hebben of goed zit... Balenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is hier ook inderdaad met woningcorporaties......wel balen.....heb je zo lang gewacht voor niks eigenlijk...
Ja snap ik.....quote:Op vrijdag 8 maart 2019 18:55 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Het wachten maakt me niet eens zo uit. Maar dat die geknutselde ouwe meuk niks kan hebben of goed zit... Balen
Klussen,luieren en neuken. Niet perse in die volgorde.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:40 schreef quickstepster het volgende:
Jullie trouwens nog leuke weekendplannen?
Morgen lunchen, zondag naar mijn cluppie in sint philipslansquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:40 schreef quickstepster het volgende:
Me morgen geestelijk voorbereiden op de liveontknoping van wie is de molquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:40 schreef quickstepster het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Me morgen geestelijk voorbereiden op de liveontknoping van wie is de mol
Niels......quote:
Vanavond niks (eindelijk) morgenvroeg sporten, even langs de winkel, in de middag met m'n broer op pad. En afhankelijk daarvan hoelaat ik terug ben voetbal kijken met vrienden denk ik. Zondag oppasdienst.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:40 schreef quickstepster het volgende:
Oppasdienst??quote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:57 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Vanavond niks (eindelijk) morgenvroeg sporten, even langs de winkel, in de middag met m'n broer op pad. En afhankelijk daarvan hoelaat ik terug ben voetbal kijken met vrienden denk ik. Zondag oppasdienst.
Und du?
Nou gezien jouw 'spelletjes' planning komt media negeren wel goedquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:02 schreef quickstepster het volgende:
Ik ga morgen om te beginnen vriend weer platknuffelenspelletjes, naar de film 'spelletjes', enzovoorts. Alleen maar leuke dingen.
En heel hard alle media negeren vanaf morgenavond totdat ik Wie is de Mol heb kunnen terugkijken
Preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou gezien jouw 'spelletjes' planning komt media negeren wel goed
Hihi veel plezier hoor!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:07 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Preciesblijf gewoon spelletjes doen (kaart/bord/bed) totdat hij weg moet en ik kan kijken
Klussen kan prima alleenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niels......![]()
Hoewel ik ook één van AirwiNs activiteiten prefereer, maar dat lukt niet zo goed in je eentje
Spannend toch weer even dan maar hij komt weer dichterbijquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:16 schreef quickstepster het volgende:
Duurt nog even. Hij is als het goed is nu ongeveer aan het boarden.
Gelukkig wel iets minder spannend dan de heenreisquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Spannend toch weer even dan maar hij komt weer dichterbij
Gek is dat hoe je hoofd dat doet hè ha ha......sterkte met de laatste loodjes!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:20 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Gelukkig wel iets minder spannend dan de heenreis
En het gekke is, omdat hij letterlijk onbereikbaar was, heb ik alleen maar uitgekeken tot het moment dat hij terug is. Deze laatste nacht zonder hem ga ik hem weer missen
Vrolijke viervoeter met staart. Is meestal bij m'n moeder maar die is de hele dag weg dus dan ben ik daar. Mss dat ik nog een date probeer te regelen, daar leent ze zich altijd goed voor😇😉quote:
Ahw......wat voor hond is het? En inderdaad......héél veel gaan wandelen tot je iets leuks tegen komtquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:26 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Vrolijke viervoeter met staart. Is meestal bij m'n moeder maar die is de hele dag weg dus dan ben ik daar. Mss dat ik nog een date probeer te regelen, daar leent ze zich altijd goed voor😇😉
Stom hoofdquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gek is dat hoe je hoofd dat doet hè ha ha......sterkte met de laatste loodjes!
Oh vier maanden al! Weet nog hoe ik jouw date avonturen in dat andere topic lasquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:28 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Stom hoofdal kan ik het mezelf niet kwalijk nemen dat ik hem bij me wil hebben natuurlijk.
maandag alweer 4 maanden samen. De tijd vliegt!
3x bier brouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2019 19:40 schreef quickstepster het volgende:
*magikbruidsmeisjezijn?*quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:31 schreef quickstepster het volgende:
Ja joh, het gaat zo hard. Voor je het weet hebben we serieuze toekomstpraatjes
Lol, ik dacht meer in de trant van, wat zijn je verwachtingen, wat willen we op de lange termijnquote:
Whahaha sorry.......m'n fantasie nam het even van me overquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:36 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Lol, ik dacht meer in de trant van, wat zijn je verwachtingen, wat willen we op de lange termijn![]()
Jij gaat wel meteen in overdrive
Jij hoopt gewoon stiekem op een groots aanzoek in NY zekerquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Whahaha sorry.......m'n fantasie nam het even van me over
Ja!! Ha ha nee joh......lekker genieten en de tijd nemen hoor!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:42 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon stiekem op een groots aanzoek in NY zeker![]()
Wel gaafquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:42 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jij hoopt gewoon stiekem op een groots aanzoek in NY zeker![]()
Laat je niet gek maken hoor QS....vooral ik ben een überromanticus ha ha, maar jullie moeten doen wat voor jullie goed voeltquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:52 schreef quickstepster het volgende:
Dat wel. Aan de andere kant, weet niet of dat bij ons past. Zomaar tussen honderden toeristen![]()
Zal eens vragen hoe hij het bij z'n ex heeft gedaan![]()
Is het niet wat vroegquote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:52 schreef quickstepster het volgende:
Dat wel. Aan de andere kant, weet niet of dat bij ons past. Zomaar tussen honderden toeristen![]()
Ik ben ook een romanticusquote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken hoor QS....vooral ik ben een überromanticus ha ha, maar jullie moeten doen wat voor jullie goed voelt
Yup, beetje wel hè.quote:
Goedzo!quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:05 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ik ben ook een romanticusen ik doe toch lekker waar ik zin in heb, in mijn tempo![..]
Yup, beetje wel hè.
Was hij alleen eerder verloofd of ook getrouwd?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:52 schreef quickstepster het volgende:
Alleen verloofd geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Was hij alleen eerder verloofd of ook getrouwd?
Mechelse herder van 3 jaar oud. Foto's staan wel in het foto topic (huisdieren en user) veel lopen gaat wel goed, komen alleen beetje weinig mensen hier tegen zo afgelegen😂quote:Op vrijdag 8 maart 2019 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw......wat voor hond is het? En inderdaad......héél veel gaan wandelen tot je iets leuks tegen komt
Mooie beesten, maar misschien schrikt deze juist de dames een beetje af?quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:18 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Mechelse herder van 3 jaar oud. Foto's staan wel in het foto topic (huisdieren en user) veel lopen gaat wel goed, komen alleen beetje weinig mensen hier tegen zo afgelegen😂
Haha nee zij niet, dat doe ik zelf wel😂quote:Op vrijdag 8 maart 2019 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mooie beesten, maar misschien schrikt deze juist de dames een beetje af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |